-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (послуги із збирання, навантаження, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження небезпечних медичних відходів категорій «В», «С», інших небезпечних та фармацевтичних відходів, з наданням відповідного паковання)
Завершена
2 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 54 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 54 000.00 UAH
Номер:
ae69db2d16d94a148dfe5e13a721d9cf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-20-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
20.03.2024 15:37 - 11.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2024 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2023-12-20-019235-a 20.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено порушення пункту 28 Особливостей № 1178, частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII в частині складання тендерної документації не у відповідності до вимог Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» встановлено недотримання підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.12.2023 № 322 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 01.01.2024 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 01.01.2024, договір від 15.01.2024 № 4/2024, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 25.03.2024 та від 01.04.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» з остаточною ціновою пропозицією 2 319 840,00 грн. з ПДВ та ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» остаточною ціновою пропозицією 2 320 500,00 грн. з ПДВ.
Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» з ціною 2 319 840,00 гривень з ПДВ.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Згідно з пунктом 28 Особливостей № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII, зважаючи на ці Особливості № 1178.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи що, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278, втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446.
Відповідно до абзацу першого частини другої статті 8 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII у разі скасування ліцензування виду господарської діяльності орган ліцензування втрачає повноваження органу ліцензування, а ліцензії, видані на здійснення цього виду діяльності, вважаються недійсними.
З 09.07.2023 набув чинності Закон України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX, у пункті 4 Прикінцевих та перехідних положень якого передбачено, що суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Так, відповідно до пункту 4 Додатку 3 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати копію чинної ліцензії та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, знешкодження наступних видів небезпечних відходів:
- клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт;
- відходи одержання і застосування фармацевтичних препаратів;
- відходи, що містять як складові або забруднювачі ртуть, сполуки ртуті;
- відпрацьовані акумуляторні батареї, несортовані, цілі чи розламані
Тобто, тендерна документація Замовника, щодо надання учасником ліцензії на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, утилізації, знешкодження), зазначеними у переліку, складена з порушенням пункту 28 Особливостей № 1178 та частини 3 статті 22 Закону № 922-VIII.
На підтвердження вказаної вимоги в складі пропозиції Переможця надано ліцензію від 10.12.2013 серія АЕ № 287089 «Операції у сфері поводження з небезпечними відходами» виданої Міністерством екології та природних ресурсів України, яка на дату проведення відкритих торгів втратила чинність відповідно до Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX.
Крім того, відповідно до пункту 14-1 статті 7 Закону України «Про ліцензування господарської діяльності» ліцензуванню підлягає у тому числі, такий вид господарської діяльності, як діяльність з управління небезпечними відходами, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами».
Ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видані Міністерством екології та природних ресурсів України на операції: збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження - втратили чинність, таким чином, учасником не підтверджено наявність діючої ліцензії на провадження вищезазначеного виду діяльності передбаченого чинним законодавством.
Також, станом на момент подання тендерної пропозиції, відповідно до «Реєстру ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами» який міститься у відкритому доступі на сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/ відсутня інформація щодо наявності відповідної ліцензії у ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, поруч з тим ліцензія від 10.12.2013 серія АЕ № 287089 «Операції у сфері поводження з небезпечними відходами», втратила чинність відповідно до Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX.
Згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII.
Однак, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
№ 922-VIII, а уклав з ним договір на 2 319 840,00 гривень.
Крім того, згідно з підпунктом 1 пункту 51 Особливостей № 1178, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень:
11.04.2024 17:10 - 26.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2024 17:10
Оскарження висновку в суді
Опис:
Керуючись частиною 10 статті 8 Закону "Про публічні закупівлі", 22 квітня 2024 подана "Позовна заява" до Київського окружного адміністративного суду.
Дата публікації:
23.04.2024 10:20
Дата відкриття провадження:
03.05.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
320/18198/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
6d06c0b8ab314903a3e94e70c744a474
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.03.2024 15:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8d087cd88ee64426a7bca7f5fbfd9c42
Назва:
Відповіді на питання
Дата опублікування:
25.03.2024 09:09
Опис:
Питання: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?»
Відповідь: Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб'єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та були погоджені на засіданні Робочої групи з питань підготовки та супроводу процедур закупівлі товарів, робіт та послуг господарського забезпечення (додаються - Службова записка старшої медичної сестри стерилізаційного відділення, начальника відділу обслуговування інженерних мереж та систем опалення, енергозбереження, водопостачання та водовідведення, завідуючого аптеки від 27.11.2024р. та Протокол № 14 від 05.12.2023р.)
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
«Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275. (додаються: листи щодо ЗЦП та отримані комерційні пропозиції)
Питання: «надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.»
Відповідь: Щодо інформації про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі - то така інформація розміщена на власному веб-сайті: https://unci.org.ua/obgruntuvannya-harakterystyk-predmeta-zakupivli/ - (ОБГРУНТУВАННЯ утилізація )
Номер:
e456a54d8b464b6da08d72e69d400306
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.03.2024 17:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2024 01:00
Опис:
Враховуючи що, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278, втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446 та згідно з ч. 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX суб'єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, постала потреба в отриманні пояснень/інформації/документів.
