-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М’ясо (філе куряче охолоджене, свіже м’ясо свинини охолоджене)
Закупівля проводиться на 2024рік для закладів загальної середньої та дошкільної освіти
Завершена
2 200 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 001.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 001.00 UAH
Номер:
1d048d787a6a45ee9a93c45ac1073201
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-25-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.03.2024 00:00
Період моніторингу:
25.03.2024 17:49 - 16.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.03.2024 № 14-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 25.03.2024 № 14-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-12-21-009060-a від 21.12.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації, встановлено порушення вимог пункту 51 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) та внесення змін до неї; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Борщівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 21.12.2023 року № 94 зі змінами від 22.12.2023 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників ФОП «Стайоха Олександр Олександрович», ФОП Прусік Оксана Юріївна, ФОП «Сулипа Роман Несторович»; вимоги про усунення невідповідностей до 03 січня 2024, до 06 січня 2024 та до 10 січня 2024; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 05.01.2024, від 09.01.2024 та від 11.01.2024, повідомлення про намір укласти договір від 11.01.2024; договір про закупівлю від 18.01.2024 № 20 на суму 1 885 407,00 грн, укладений з ФОП «Сулипа Роман Несторович», пояснення Замовника від 01.04.2024та від 04.04.2024, надані через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління).
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено, що на виконання норм пунктів 3 та 28 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону. На виконання вимог пункту 51 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
На виконання вимог частини десятої стаття 11 Закону уповноважена особа Замовник має обов’язок щодо організації своєї закупівельної діяльності, зокрема, щодо забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом; забезпечення оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог Закону; здійснює інші дії, передбачені Законом. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Однак, уповноваженою особою Замовника в електронній системі закупівель розміщено дві тендерні документації, затверджені одним рішенням (Протокол уповноваженої особи від 21.12.2023 року № 94). При цьому, до тендерної документації були внесені зміни: підпункт 4.4 Розділу І тендерної документації викладено у новій редакції, які оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 22.12.2023.
Тобто, Замовником не забезпечено складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом, їх оприлюднення в електронній системі закупівель, чим недотримано вимоги статті 11 Закону та порушено вимоги пункту 51 Особливостей.
Таким чином, Замовником не забезпечено складання, затвердження та оприлюднення відповідних документів з питань публічних закупівель, чим порушено вимоги пункту 51 Особливостей.
Період усунення порушень:
10.04.2024 16:26 - 25.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.04.2024 16:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Волинській області відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Борщівської міської ради встановлено тип порушень:
- інші порушення законодавства у сфері закупівель.
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації, встановлено порушення вимог пункту 51 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
З метою забезпечення виконання зобов’язань по висновку здійснено заходи щодо недопущення у подальшому виявлених порушень шляхом проведення роз’яснювальних робіт.
Дата публікації звіту:
15.04.2024 16:29
Запити/Пояснення
Номер:
46770989b858495e900e6ed5b5427296
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.03.2024 17:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2024 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі м’яса (філе куряче охолоджене, свіже м’ясо свинини охолоджене) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-21-009060-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ccb46492e98f4b90b8af8d256ce44650
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
01.04.2024 09:30
Опис:
На запит від 27 березня 2024року М’ясо (філе куряче охолоджене, свіже м’ясо свинини охолоджене) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-21-009060-a) повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну на аналогічний товар , що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме на сайті Борщівської міської ради hh://www.borschivrada.gov.ua.
Промоніторивши ринок та проаналізувавши технічні, якісні та цінові пропозиції, які є у вільному доступі –і були сформовані технічні і якісні характеристики та вимоги до предмету закупівлі. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін діючого постачальника товару на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До ціни товару включена вартість товару, закупленого постачальником, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка власним або орендованим автотранспортом до місць Замовника, торгова націнка постачальника та всі визначені законодавством податки та збори.
Для формування опису предмета закупівлі залучались фахівці Замовника, також використовувались характеристики з попередніх закупівель, які найбільш оптимально характеризують даний предмет закупівлі та відповідають всім рекомендаціям та вимогам.
1. Найменування замовника*. Відділ освіти, сім’ї, молоді та спорту Борщівської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41341054
3. Місцезнаходження замовника*. 48702, Україна, Тернопільська обл., Борщів, вул. Грушевського, 5
4. Конкретна назва предмета закупівлі. Філе куряче охолоджене, свіже м’ясо свинини охолоджене
5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (філе куряче охолоджене, свіже м’ясо свинини охолоджене)
Індикатор закупівлі - UA-2023-12-21-009060-a
6.Вид процедури – відкриті торги з урахуванням Особливостей
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг : філе куряче охолоджене- 5585 кг., свіже м’ясо свинини охолоджене – 5690кг.
8. Розмір бюджетного призначення 2 200 200,00гривень
9. Очікувана вартість предмета закупівлі 2 200 200,00 гривень.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічний товар.
10.Технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі товару за кодом
ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (філе куряче охолоджене, свіже м’ясо свинини охолоджене)
Філе куряче охолоджене - Куряче філе за термічним станом повинно бути охолоджене, за зовнішнім виглядом –білувато-жовтого кольору з рожевим відтінком, поверхня волога, блискуча, без слизу і плісняви, без консервантів. Запах властивий доброякісному м’ясу птиці, без сторонніх запахів. Жировий шар не повинен виступати за м’язову тканину більше, ніж на 1 см. Внутрішня поверхня чиста, без згустків крові. Філе куряче повинно бути без льодяної глазурі та снігу. Фасоване в упаковку з чітким маркуванням. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання.
Температура зберігання від 0-+4С. На момент поставки не менше 80% від загального терміну придатності.
