-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Ремонтно - реставраційні роботи.......Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і рестраврація)
Завершена
50 367 061.64
UAH з ПДВ
Номер:
d0167088c1ed478ca704898624128f9a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-10-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.01.2024 00:00
Період моніторингу:
10.01.2024 15:48 - 01.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.01.2024 № 4-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09 січня 2024 року № 003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 10.01.2024 № 4-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-21-019995-a, 21.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління обласної ради з майнових відносин (далі – Замовник); договір від 19.12.2023 № 25; додаткова угода до договору про закупівлю від 22.12.2023 № 1; повідомлення про внесення змін до договору; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; пояснення Замовника, отримані 15.01.2024 через електронну систему закупівель.
Інформація, яка повинна бути оприлюднена у звіті про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, в обґрунтуванні підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей, у договорі про закупівлю від 19.12.2023 № 25, у додатковій угоді до договору про закупівлю від 22.12.2023 № 1, що належить до інформації з обмеженим доступом або коли її розголошення під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, та/або безпеці об’єктів енергетичної чи газової інфраструктури, та/або об’єктів електроенергетики, та/або об’єктів розробки чи видобування вуглеводнів, під час моніторингу не досліджувалась.
Період усунення порушень:
19.01.2024 11:49 - 25.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.01.2024 11:49
Запити/Пояснення
Номер:
ec5c28c816594a6fac4c9fd10ceb152b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.01.2024 15:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-21-019995-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі;
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛАВСТРОЙ ПРОЕКТ» з яким укладений договір від 19.12.2023 № 25 без використання електронної системи закупівель?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
e286cf8461fa4576a982f628c90a4466
Назва:
Надання пояснень на запит Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 11.01.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 45453000 -7 - Капітальний ремонт та реставрація (ID номер у Prozorro UA -2023-12-21-019995-a)
Дата опублікування:
15.01.2024 13:45
Опис:
Дякуємо за звернення та повідомляємо наступне:
Щодо першого питання, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі повідомляємо, що обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів Україні від 01 серпня 2005 року № 668, «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Експертного звіту (позитивний) № ЕК -5196/08-23 від 01.11.2023 (реєстраційний номер ЕХ01: 6376-3142-4823-4570 Редакція №2) за робочим проектом: Ремонтно – реставраційні роботи……. Коригування.
Щодо другого питання, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛАВСТРОЙ ПРОЕКТ», з яким укладено Договір від 19.12.2023 № 25 без використання електронної системи закупівель, повідомляємо, що оскільки ТОВ «ГЛАВСТРОЙ ПРОЕКТ» здійснювались роботи на зазначеному об’єкті за Договором № 22 від 07.11.2022 (строк дії до 31.12.2023), укладеному на підставі підпункту 1 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель, товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) в редакції, діючої на дату проведення закупівлі та інформація про місце проведення робіт на об’єкті є інформацією з обмеженим доступом, розголошення якої може нести загрозу національній безпеці відповідно до листів начальника Регіонального управління сил Територіальної оборони «Південь» від 24 жовтня 2022 року №3037 щодо нерозголошування інформації про місце проведення робіт під час дії правового режиму воєнного стану та від 20 жовтня 2022 року № 2998 щодо можливості проведення ремонтно- реставраційних робіт, враховуючи, що роботи, що є предметом закупівлі на тому ж об’єкті за Договором від 19.12.2023 № 25, здійснюються в режимі неразголошування інформації про місце їх проведення під час дії правового режиму воєнного стану, було вибрано саме ТОВ «ГЛАВСТРОЙ ПРОЕКТ». Крім того, при виборі виконавця робіт враховувалась необхідність продовження безперервності повного циклу робіт, розпочатих підрядником - ТОВ «ГЛАВСТРОЙ ПРОЕКТ» за договором № 22 від 07.11.2022 (ID номер у Prozorro UA-2022-11-14-003707-a).