-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
м'ясо, код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 15110000-2 М'ясо
Завершена
3 094 867.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 474.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 474.34 UAH
Номер:
b5fb905bb7b4478cb131948b0e241af9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-19-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
19.03.2024 16:42 - 10.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.03.2024 №24-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 18 березня 2024 року №003100-18/3653-2024,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 19.03.2024 №24-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8.UA-2023-12-20-024299-a, 20 грудня 2023 року Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20 грудня 2023 року (протокол №270), тендерну пропозицію ТОВ «ГАВРИЛІВКА», рішення уповноваженої особи від 28 грудня 2023 року (протокол №313), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 03 січня 2024 року №3 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 04 січня 2024 року та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 28 березня 2024 року через електронну систему закупівель.
Згідно з частиною 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження під час моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області 21 березня 2024 року звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень в рамках моніторингу, на які у термін, визначений Законом відповідь не отримано, чим порушено вимогу частини 5 статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
08.04.2024 17:55 - 23.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.04.2024 17:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.04.2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-12-20-024299-a (далі - Висновок), Відділ освіти, культури, молоді та спорту Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області повідомляє, що взято до уваги недопущення у подальшій роботі порушення вимог ч.5 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі". Уповноважена особа зобов'язується вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема вдосконалювати свої знання та навички з питань публічних закупівель. Уповноважена особа обов'язково прослухає курс, лекцію, вебінар тощо з порушених у Висновку питань.
Дата публікації звіту:
10.04.2024 15:24
Запити/Пояснення
Номер:
422b4df1e1bb49118f67718c6101795d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.03.2024 13:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-20-024299-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «ГАВРИЛІВКА», якого обрано переможцем, виконано вимоги пункту 6 таблиці 2 додатку №2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації в частині надання сертифікату якості на товар?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
831c7b1344b841b48859805d3fdf81dc
Назва:
Очікувану вартість предмета закупівлі розраховано методом порівняння ринкових цін. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення розміщено на сторінці веб-сайту замовника. Переможцем надано документи, що підтверджують якість товару.
Дата опублікування:
28.03.2024 13:31
Опис:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області надає наступні пояснення у межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом: м'ясо, код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 15110000-2 М'ясо, ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-20-024299-a: І. Очікувану вартість предмета закупівлі розраховано методом порівняння ринкових цін. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення розміщено на сторінці веб-сайту замовника за наступним посиланням: https://vokms.com.ua/obhryntyvanna https://docs.google.com/document/d/1YnF4XY_CWxBg6kJKz7lBAgZWQXllkOR2/edit. ІІ. Відповідно до п.6 табл.2 додатку №2 "Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям" до тендерної документації, замовник вимагає від учасників документи, що підтверджують якість товару: декларація виробника, сертифікат якості на товар, протокол дослідження (випробувань) або інший документ, що підтверджує якість товару. Замовник не встановлює імперативну норму щодо надання конкретного документу, а зазначає види документів, що мождуть бути надані учасником в складі тендерної пропозиції. Учасник сам обирає який саме документ надати на підтвердження якості товару. Так, переможцем виконано вищезазначену вимогу замовника, в складі тендерної пропозиції надано документи, що підтверджують якість товару, а саме: протоколи випробувань (файл "Протоколи випробувань.pdf"), декларацію виробника (файл "Декларація виробника.pdf").