-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М’ясо (м’ясо свійської птиці)
Завершена
2 844 289.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 221.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 221.45 UAH
Номер:
7e552d747da444cc8381e2063f14f40b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-13-000110
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2024 00:00
Період моніторингу:
13.05.2024 17:08 - 04.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.05.2024 №22-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 13.05.2024 №22-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-12-20-023606-a 20.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до договору установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом:
приведення умов Договору в частині збільшення обсягу закупівлі товару «Курятина (філе) охолоджена» у відповідності до норм Особливостей;
повернення зайво сплачених коштів за поставлений товар «Курятина (філе) охолоджена» за цінами Договору з урахуванням змін, внесених додатковою угодою № 1.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.11.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Роменської міської ради Сумської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.12.2023 (протокол № 330), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 29.12.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Журавка» (далі – ТОВ «Журавка»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 01.01.2024 № 6, повідомлення про намір укласти договір від 01.01.2024, договір від 09.01.2024 № 34 ЖМ (далі – Договір), додаткову угоду від 15.04.2024 № 1, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 17.05.2024 та від 21.05.2024.
Моніторингом процедури закупівлі установлено, що за результатами процедури закупівлі Замовник 09.01.2024 уклав з переможцем торгів ТОВ «Журавка» Договір на постачання, зокрема, товару «Курятина (філе) охолоджена» у кількості 15 080 кг, за ціною 146,06 грн/кг з ПДВ загальною вартістю даного товару 2 202 584,80 грн з ПДВ.
Згідно із підпунктом 2 пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім, зокрема, випадку погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Замовник 15.04.2024 уклав додаткову угоду № 1, якою вніс зміни до Договору, а саме, збільшено ціну за одиницю товару «Курятина (філе) охолоджена» до 157,02 грн з ПДВ (або на + 7,5% за одиницю товару), та відповідно зменшено на 912,985 кг кількість постачання товару (з 15 080 кг до 14 167,015 кг (з урахуванням поставлених 2 000 кг по ціні 146,06 грн з ПДВ), без зміни загальної вартості даного товару по Договору 2 202 584,80 грн з ПДВ.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області 14.05.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, зокрема, стосовно наявності документального підтвердження коливання ціни на «Курятину (філе) охолоджену» у розмірі 7,5% за період з 09.01.2024 по 15.04.2024.
На зазначений запит Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Замовник 17.05.2024 повідомив, що документальним підтвердженням наявності підстав для укладання Замовником додаткової угоди № 1 до Договору є, відповідно лист ТОВ «Журавка» від 15.04.2024 № КЦ 17/04 та експертний висновок Чернігівської регіональної торгово-промислової палати від 15.04.2024 № ЧК-89 (далі – експертний висновок від 15.04.2024 № ЧК-89).
Відповідно до експертного висновку від 15.04.2024 № ЧК-89 рівень середньо-ринкових роздрібних цін на «Куряче філе охолоджене» по Сумській області станом на 28.12.2023 та 15.04.2024 (дата укладання додаткової угоди №1), відповідно становить 157,05 грн та 168,85 грн, а зміна вартості між вказаними датами становить + 7,51%.
Однак, експертний висновок від 15.04.2024 ЧК-89 не підтверджує коливання ціни на товар «Куряче філе охолоджене» на ринку, оскільки не містить інформації про коливання ціни товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару, а саме: не містить інформації про коливання ціни товару «Курятина (філе) охолоджена» на ринку в період з 09.01.2024 (дата укладання Договору) по 15.04.2024 (дата укладення додаткової угоди № 1).
З огляду на зазначене, Замовник без наявності документального підтвердження коливання ціни товару на ринку, додатковою угодою від 15.04.2024 № 1 безпідставно вніс зміни до істотних умов Договору, підвищивши ціну за одиницю товару з 146,06 грн з ПДВ до 157,02 грн з ПДВ, чим порушив вимоги підпункту 2 пункту 19 Особливостей.
