-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Кейтерингові послуги(послуги з організації харчування пацієнтів)
Завершена
1 645 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
87d762573d6d47d6a3960a530d0aab5e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-28-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2024 00:00
Період моніторингу:
28.02.2024 12:42 - 21.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.02.2024 №43
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.02.2024 №43
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 18. UA-2023-12-21-003741-a, 21.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 3 та 13 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі встановлено порушення пункту 7 частини третьої статті 3 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; наявності підстав та обгрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом з урахуванням Особливостей №1178; відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушень пунктів 3 та 13 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі, пункту 7 частини третьої статті 3 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; наявність підстав та обгрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Рівненський обласний шкірно-венерологічний диспансер» Рівненської обласної ради (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2023-12-21-000099-c); опубліковану в електронній системі закупівель інформацію про предмет та умови закупівлі; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір від 21.12.2023 №158, додаткову угоду від 21.12.2023 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; звіт про результати проведення процедури закупівлі за ID: UA-2023-12-21-003741-a; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 13 Особливостей №1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Моніторингом встановлено, що Замовником 21.12.2023 опубліковано в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель за ID: UA-2023-12-21-003741-a та договір від 21.12.2023 №158 на суму 1 645 000,00 грн із ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА».
Проте, обґрунтування підстави для здійснення Замовником закупівлі (від 20.12.2023) відповідно до пункту 13 Особливостей №1178 опубліковано в електронній системі закупівель лише 07.03.2024 під час моніторингу.
Таким чином, на порушення пунктів 3 та 13 Особливостей №1178, Замовником 21.12.2023 разом із звітом про договір про закупівлю, укладеним без використання електронної системи закупівель за ID: UA-2023-12-21-003741-a та договором від 21.12.2023 №158 не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення Замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей №1178.
Також, згідно з пунктом 13 Особливостей №1178, за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Одночасно, відповідно до пункту 7 частини третьої статті 3 Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, повинен містити інформацію про: кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
Водночас, у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, за досліджуваною закупівлею не зазначено місця надання послуг (здійснено лише посилання на інший документ, а саме вказано: «Україна, Відповідно до документації»), в результаті чого порушено вимоги пункту 7 частини третьої статті 3 Закону.
Період усунення порушень:
21.03.2024 16:23 - 05.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
21.03.2024 16:23
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13/0072/2024пр
Дата відкриття провадження:
07.05.2024 00:00
Номер відкриття провадження :
13/0072/2024пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Закону України «Про публічні закупівлі» та на виконання Висновку Держаудитслужби здійснено заходи, направлені на недопущення таких порушень в подальшому, а саме, проведення навчання з уповноваженою особою (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, навчання ) щодо недопущення в подальшому порушень пунктів 3 та 13 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі, пункту 7 частини третьої статті 3 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі.
Дата публікації звіту:
08.04.2024 14:52
Запити/Пояснення
Номер:
da502fe8835847ba944bfe6149ba0226
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному підприємству «Рівненський обласний шкірно-венерологічний диспансер» Рівненської обласної ради
Дата опублікування:
04.03.2024 15:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-12-21-003741-a, яка проводилась Комунальним підприємством «Рівненський обласний шкірно-венерологічний диспансер» Рівненської обласної ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з особливостями.
3. Надати інформацію, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано Товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА», з яким укладено договір від 21.12.2023 №158.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1fcd75fee95e425c8254c75fd02b53d7
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.03.2024 15:26
Опис:
У відповідь на Ваш запит про надання пояснення від 4 березня 2024 року у межах здійснення моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-12-21-003741-a, яка проводилась Комунальним підприємством «Рівненський обласний шкірно-венерологічний диспансер» Рівненської обласної ради, повідомляємо наступне:
1. Щодо надання інформації, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено на підставі аналізу отриманих цінових пропозицій від надавачів послуг за предметом закупівлі (додаються до пояснення). Таким чином, прийнято рішення визначити очікуваною вартістю предмета закупівлі найбільш економічно вигідну пропозицію.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються на підставі прогнозованої кількості пацієнтів – 7000 людино-днів, та повинні відповідати наступним вимогам:
1) Послуги надаються відповідно до меню, розроблених з урахуванням вимог, що висуваються до раціонального харчування, з дотриманням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР, наказу МОЗ України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 № 931, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.12.2013 за № 2205/24737 та інших нормативно-правових актів у відповідній сфері, що надаються Учасником у складі пропозиції, з урахуванням відповідно до вищезазначених раціонів.
2) Продукти харчування та продовольча сировина повинні відповідати вимогам законодавства щодо їх безпеки і якості, мати документи, які підтверджують якість та походження продуктів харчування (декларація виробника, сертифікат якості товару тощо).
Доставка готової продукції здійснюється засобами та силами Учасника з дотриманням вимог санітарії до закладу, згідно завчасно поданих заявок.
