-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кефір, сметана, йогурт, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15550000-8: «Молочні продукти різні»
Завершена
540 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Номер:
ace1e5ce472c4bd2803ce8be059a69e3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-15-000163
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2024 00:00
Період моніторингу:
15.01.2024 16:47 - 06.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.01.2024 № 5-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 15.01.2024 № 5-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-12-21-019041-a 21.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпунктів 1 та 2 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 17.11.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу «Центральноукраїнський науковий ліцей-інтернат Кіровоградської обласної ради» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.12.2023 № 155, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «МПС-С» (далі – ТОВ «МПС – С»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.01.2024 № 1, від 18.01.2024 № 14, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 03.01.2024, договір на закупівлю від 12.01.2024 № 3/24-тр на суму 506 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «МПС - С» (далі – Договір), додаткова угода від 24.01.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення надані 17.01.2024 та 24.01.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «МПС – С» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону.
Так, в Додатку № 4 до тендерної документації «(проект) Договір № на закупівлю» (далі – Додаток № 4 до тендерної документації) зазначено, що проект договору заповнюється учасником та додається в сканованому вигляді у складі тендерної пропозиції.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МПС – С» не надано проект договору на закупівлю, що не відповідає вимогам Додатку № 4 до тендерної документації.
Крім того, за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «МПС – С» як такого, що не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Так, згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям статті 16 Закону (Додаток №2).
У пункті 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці, наведеної у розділі 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку № 2 до тендерної документації, зазначено, що документами, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, є довідка в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника таких посад як: водія та завідувача складу (комірника). У довідці повинна бути зазначена інформація про: чисельність працівників; прізвища, ініціали, щодо кожного зазначеного працівника; займана посада; досвід роботи в учасника. Копії документів, підтверджуючі трудові відносини або трудових договорів (контрактів) на кожного із наведених у довідці працівника (ів), а саме - наказ про прийняття на роботу та повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладання гiг-контракту, з відповідною відміткою в органах державної податкової служби.
Дані працівники повинні бути оформлені в Учасника щонайменше за 3 місяці, що передує місяцю виходу оголошення про проведення даної процедури закупівлі.
Всі документи, що надаються учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути взаємоузгоджені. Наявність розбіжностей в інформації, що надається на підтвердження одних і тих самих характеристик/критеріїв/параметрів в різних документах є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
На виконання вищевказаних вимог, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МПС – С» надано накази (розпорядження) від 30.11.2022: № 1 - про прийняття на роботу водія автотранспортних засобів Мельниченка В.Ю., № 3 - про прийняття на роботу комірника Постернак Г.В., № 4 – про прийняття на роботу вантажника Постернак В.М. та повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладання гiг-контракту 30.11.2022, з відповідною відміткою в органах державної податкової служби.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МПС – С» надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 26.12.2023 № 26/12/23/03 в якій зазначено, що досвід роботи в учасника Мельниченка В.Ю., Постернак Г.В., Постернак В.М. – з 01.12.2323, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, пункту 2 таблиці, наведеної у розділі 1 Додатку № 2 до тендерної документації.
На повідомлення Замовника з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей в електронній системі закупівель до 03.01.2024, учасником ТОВ «МПС – С» завантажено в електронну систему закупівель довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 01.01.2024 № 02.01.24/04 згідно з якою досвід роботи найманих працівників у учасника: Мельниченка В.Ю., Постернак Г.В., Постернак В.М. – з 01.12.2023, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, пункту 2 таблиці, наведеної у розділі 1 Додатку № 2 до тендерної документації.
З урахуванням вищевказаного, учасником ТОВ «МПС – С» не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Внаслідок встановленого, на порушення вимог підпункту 1 пункту 51 Особливостей, відкриті торги автоматично не відмінено.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником усунуто порушення шляхом розірвання Договору згідно з умовами додаткової угоди від 24.01.2024 № 1 до Договору.
Період усунення порушень:
25.01.2024 14:57 - 09.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2024 14:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто шляхом розірвання Договору
Дата публікації звіту:
26.01.2024 14:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
-
Дата публікації:
02.02.2024 11:14
Запити/Пояснення
Номер:
725edc59775a4458916ccbbf8127e168
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.01.2024 17:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Кефір, сметана, йогурт, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15550000-8: «Молочні продукти різні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-21-019041-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d218ae51bc5b4f0ba22e0688f910e9b7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.01.2024 11:13
Опис:
На виконання вимог, викладених у запиті ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 15 січня 2023 року, щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-12-21-019041-а, уповноважена особа Комунального закладу "Центральноукраїнський науковий ліцей-інтернат Кіровоградської обласної ради" надає пояснення
Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості закупівлі здійснено у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Так, згідно з п.1 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступним методом - методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та нормами чинного законодавства.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в обґрунтуванні технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі : кефір, сметана, йогурт, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15550000-8: «Молочні продукти»
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту https://portal.prolisok.org/obgrunt_zakupivel/сайті, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, предмета закупівлі.
