-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту електронного обладнання тролейбусів з матеріалів замовника та на обладнанні замовника
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
Номер:
89c83c1de58f4a3c8a1beb29073c5183
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-16-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.01.2024 00:00
Період моніторингу:
16.01.2024 11:59 - 07.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.01.2024 № 5-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2023-12-21-019796-a 21.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності та достовірності відображення інформації у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності та достовірності відображення інформації у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального Підприємства «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом рішення фахівця з публічних закупівель від 21.12.2023 б/н зі змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Сидоренко Вячеслав Віталійович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.01.2024 № 2, повідомлення про намір укласти договір від 03.01.2024, договір надання послуг від 11.01.2024 № 3Д-2/24, укладений Замовником з ФОП Сидоренко Вячеслав Віталійович, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 11.01.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 25.01.2024.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Сидоренко Вячеслав Віталійович встановлено наступне.
Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації Замовника: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
В ході моніторингу встановлено, що переможцем торгів ФОП Сидоренко Вячеслав Віталійович, документи як переможця процедури закупівлі, а саме «довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків» відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації Замовника у спосіб, визначений тендерною документацією, не було надано.
Відповідно до положень абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Проте, тендерну пропозицію ФОП Сидоренко Вячеслав Віталійович Замовником не відхилено, чим порушено вимоги абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, натомість протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.01.2024 № 2 ФОП Сидоренко Вячеслав Віталійович визначено переможцем відкритих торгів з особливостями та 03.01.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Як наслідок, 11.01.2024 Замовником було укладено Договір з Сидоренко Вячеслав Віталійович.
Період усунення порушень:
06.02.2024 17:27 - 21.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.02.2024 17:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виявлені порушення усунені в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України.
Дата публікації звіту:
09.02.2024 11:38
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації:
09.02.2024 14:19
Запити/Пояснення
Номер:
98064ba8079343c89a7f479ec46ff604
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.01.2024 11:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з ремонту електронного обладнання тролейбусів з матеріалів замовника та на обладнанні замовника», код ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, очікуваною вартістю 650 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-21-019796-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Яким чином були дотримані переможцем процедури закупівлі ФОП Сидоренко Вячеслав Віталійович вимоги пункту 3 додатку 1 до тендерної документації Замовника», а саме «…Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей»?
3. Просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо фактичного стану виконання договору надання послуг від 11.01.2024 № 3Д-2/24, укладеного з ФОП Сидоренко Вячеслав Віталійович.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bbc71b055e0b48cba87c43caf6c5e38f
Назва:
надання пояснень
Дата опублікування:
25.01.2024 16:26
Опис:
1) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника (для належного забезпечення функціональної діяльності підприємства та надання населенню послуг з перевезення електротранспортом) з урахуванням вимог чинного законодавства та зазначені у тендерній документації.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося за результатом отриманої цінової інформації від потенційного учасника закупівлі, замовник звертався до інших суб'єктів господарювання, однак вони не дали жодного результату, ніхто інший не пішов на контакт та не запропонував свої послуги.
2) Переможцем процедури закупівлі ФОП Сидоренко Вячеслав Віталійович були дотримані вимоги зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей шляхом самодекларуванням підстав визначених в п.47 (шляхом заповнення електронної форми пропозиції), завантаженням довідки №2 яка міститься в складі тендерної пропозиції про відсутність підстав визначених в пункті 47 та витягом про несудимість.
3) Фактичного стану виконання договору надання послуг від 11.01.2024 № 3Д-2/24, укладеного з ФОП Сидоренко Вячеслав Віталійович можемо повідомити, що роботи проводяться на наступних транспортних засобах: 522,521,789,492,508, однак на даний момент не може бути надане документальне підтвердження, у зв'язку з тим, що ФОП надає акти виконаних робіт один раз на місяць (наприкінці місяця).