-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Картопля, квасоля код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03210000-6 «Зернові культури і картопля»
Закупівля проводиться на потребу 2024 року
Торги не відбулися
264 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 320.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 320.00 UAH
Номер:
f885806da2374500b0b7d382d78f9f17
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-15-000161
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2024 00:00
Період моніторингу:
15.01.2024 16:49 - 06.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.01.2024 № 5-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 15.01.2024 № 5-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-12-20-021062-a 20.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 17.11.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу «Центральноукраїнський науковий ліцей-інтернат Кіровоградської обласної ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.12.2023 № 154, тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Осадчого Олега Борисовича (далі – ФОП Осадчий О.Б.), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.01.2024 № 1.1, від 17.01.2024 № 13.1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.01.2024, пояснення надані 16.01.2024, 17.01.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Осадчий О.Б. як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону.
Так, згідно з підпунктом 9) пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема - акт Держпродспоживслужби складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданого Учаснику, датований не пізніше річної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника фізичної особи підприємця ФОП Осадчий О.Б. надано акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин № 89/23.2 від 03.11.2021, виданий ФОП Осадчий О.Б., датований пізніше річної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції (28.12.2023), що не відповідає вимогам підпункту 9) пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Крім того, у Додатку № 4 до тендерної документації «(проект) Договір № на закупівлю» (далі – Додаток № 4 до тендерної документації) зазначено, що проект договору заповнюється учасником та додається в сканованому вигляді у складі тендерної пропозиції.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Осадчий О.Б. не надано проект договору відповідно до вимог Додатку № 4 до тендерної документації.
Внаслідок встановленого, на порушення вимог підпункту 1 пункту 51 Особливостей, відкриті торги автоматично не відмінено.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником усунуто порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Осадчий О.Б. згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.01.2024 № 13.1 та автоматичної відміни торгів.
Період усунення порушень:
24.01.2024 17:15 - 08.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.01.2024 17:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником усунуто порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції учасник
Дата публікації звіту:
25.01.2024 14:31
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
-
Дата публікації:
02.02.2024 11:15
Запити/Пояснення
Номер:
69281aede2154c6bae3bbace92169d47
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.01.2024 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Картопля, квасоля код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03210000-6 «Зернові культури і картопля» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-20-021062-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
75c49f392efd44dabe7685b986a878c0
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
16.01.2024 13:25
Опис:
Доброго дня!
На виконання вимог, викладених у запиті ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 15 січня 2023 року, щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-12-20-021062-a уповноважена особа Комунального закладу "Центральноукраїнський науковий ліцей-інтернат Кіровоградської обласної ради" надає пояснення
Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості закупівлі здійснено у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Так, згідно з п.1 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступним методом - методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та нормами чинного законодавства.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в обґрунтуванні технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі : Картопля, квасоля код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03210000-6 «Зернові культури і картопля».
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту https://portal.prolisok.org/obgrunt_zakupivel/сайті, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, предмета закупівлі.
В зв’язку з великим великим навантаженням на початку року, уповноваженою особою при розгляді тендерної пропозиції учасника Фізичної-особи підприємця, не взято до уваги вимоги, що стосувались:
-Акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданого Учаснику, датований не пізніше річної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції
та
-Вимоги що стосувалася до проекту договору, який учасник повинен був заповнити та додати в сканованому вигляді у складі тендерної пропозиції.
Дане порушення буде усунуто, шляхом відхилення тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Осадчий Олег Борисович.
Номер:
9f9a7755d6344be88513529a3611676a
Назва:
Прор надання пояснення
Дата опублікування:
15.01.2024 17:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Картопля, квасоля код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03210000-6 «Зернові культури і картопля» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-20-021062-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема - акт Держпродспоживслужби складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданого Учаснику, датований не пізніше річної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції.
В якому файлі тендерної пропозиції учасника фізичної особи підприємця Осадчий Олег Борисович (далі – ФОП Осадчий О.Б.) надано акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданого Учаснику, датований не пізніше річної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції (26.12.2024)?
2. В Додатку № 4 до тендерної документації «(проект) Договір № на закупівлю» (далі – Додаток № 4 до тендерної документації) зазначено, що проект договору заповнюється учасником та додається в сканованому вигляді у складі тендерної пропозиції».
В якому файлі тендерної пропозиції учасника ФОП Осадчий О.Б. надано проект договору на закупівлю відповідно до вимог Додатку № 4 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1ba94f406c9944a99c67b2814500af1a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.01.2024 09:30
Опис:
На виконання вимог, викладених у запиті ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 15 січня 2023 року, щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-12-20-021062-a уповноважена особа Комунального закладу "Центральноукраїнський науковий ліцей-інтернат Кіровоградської обласної ради" надає пояснення:
В зв’язку з великим великим навантаженням на початку року, уповноваженою особою при розгляді тендерної пропозиції учасника Фізичної-особи підприємця, не взято до уваги вимоги, що стосувались: -Акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданого Учаснику, датований не пізніше річної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції та -Вимоги що стосувалася до проекту договору, який учасник повинен був заповнити та додати в сканованому вигляді у складі тендерної пропозиції. Дане порушення буде усунуто, шляхом відхилення тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Осадчий Олег Борисович.