Номер:
c95ada482a894790839478dd32f64dee
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.01.2024 17:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Кефір, сметана, йогурт, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15550000-8: «Молочні продукти різні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-21-019041-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. В Додатку № 4 до тендерної документації «(проект) Договір № на закупівлю» (далі – Додаток № 4 до тендерної документації) зазначено, що проект договору заповнюється учасником та додається в сканованому вигляді у складі тендерної пропозиції».
В якому файлі тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «МПС – С» (далі - ТОВ «МПС – С») надано проект договору на закупівлю відповідно до вимог Додатку № 4 до тендерної документації?
2. З якої причини не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «МПС – С» як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, як це передбачено вимогами підпункту 1 пункту 44 Особливостей?
Так, згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному)
критеріям статті 16 Закону (Додаток №2).
У пункті 2 таблиці, наведеної у розділі 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку № 2 до тендерної документації, зазначено, що документами, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід є довідка в довільній формі про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника таких посад як: водія та завідувача складу (комірника). У довідці повинна бути зазначена інформація про: чисельність працівників; прізвища, ініціали, щодо кожного зазначеного працівника; займана посада; досвід роботи в Учасника.
Копії документів, підтверджуючі трудові відносини або трудових договорів (контрактів) на кожного із наведених у довідці працівника (ів), а саме Наказ про прийняття на роботу та повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладання гiг-контракту, з відповідною відміткою в органах державної податкової служби.
Дані працівники повинні бути оформлені в Учасника щонайменше за 3 місяці, що передує місяцю виходу оголошення про проведення даної процедури закупівлі.
Всі документи, що надаються учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути взаємоузгоджені. Наявність розбіжностей в інформації, що надається на підтвердження одних і тих самих характеристик/критеріїв/параметрів в різних документах є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МПС – С» надано накази (розпорядження) від 30.11.2022: № 1 - про прийняття на роботу водія автотранспортних засобів Мельниченка В.Ю., № 3 - про прийняття на роботу комірника Постернак Г.В., від 30.11.2022 № 4 – про прийняття на роботу вантажника Постернак В.М. та повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладання гiг-контракту, з відповідною відміткою в органах державної податкової служби.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МПС – С» надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 26.12.2023 № 26/12/23/03 в якій зазначено, що досвід роботи в учасника Мельниченка В.Ю., Постернак Г.В., Постернак В.М. – з 01.12.2023, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, пункту 2 таблиці, наведеної у розділі 1 Додатку № 2 до тендерної документації.
На повідомлення замовника з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей в електронній системі закупівель до 03.01.2024, учасником ТОВ «МПС – С» завантажено в електронну систему закупівель довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 01.01.2024 № 02.01.24/04 згідно з якою досвід роботи найманих працівників у учасника: Мельниченка В.Ю., Постернак Г.В., Постернак В.М. – з 01.12.2023, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, пункту 2 таблиці, наведеної у розділі 1 Додатку № 2 до тендерної документації.
З урахуванням вищевказаного, учасником ТОВ «МПС – С» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
28b16f7d5be2470c860b446ab9028bec
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.01.2024 11:42
Опис:
На виконання вимог, викладених у запиті ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 15 січня 2023 року, щодо закупівлі за номером ID:, уповноважена особа Комунального закладу "Центральноукраїнський науковий ліцей-інтернат Кіровоградської обласної ради" надає пояснення:
В зв’язку з великим навантаженням на початку року, уповноваженою особою при розгляді тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «МПС-С», не взято до уваги вимоги тендерної документації, що стосувались:
-Вимоги що стосувалася до проекту договору, який учасник повинен був заповнити та додати в сканованому вигляді у складі тендерної пропозиції.
Щодо довідки в довільній формі про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіду:
Уповноваженою особою прийнято як формальну помилку щодо зазначеного досвіду роботи з 01.12.2023р., у довідці що підгрузив Учасник після виправлення невідповідностей протягом 24 год.
Номер:
ae3a630c9b0e42e795abbd924a9fefcd
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
24.01.2024 17:24
Опис:
При публікації додаткової угоди про дострокое припинення дії Договору, помилково опубліковано додаткову угоду без дати. Тому прийнято рішеннґ опублікувати додаткову угоду повторно