Зважаючи на зазначене, Замовник неправомірно додатковою угодою № 1 зменшив на 912,985 кг (у вартісному еквіваленті 133 350,59 грн за ціною 146,06 грн/кг) обсяг товару «Курятина (філе) охолоджена», необхідного до постачання відповідно до умов Договору.
Період усунення порушень:
03.06.2024 17:09 - 18.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2024 17:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області на виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-20-023606-a повідомляє про приведення умов Договору № 34-ЖМ від 09.01.2024 в частині збільшення обсягу закупівлі товару «Курятина (філе) охолоджена» у відповідності до норм Особливостей щдяхом підписання ДУ 2 до Договору 34-ЖМ; щодо повернення зайво сплачених коштів за поставлений товар «Курятина (філе) охолоджена» за цінами Договору з урахуванням змін, внесених додатковою угодою №1 від 15.04.2024 - ТОВ «Журавка» кошти були перераховані.
Дата публікації звіту:
10.06.2024 17:16
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionChanges: Так
Опис:
.
Дата публікації:
11.06.2024 14:36
Запити/Пояснення
Номер:
6b70510bb8524327bc62200b371cd671
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
14.05.2024 10:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «М’ясо (м’ясо свійської птиці)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-20-023606-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати документальне підтвердження коливання ціни на «Курятину (філе) охолоджену» у розмірі 7,5% за період з 09.01.2024 по 15.04.2024.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8cc0a45b690244de8b978957e5766c1d
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
17.05.2024 16:41
Опис:
Відділом освіти Роменської міської ради Сумської області 20.12.2023 була оголошена закупівля М’ясо (м’ясо свійської птиці) (ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо) за процедурою відкриті торги з особливостями в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2023-12-20-023606-a. 04.01.2024 був заключений договір № 34-ЖМ з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Журавка" на суму 2 231 735,00 грн (два мільйони двісті тридцять одна тисяча сімсот тридцять п’ять грн. 00 коп) в тому числі ПДВ 371 955,00 грн (триста сімдесят одна тисяча дев’ятсот п’ятдесят п’ять грн. оо коп).
Обсяг закупівлі визначався на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби Замовника до кінця 2024 року. Відповідно до річного плану закупівель на 2024 рік існувала потреба у здійсненні Закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на основі цінової пропозиції, яка була отримана 19.12.2023 № б/н від ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Журавка" (ЄДРПОУ 31676353): Курятина (філе) охолоджена – 175 грн/кг (з ПДВ); Курятина (тушка) охолоджена – 90 грн/кг (з ПДВ)
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі Замовником було здійснено відповідно до Постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”, Законів України «Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини», «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Ця вимога не містить прямого обов’язку замовника публікувати інформацію про оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», з урахуванням затверджених цією постановою заходів, рекомендовано органам місцевого самоврядування забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, що є рекомендацією, а не обов’язком.
21.12.2023 Відділом освіти на сторінці власного веб-сайту оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: М’ясо (м’ясо свійської птиці) (ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено за посиланням Obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-zakupivli-Myaso-myaso-svijskoyi-ptytsi.pdf (voromny.org.ua)
15.04.2024 від ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Журавка" були отримані лист КЦ 17/04 від 15.04.2024 та Експертний Висновок Чернігівської торгово-промислової палати № 89 від 15 квітня 2024 року в яких зазначений рівень середньо-ринкових роздрібних цін по Сумській області з урахуванням ПДВ. Згідно з чим ціна на Куряче філе охолоджене становитиме 157,02 грн/кг (з ПДВ), тобто підвищення становить 7,5%. Тому керуючись п. 3.7. та пп. 1, 2 п. 11.2. Договору 34-ЖМ від 04.01.2024 Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару – Курятина (філе) охолоджена (код ДК 021:2015 – ДК 021:2015: 15112000-6 М’ясо свійської птиці, у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору.
