-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Риба свіжоморожена (хек)
Завершена
1 284 840.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 424.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 424.20 UAH
Номер:
1ec0b36613274309b52378b70f131dcb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-15-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2024 00:00
Період моніторингу:
15.04.2024 17:11 - 07.05.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2024 №17-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 15.04.2024 №17-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-12-20-023414-a 20.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.11.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Роменської міської ради Сумської області на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.12.2023 (протокол №329), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.12.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Простір якості», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28.12.2023 №76, повідомлення про намір укласти договір від 28.12.2023, договір від 04.01.2024 №9-ПР, додаткова угода №1 від 01.04.2024, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 18.04.2024.
Період усунення порушень:
19.04.2024 14:15 - 25.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.04.2024 14:15
Запити/Пояснення
Номер:
a527c3065baf4710a4d4f3f0009d3d11
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
16.04.2024 12:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Риба свіжоморожена (хек)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-20-023414-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c77a8ac070ba492a990408912bece1b2
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.04.2024 16:25
Опис:
Відділом освіти Роменської міської ради Сумської області 20.12.2023 була оголошена закупівля Риба свіжоморожена (хек) (ДК 021:2015: 15221000-3 Морожена риба) за процедурою відкриті торги з особливостями в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2023-12-20-023414-a. 04.01.2024 був заключений договір № 9-ПР з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОСТІР ЯКОСТІ" на суму 1 267 296, 00 грн (один мільйон двісті шістдесят сім тисяч двісті дев’яносто шість грн. 00 коп) в тому числі ПДВ 211 216,00 грн (двісті одинадцять тисяч двісті шістнадцять грн. оо коп).
Обсяг закупівлі визначався на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби Замовника до кінця 2024 року. Відповідно до річного плану закупівель на 2024 рік існувала потреба у здійсненні Закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на основі цінової пропозиції, яка була отримана 18.12.2024 № б/н від ФОП Гаврик Аліна Миколаївна (ЄДРПОУ 2912409581) (ціна на рибу свіжоморожену (хек) становить 149,40 грн).
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі Замовником було здійснено відповідно до Постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку” та ДСТУ 4868:2007 Риба заморожена Технічні умови (Наказ від 05.11.2007 № 297 Про затвердження національних стандартів, змін до нормативних документів, скасування нормативних документів, внесення змін до національного класифікатора України та внесення змін до наказу Держспоживстандарту).
Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Ця вимога не містить прямого обов’язку замовника публікувати інформацію про оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», з урахуванням затверджених цією постановою заходів, рекомендовано органам місцевого самоврядування забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, що є рекомендацією, а не обов’язком.
21.12.2023 Відділом освіти на сторінці власного веб-сайту оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Риба свіжоморожена (хек) (ДК 021:2015: 15221000-3 Морожена риба).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено за посиланням http://voromny.org.ua/2023/12/21/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-zakupivli-ryba-svizhomorozhena-hek-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ta-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-5/.
Перелік документів, які додаються до листа:
1. Цінова пропозиція від ФОП Гаврик Аліна Миколаївна (ЄДРПОУ 2912409581), № б/н від 18.12.2023.