Свіже м’ясо свинини охолоджене (тазостегнова частина без кістки) повинно бути без кістки,охолоджене з температурою в товщині м’якоті від +4 до 0 °C. Товар не повинен мати згустків крові, залишків шкури, дефектів цілісності та ознак заморожувань/розморожувань, неприємного (гнилого або кислого) запаху. На поверхні не повинно бути залишків шкури, згустків крові та забруднень. З м’яса повинні бути видалені: груба сполучна тканина (сухожилля, фасції, в'язок та ін.) і жирова тканина, дрібні кістки, хрящі, крупні кровоносні судини, лімфатичні вузли і кров'яні згустки. Зовнішній вигляд, запах і колір повинні бути притаманні даному виду сировини. М'ясо має червоний колір і м’яку консистенцію. На ярлику, який кладеться до ящика, повинна бути етикетка із зазначенням найменування та адреси підприємства-виробника, найменування та вид, термічний стан, вага нетто, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність, позначення нормативних документів.
Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:
1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Номер:
192b58df49f7404e8b8a59c96dc13b0a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.04.2024 11:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі м’яса (філе куряче охолоджене, свіже м’ясо свинини охолоджене) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-21-009060-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Вимогами Додатку 3 тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі код за ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (філе куряче охолоджене, свіже м’ясо свинини охолоджене)»Замовником затверджено характеристики предмета закупівлі, зокрема: Свіже м’ясо свинини охолоджене (тазостегнова частина без кістки) повинно бути без кістки, охолоджене з температурою в товщині м’якоті від +4 до 0 °C.
На виконання вимог пункту 4 Додатку 3 тендерної документації учасник в складі пропозиції додатково надає:
1. Декларацію виробника на готову продукцію або посвідчення якості або сертифікат відповідності, або інше документальне підтвердження безпечності походження тваринної сировини та тварин або інші документи видані на ім’я Учасника, які підтверджують якість товару, такі документи повинні бути дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій
2. Копію договору (ів) укладеному (их) Учасником з виробником (якщо Учасник не є виробником) на поставку предмету закупівлі на 2024 рік.
Учасником переможцем ФОП «СУЛИПА РОМАН НЕСТОРОВИЧ» у складі своєї тендерної пропозиції надано копію договору від 20.12.2023 № 1 з ФОП Матвій Богдана Романівна (файл «Договір з виробником свинини.pdf»), де предмет договору товар, а саме м'ясо свинини охолоджене в асортименті, найменування (номенклатура, асортимент) та кількість товарів зазначено в накладні. Також, у складі пропозиції надано ксерокопію декларації виробника ФОП Матвій Б. Р. від 27.12.2023 № 644-12/644 (файл «Декларація виробника.pdf»), де товароотримувач ПП Сулипа Р.Н., отримав згідно накладної від 27.12.2023 № 644-12/644 для промпереробки наступний товар: полядвиця, шинка, лопатка, інформація щодо сорту вказаного товару відсутня в зазначеній декларації.
Замовнику надати пояснення та документальне підтвердження щодо наявності у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП «СУЛИПА РОМАН НЕСТОРОВИЧ»: Декларації виробника на готову продукцію або посвідчення якості або сертифікат відповідності, або інше документальне підтвердження безпечності походження тваринної сировини та тварин або інші документи видані на ім’я Учасника, які підтверджують якість товару, такі документи повинні бути дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій та копію договору (ів) укладеному (их) Учасником з виробником (якщо Учасник не є виробником) на поставку свіжого м’яса свинини охолоджене на 2024 рік, а саме тазостегнової частини без кістки, як затверджено Додатком 3 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
68c089e1f1614c9c9d0396514d7b9d90
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.04.2024 15:34
Опис:
На запит від 01 квітня 2024року м’ясо (філе куряче охолоджене, свіже м’ясо свинини охолоджене) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-21-009060-a) повідомляємо, що на виконання вимог пункту 4 Додатку 3 тендерної документації учасник в складі пропозиції додатково надав:
- декларацію виробника ФОП Матвій Б. Р. від 27.12.2023 № 644-12/644 де товароотримувач ПП Сулипа Р.Н., отримав згідно накладної від 27.12.2023 № 644-12/644 для промпереробки наступний товар: полядвиця, шинка, лопатка.
- копію договору укладеного ПП Сулипа Р.Н., з виробником ФОП Матвій Б. Р на поставку предмету закупівлі , а саме м'ясо свинини охолоджене в асортименті, на 2024 рік.
Згідно ДСТУ 7158:2010 «М'ясо. Свинина в тушах і півтушах. Технічні умови» -
окіст (задня шинка) свинячий – це тазостегнова частина ноги свині, яка складається виключно із посмугованих м’язів, позбавлена жиру, жилок, кісток. В поданій декларації ми бачимо , що ПП Сулипа Р.Н придбав у ФОП Матвій Б. Р полядвицю, шинку, лопатку. В поданій декларації виробника вказана шинка. В таких документах, як декларація виробника , вказують чітку назву, без роз’яснень ,що шинка це тазостегнова частина ноги свині.
Додатково ПП Сулипа Р.Н. на підтвердження закупленого потрібного товару надав копію накладної від 27.12.2023р № 644-12/644 де розписано , що шинка задня тазостегнова частина.
Тому, подані ПП Сулипа Р.Н. документи, а саме договір укладений з ФОП Матвій Б. Р на поставку предмету закупівлі , а саме м'ясо свинини охолоджене в асортименті, на 2024 рік та декларація виробника ФОП Матвій Б. Р. від 27.12.2023 № 644-12/644 повністю підтверджують спроможність даного Учасника забезпечити постачання свіжого м’яса свинини охолодженого, а саме шинки, тобто м’яса тазостегнової частини без кістки в заклади освіти.