Перелік документів, які додаються до листа:
1. Цінова пропозиція від ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Журавка" (ЄДРПОУ 31676353) № б/н від 19.12.2023.
2. Лист від ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Журавка" КЦ 17/04 від 15.04.2024.
3. Експертний Висновок Чернігівської торгово-промислової палати № 89 від 15 квітня 2024 року.
Номер:
104cdf6ded21437ba0818ae2afd83706
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.05.2024 10:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «М’ясо (м’ясо свійської птиці)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-20-023606-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Журавка» (далі – учасник), а саме:
1) якими документами учасником підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»;
2) вказати документи у складі тендерної пропозиції учасника, що засвідчують якість товару, а саме «курятина (філе) охолоджене», на вимогу пункту 7 додатку 1 до тендерної документації, оскільки експертний висновок Броварської районної державної лабораторії Держпродспоживслужби від 22.11.2023 №0000325 п/23 містить інформацію щодо випробувань напівфабрикатів курячих натуральних охолоджених в асортименті, напівфабрикатів індичих охолоджених в асортименті, тушок курчат бройлерів охолоджених, напівфабрикатів з рубленого м’яса птиці, напівфабрикатів м’ясних в тістовій оболонці та напівфабрикатів з овочами в тістовій оболонці, та не містить інформації щодо випробувань філе курячого охолодженого.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7f8651d86d474c69bca5dbca9a916291
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
21.05.2024 13:33
Опис:
Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області надає роз’яснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Журавка» (далі – Учасник), а саме:
1. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Журавка" підтверджував відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі М’ясо (м’ясо свійської птиці) (ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо) та надав у своїй тендерній документації наступні документи:
Договір № 1 від 05.09.2023, ДУ 1 від 13.12.2023 (на зменшення обсягів закупівлі та ціни договору) та накладні (№ 00000030642 від 08.12.2023, № 00000029581 від 24.11.2023, № 00000031013 від 12.12.2023, № 00000027390 від 03.11.2023);
Договір № 217 від 13.12.2023, ДУ № 1 від 26.12.2023 та накладні (№ 00000031016 від 11.12.2023, № 0000001386 від 14.12.2023, № 00000031014 від 11.12.2023, № 00000031015 від 11.12.2023);
Договір № 1 від 11.12.2023, ДУ № 1 від 22.12.2023 та накладні (№ 00000031256 від 12.12.2023, № 00000031255 від 12.12.2023, № 00000031251 від 12.12.2023, № 00000031254 від 12.12.2023).
2. Учасник засвідчив якість товару на вимогу пункту 7 додатку 1, надавши у своїй тендерній документації «Декларацію виробника 24/1 на продукцію тваринного походження» від 29.11.2023, в якій пункт 1 містить інформацію щодо випробувань «курятина (філе) охолоджене» (філе грудки курчат-бр. ТМ «Сита Родина»).
Перелік документів, які додаються до листа:
1. Договір № 1 від 05.09.2023.
2. ДУ 1 від 13.12.2023.
3. Накладні: № 00000030642 від 08.12.2023, № 00000029581 від 24.11.2023, № 00000031013 від 12.12.2023, № 00000027390 від 03.11.2023.
4. Договір № 217 від 13.12.2023.
5. ДУ № 1 від 26.12.2023.
6. Накладні: № 00000031016 від 11.12.2023, № 0000001386 від 14.12.2023, № 00000031014 від 11.12.2023, № 00000031015 від 11.12.2023.
7. Договір № 1 від 11.12.2023.
8. ДУ № 1 від 22.12.2023.
9. Накладні: № 00000031256 від 12.12.2023, № 00000031255 від 12.12.2023, № 00000031251 від 12.12.2023, № 00000031254 від 12.12.2023.
10. Декларація виробника 24/1 на продукцію тваринного походження» від 29.11.2023.