-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт системи опалення в адміністративному приміщенні селищної ради в с. Білі Ослави Делятинської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської області з метою підготовки до опалювального сезону (в тому числі виготовлення ПКД).
Завершена
642 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
101daa7aabf046fc90ea2c8acf4e6cc2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-08-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.01.2024 00:00
Період моніторингу:
08.01.2024 11:32 - 30.01.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.01.2024 №1-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.01.2024 № 1-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-12-21-002555-a 21.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів відповідно до Особливостей – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення вимог пункту 17 Особливостей, зокрема, шляхом укладання додаткової угоди до Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 11 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 04.11.2023) (далі – Особливості).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕЛЯТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік, інформацію про предмет закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 10.01.2024.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що між Замовником та переможцем ПП Турів П. В. укладено Договір, який не відповідає нормам Цивільного кодексу України, що є порушенням вимог пункту 17 Особливостей. Зокрема, відповідно до пункту 7.1 Договору «Гарантійний строк експлуатації становить 5 (п’ять) років відповідно до норм чинного законодавства України…».
Слід зазначити, що відповідно до пункту 1.2 Договору предметом договору є виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт системи опалення в адміністративному приміщенні селищної ради в с. Білі Ослави Делятинської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської області з метою підготовки до опалювального сезону (в тому числі виготовлення ПКД)».
Статтею 875 Цивільного кодексу України визначено, що договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта. Виходячи з вищенаведеного, гарантії якості у договорі будівельного підряду регламентуються статтею 884 Цивільного кодексу України, якою встановлено, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Період усунення порушень:
11.01.2024 11:35 - 26.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.01.2024 11:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Додатковою угодою №1 від 15.01.2024 року внесено зміни до договору №455 від 19.12.2023 року, а саме збільшено термін експлуатації об'єкта з п'яти до десяти років.
Дата публікації звіту:
15.01.2024 12:42
Запити/Пояснення
Номер:
a6e4ddb1c70c4d6d8427d65f5eec13c0
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
08.01.2024 14:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Капітальний ремонт системи опалення в адміністративному приміщенні селищної ради в с. Білі Ослави Делятинської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської області з метою підготовки до опалювального сезону (в тому числі виготовлення ПКД)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-21-002555-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на діючу публічну сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (у разі такого розміщення).
2. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПП Турів П.В., з яким укладений договір підряду від 19.12.2023 № 455 (далі -Договір) без використання електронної системи закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cce6e8971d8e4e07866bae3eba8e5514
Назва:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (закупівля UA-2023-12-21-002555-a)
Дата опублікування:
10.01.2024 14:43
Опис:
Відповідно до п.п. 1, 3 Загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 11 Особливостей встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, а саме не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг).
Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є можливість щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Делятинської селищної ради та норм чинного законодавства. Робочий проєкт на «Капітальний ремонт системи опалення в адміністративному приміщенні селищної ради в с. Білі Ослави Делятинської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської області з метою підготовки до опалювального сезону (в тому числі виготовлення ПКД)» розроблений на підставі технічного обстеження будівельних конструкцій системи опалення в адміністративному приміщенні селищної ради в с. Білі Ослави. Передбачено виконання робіт з капітального ремонту в повному обсязі.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та з урахуванням розміру бюджетних призначень на підставі запиту ціни пропозиції від трьох учасників ринку (листи №1228/02-3.09, №1229/02-3.09, №1230/02-3.09 від 24.11.2023р.) по вище вказаному предмету закупівлі. Одержавши три цінові пропозиції - визначено очікувану вартіст предмета закупівлі, віддавши перевагу ПП Турів П. В., як найбільшекономічно вигідною. Посилання на сайт Делятинської селищної ради, де висвітлиний затверджений зведений кошторисний розрахунок: https://drive.google.com/file/d/10OGKfMcG1RWiIeED8Wvv85vz6lHtkZLM/view
Копії додаються.