3) Приготування страв повинно відбуватися з дотриманням усіх технологічних процесів та санітарних норм згідно з нормативно-технологічною документацією.
4) Учасник забезпечує проведення бракеражу страв у відповідності з діючим законодавством України.
5) Приготування їжі для пацієнтів здійснюватиметься в приміщеннях Учасника.
6) Учасник забезпечує дотримання вимог діючого законодавства щодо санітарно-епідеміологічного стану приміщення, де готуються страви для доставки Замовнику.
Учасник забезпечує персонал кухонним інвентарем, спецодягом, миючими та дезінфікуючими засобами у відповідності до діючих норм.
7) Працівники Учасника, які надаватимуть послуги, повинні бути забезпечені своєчасним проходженням медичного огляду.
8) Учасник забезпечує під час надання послуг застосування заходів із захисту довкілля, передбачених законодавством України.
9) Строк надання послуг: з дати укладення договору до завершення воєнного стану, оголошеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64 (із змінами), але не пізніше ніж до 31 грудня 2024 року включно.
10) Місце надання послуг: 33028, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Свободи, будинок 12.
Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі додається до пояснень.
2. Щодо надання інформації та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з особливостями.
Комунальним підприємством «Рівненський обласний шкірно-венерологічний диспансер» Рівненської обласної ради була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2023-12-08-002579-a (далі – Закупівля).
18.12.2023 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається.
При цьому у Замовника була наявна потреба в Закупівлі.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-12-08-002579-a від 18 грудня 2023 року.
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) від 20.12.2023 додається до пояснень.
3. Щодо надання інформації, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано Товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА», з яким укладено договір від 21.12.2023 №158.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренції серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; та ін.
На виконання принципу добросовісної конкуренції серед учасників, визначення потенційного надавача послуг було здійснено шляхом аналізу отриманих комерційних пропозицій. З урахуванням принципу максимальної економії, серед 3-х комерційних пропозицій пропозиція ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» була найбільш економічно вигідною. При цьому, Товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» погодилося надавати послуги, які повністю відповідають технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі.
Додатки:
1) Комерційні пропозиції від потенційних надавачів послуг.
2) Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
3) Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) від 20.12.2023.
4) Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-12-08-002579-a від 18 грудня 2023 року.
Номер:
be08a06202f24a07bfbe580826d1d06f
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному підприємству «Рівненський обласний шкірно-венерологічний диспансер» Рівненської обласної ради
Дата опублікування:
11.03.2024 15:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.03.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-12-21-003741-a, яка проводилась Комунальним підприємством «Рівненський обласний шкірно-венерологічний диспансер» Рівненської обласної ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
Замовником в оприлюдненому обгрунтуванні підстави для здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів вказано, що закупівля здійснена згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей №1178 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178).
Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 придбання замовниками послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом.
При цьому, предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання
1. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо дотримання Замовником вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 (в частині підтвердження вимог до суб’єкта, з яким укладено договір вимогам, що були визначені у тендерній документації попередньо відмінених відкритих торгів з особливостями)
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3b7ce89dd82a48048b6ca37e68ae3ec2
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення.
Дата опублікування:
14.03.2024 13:38
Опис:
У відповідь на Ваш запит про надання пояснення від 11 березня 2024 року у межах здійснення моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-12-21-003741-a, яка проводилась Комунальним підприємством «Рівненський обласний шкірно-венерологічний диспансер» Рівненської обласної ради, повідомляємо наступне:
1. Щодо надання інформації з документальним підтвердженням щодо дотримання Замовником вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 (в частині підтвердження вимог до суб’єкта, з яким укладено договір вимогам, що були визначені у тендерній документації попередньо відмінених відкритих торгів з особливостями).
Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 придбання замовниками послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, зокрема, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом.
При цьому, предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей).
Предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики за закупівлею, стосовно якої проводиться моніторинг (ІD: UA-2023-12-21-003741-a) не відрізняються від вимог, що замовник визначив у тендерній документації, затвердженій рішенням уповноваженої особи №26 від 07.12.2023 (ІD закупівлі: UA-2023-12-08-002579-a), а також вимоги до суб’єкта, з яким укладався договір про закупівлю, не відрізнялися від вимог, що були визначені замовником у цій тендерній документації.
На підтвердження відповідності вимогам до суб’єкта, що встановлені Замовником у тендерній документації, ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА», з яким укладався договір про закупівлю, було надано документи:
1. Документи, що підтверджують право підпису директора;
2. Документи та інформацію, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям;
3. Документи, що вимагалися Замовником відповідно до технічної специфікації;
4. Тендерну пропозицію;
5. Інші документи;
що разом з відповідним супровідним листом від ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА», з яким вони були надані, є додатками до цього пояснення.