• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М’ясо (філе куряче охолоджене, свіже м’ясо свинини охолоджене)

Закупівля проводиться на 2024рік для закладів загальної середньої та дошкільної освіти

Завершена

2 200 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 001.00 UAH
Номер: 1d048d787a6a45ee9a93c45ac1073201
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-25-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.03.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 25.03.2024 17:49 - 16.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.03.2024 № 14-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 25.03.2024 № 14-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-12-21-009060-a від 21.12.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 842-54-35, ostapenko.ol1308@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації, встановлено порушення вимог пункту 51 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) та внесення змін до неї; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Борщівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 21.12.2023 року № 94 зі змінами від 22.12.2023 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників ФОП «Стайоха Олександр Олександрович», ФОП Прусік Оксана Юріївна, ФОП «Сулипа Роман Несторович»; вимоги про усунення невідповідностей до 03 січня 2024, до 06 січня 2024 та до 10 січня 2024; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 05.01.2024, від 09.01.2024 та від 11.01.2024, повідомлення про намір укласти договір від 11.01.2024; договір про закупівлю від 18.01.2024 № 20 на суму 1 885 407,00 грн, укладений з ФОП «Сулипа Роман Несторович», пояснення Замовника від 01.04.2024та від 04.04.2024, надані через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління). За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено, що на виконання норм пунктів 3 та 28 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону. На виконання вимог пункту 51 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. На виконання вимог частини десятої стаття 11 Закону уповноважена особа Замовник має обов’язок щодо організації своєї закупівельної діяльності, зокрема, щодо забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом; забезпечення оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог Закону; здійснює інші дії, передбачені Законом. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Однак, уповноваженою особою Замовника в електронній системі закупівель розміщено дві тендерні документації, затверджені одним рішенням (Протокол уповноваженої особи від 21.12.2023 року № 94). При цьому, до тендерної документації були внесені зміни: підпункт 4.4 Розділу І тендерної документації викладено у новій редакції, які оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 22.12.2023. Тобто, Замовником не забезпечено складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом, їх оприлюднення в електронній системі закупівель, чим недотримано вимоги статті 11 Закону та порушено вимоги пункту 51 Особливостей. Таким чином, Замовником не забезпечено складання, затвердження та оприлюднення відповідних документів з питань публічних закупівель, чим порушено вимоги пункту 51 Особливостей.
Період усунення порушень: 10.04.2024 16:26 - 25.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2024 16:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Волинській області відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Борщівської міської ради встановлено тип порушень: - інші порушення законодавства у сфері закупівель. За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації, встановлено порушення вимог пункту 51 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено. З метою забезпечення виконання зобов’язань по висновку здійснено заходи щодо недопущення у подальшому виявлених порушень шляхом проведення роз’яснювальних робіт.
Дата публікації звіту: 15.04.2024 16:29

Запити/Пояснення