-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
кефір,сметана ,йогурт
Завершена
280 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Номер:
4d9b78610fa74251ac0a5fb04323dfbd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-09-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.01.2024 00:00
Період моніторингу:
09.01.2024 16:16 - 31.01.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.01.2024 № 2-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 09.01.2024.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 09.01.2024 № 2-З
Витяг з переліку процедур закупівель для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2023-12-21-018348-a 21.12.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій ФОП Бойко М.Д. встановлені порушення пункту 43 та підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом розірвання договору від 05.01.2024 № 5 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Відділу освіти Кривоозерської селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.12.2023 № 107 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Бойко Михайла Дмитровича; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 29.12.2023 № 123; повідомлення про намір укласти договір; договір від 05.01.2024 № 5; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель участь у процедурі закупівлі UA-2023-12-21-018348-a взяв один учасник - фізична особа-підприємець Бойко Михайло Дмитрович (далі ФОП Бойко М.Д.) з ціною пропозиції 278 750,00 гривень.
За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерної пропозиції ФОП Бойко М.Д. встановлено наступне.
Згідно з підпунктом 8 пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Акт обстеження потужності Учасника Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба), складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти затверджений Наказом Міністерства економіки України від 21 січня 2022 складеного не раніше 2023 року».
У складі тендерної пропозиції ФОП Бойко М.Д. зазначений документ відсутній.
Згідно з підпунктом 1 пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Медичні книжки (з чинним медоглядом), які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, та скан-копії водійських посвідчень водіїв».
У складі тендерної пропозиції ФОП Бойко М.Д. відсутні скан-копії водійських посвідчень водіїв.
Згідно з підпунктом 2 пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Надати довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів водія відповідно до поданих автотранспортних засобів».
У складі тендерної пропозиції ФОП Бойко М.Д. зазначений документ відсутній.
Згідно з підпунктом 3 пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «З метою виконання положень статті 18 Закону України «Про охорону праці» Учасник повинен підтвердити наявність працівників, які пройшли навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці та пожежної безпеки. Для підтвердження потрібно надати у складі тендерної пропозиції відповідні документи, а саме: скановану з оригіналу копію посвідчень про перевірку знань з охорони праці таких працівників (не менше одного) та витягу з протоколу комісії з перевірки знань з охорони праці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки (документи мають бути сформовані не раніше 2023 року)».
У складі тендерної пропозиції ФОП Бойко М.Д. зазначені документи відсутні.
Відповідно до умов пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Разом з цим, Замовник не виявив зазначених у цьому висновку невідповідностей, про що вказано у протокольному рішенні уповноваженої особи Замовника від 29.12.2023 № 123, і, як наслідок, не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі.
Внаслідок вказаних дій (бездіяльності) за станом на дату оприлюднення повідомлення про намір укласти договір з ФОП Бойко М.Д. виникли обставини, передбачені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ФОП Бойко М.Д. у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Натомість, Замовник визнав ФОП Бойко М.Д. переможцем процедури закупівлі.
Крім того моніторингом встановлено наступне.
Згідно з пунктом 2 Таблиці 3 Додатку 1 до Тендерної документації переможець процедури закупівлі (фізична особа чи фізична особа-підприємець) для підтвердження відсутності підстав, встановлених підпунктами 5 та 12 пункту 47 Особливостей зобов’язаний надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель:
«Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ має бути оформлений не більше 30 денної давнини відносно дати його подання Замовнику.»
ФОП Бойко М.Д. 29.12.2023, як переможець процедури закупівель, розмістив в електронній системі закупівель «Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» ВР-000795956, сформований 28.03.2023.
Тобто, строки оформлення вказаного документа перевищують строки, зазначені в Тендерній документації.
Отже, Замовник на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ФОП Бойко М.Д., як переможця, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 та 12 пункту 47 Особливостей. Натомість, Замовник уклав з ФОП Бойко М.Д. договір від 05.01.2024 № 5.
Період усунення порушень:
31.01.2024 14:37 - 15.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
31.01.2024 14:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши висновок моніторингу, вирішено усунути виявленні порушення шляхом розірвання договору
Дата публікації звіту:
05.02.2024 11:04
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
16.02.2024 14:41
Запити/Пояснення
Номер:
140152d0da17420fbafddb8f6c23c2a9
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
18.01.2024 15:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також прошу надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8f5d61630906486c812ff033f39ef97a
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
22.01.2024 09:53
Опис:
Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі були зазначені виходячи з потреби замовника з урахуванням рекомендацій щодо безпечності та якості харчових продуктів, чинним нормативним документам затвердженим у встановленому законодавством України порядку в тому числі з урахуванням вимог Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами). Для визначення очікуваної вартості процедури закупівлі та здійснення обґрунтування розміру витрат згідно розроблених характеристик продуктів харчування було опрацьовано потребу минулих років.. Розрахунок очікуваної вартісті предмета закупівлі визначений у відповідності до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" шляхом аналізу інформації про ціни товарів, які містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електроних каталогах, рекламі, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних майданчиках.. До розробки тендерної документації в тому числі вимог до предмету закупівлі були залучені відповідні фахівці (працівники) Замовника.
Посилання на сторінку відділу освіти https://osvita-ksr.gov.ua