-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт фасаду Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Нововолинської міської ради Волинської за адресою : вул. Маяковського, буд 5, м Нововолинськ Волинської області
Завершена
2 405 684.00
UAH з ПДВ
Номер:
297b91ba15494aa285a23824168faec4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-18-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2024 00:00
Період моніторингу:
18.01.2024 11:19 - 09.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2024 № 1-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 17.01.2024 № 1-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-12-21-011381-a 21.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідність проведеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям, внесення змін до договору, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2024 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), внесення змін до договору, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління освіти Нововолинської міської ради Волинської області (далі - Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протокол розкриття, договір від 20.12.2023 № 23-53 ВТОЗ, додаткова угода від 27.12.2023 № 1, відповіді замовника на запити Управління, надана через електронну систему 23.01.2024.
Під час проведення моніторингу Замовником 25.01.2024 було сформовано звіт про виконання договору та оприлюднено його в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
30.01.2024 11:28 - 03.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.01.2024 11:28
Запити/Пояснення
Номер:
4574ac9c9b21461786635460fe1c3e35
Назва:
Запит про надання пояснень.
Дата опублікування:
18.01.2024 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Нововолинської міської ради Волинської за адресою : вул. Маяковського, буд 5, м Нововолинськ Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-21-011381-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо ціни товару (цінові пропозиції, прайси, листування з учасниками ринку), посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товарів, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання, а саме: ТзОВ "ВВП-БУДМОНТАЖ" з яким укладений договір.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3661e006b1e14cfdb9147bde61bb9678
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.01.2024 16:39
Опис:
Відповідно до «Запиту про надання пояснень» в межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі капітального ремонту фасаду Загальноосвітньої школи І-ІІІ степенів № 2 Нововолинської міської ради Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-21-011381-а) управління освіти Нововолинської міської ради Волинської області повідомляє наступне.
По першому питанню.
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації по якій здійснено державну експертизу, за наслідками якої складено позитивний експертний звіт, зокрема і з питань її кошторисної частини, щодо відповідності вимогам Кошторисних норм України. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі чинних державних будівельних норм. Копія експертного звіту додається.
По другому питанню.
Посилання на сторінку власного вебсайту: http://novovolynsk-mmk.edukit.volyn.ua/dostup_do_publichnoi_informacii/publichni_zakupivli/ (Обґрунтування № 164 від 04.12.2023 р.)
По третьому питанню.
Управлінням освіти 04.12.2023р. оголошено відкриті торги із закупівлі капітального ремонту фасаду Загальноосвітньої школи І-ІІІ степенів № 2, які не відбулися, оскільки на дані торги не вийшов жоден учасник (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-04-011401-a). Оцінку можливих потенційних виконавців робіт здійснено шляхом спілкування у телефонному режимі з суб’єктами господарювання за критеріями наявності у них дозвільних документів на здійснення відповідних робіт, наявності матеріально-технічної бази, будівельного обладнання та кваліфікованих працівників. На здійснення вищевказаних робіт погодилось лише ТзОВ «ВВП-Будмонтаж».