• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Безпілотний авіаційний комплекс БпАК "ЧАКЛУН"

Завершена

700 000.00 UAH без ПДВ
Номер: d8c1b16beecb43828a3f6c2ecc0172d4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-09-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.01.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 09.01.2024 12:46 - 31.01.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.01.2024 № 2-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 09.01.2024 № 2-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-12-21-002240-a від 21.12.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Замовника на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-12-21-002240-a, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, договір від 20.12.2023 № 89, укладений з товариством з обмеженою відповідальністью «ЕР СІ ДІРЕКШН» (код ЄДРПОУ 44869333) на суму 700 000,00 грн, відповідь та пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 15.01.2024 року.
Період усунення порушень: 17.01.2024 13:00 - 23.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 17.01.2024 13:00

Запити/Пояснення