1. Чому Замовником, в супереч вимогам законодавства, підпунктом 1 пункту 4 Додатку тендерної документації зазначено вимоги до учасників, які передбачають надання ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, небезпечних відходів, які на момент Оголошення торгів, втратили чинність.
2. Яким чином Замовником здійснено перевірку наявності діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами у Переможця.
Номер:
d156c42c3c1a494888032a3509ccf523
Назва:
Відповідь на запит від 27 бер 17:38
Дата опублікування:
01.04.2024 13:11
Опис:
1. Запитання від 27 бер 17:38 – «Чому Замовником, в супереч вимогам законодавства, підпунктом 1 пункту 4 Додатку тендерної документації зазначено вимоги до учасників, які передбачають надання ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, небезпечних відходів, які на момент Оголошення торгів, втратили чинність?».
Відповідь.
Процедуру закупівлі «Послуги за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (послуги із збирання, навантаження, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження небезпечних медичних відходів категорій «В», «С», інших небезпечних та фармацевтичних відходів, з наданням відповідного паковання)», ідентифікатор закупівлі
UA-2023-12-20-019235-a було оголошено Замовником 20.12.2023 року. Тендерну документацію для проведення цієї процедури закупівлі було розроблено та затверджено Рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 19.12.2023 р. №322 у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Постанова), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Замовником визначено предмет цієї закупівлі згідно Єдиного закупівельного словника (затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 р. № 1749 (зі змінами) (далі - Єдиний закупівельний словник)за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Також доводимо до вашого відома, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно (відповідно до своїх потреб). Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів право альтернативного вибору, визначати чи не визначати частини предмета закупівлі.
На виконання вимог, які на момент Оголошення торгів здійснювалось відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Закону України Про ліцензування видів господарської діяльності та Закону України Про управління відходами Замовником, правомірно, встановлені вимоги до учасників, які передбачають надання ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, небезпечних відходів та Наказу МОЗ від 08.06.2015 №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», у тому числі, визначено порядок перевезення медичних відходів.
Згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Наказ №708), розроблено «Порядок визначення предмета закупівлі», відповідно до якого встановлені правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр Єдиного закупівельного словника, а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг, були чинними і діючими, що в свою чергу відповідає предмету закупівлі, потребі Замовника та діючому законодавству.
Зауважуємо, що посилання у запиті на те, що на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278 (далі – Постанова 1278), втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446 (далі – Постанова 466) є хибним, оскільки Постанова 1278 набрала чинності лише 12.12.2023 року, в той час як Постанова 446 втратила чинність 09.01.2024 року.
2. Запитання від 27 бер 17:38– «Яким чином Замовником здійснено перевірку наявності діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами у Переможця?»
Відповідь.
У тендерній пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано копію ліцензії серії АЕ №287089, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України на операції в сфері поводження з небезпечними відходами від 03.12.2013 №496 з терміном дії з 03.12.2013 по 03.12.2018 та лист роз’яснення в якому зазначено посилання на сайт, що в ліцензійному реєстрі поводження з небезпечними відходами міститься інформація стосовно того, що ліцензія ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» серії АЕ №287089 має необмежений термін дії, що повністю відповідає вимогам тендерної документації. Перевірка наявності діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами у переможця, яка вимагалася умовами тендерної документації, Замовником було перевірено на єдиному державному веб-порталі відкритих даних Міністерства цифрової трансформації України https://data.gov.ua/dataset/0ccdf4ca-4e78-4a12-9fa8-1953b45728e2. Крім того, Замовник не уповноважений здійснювати перевірку наявності будь-яких документів, окрім як передбачати їх надання учасниками у складі тендерних пропозиції згідно з умовами тендерної документації.
Тож, пропозиція Учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» переможця - повністю відповідає усім вимогам тендерної документації.
Номер:
07af15268f6e467fbb14262363eb09b8
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.03.2024 17:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2024 01:00
Опис:
Враховуючи що, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278, втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446 та згідно з ч. 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX суб'єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, постала потреба в отриманні пояснень/інформації/документів.
1. Чому Замовником, в супереч вимогам законодавства, підпунктом 1 пункту 4 Додатку тендерної документації зазначено вимоги до учасників, які передбачають надання ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, небезпечних відходів, які на момент Оголошення торгів, втратили чинність.
2. Яким чином Замовником здійснено перевірку наявності діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами у Переможця.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ea132142e7d64301842ca4651c8a5566
Назва:
Відповідь на вимоги від 27 бер 17:39
Дата опублікування:
01.04.2024 13:21
Опис:
Враховуючи що, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278, втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446 та згідно з ч. 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX суб'єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, постала потреба в отриманні пояснень/інформації/документів.
1. Запитання від 27 бер 17:39 – «Чому Замовником, в супереч вимогам законодавства, підпунктом 1 пункту 4 Додатку тендерної документації зазначено вимоги до учасників, які передбачають надання ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, небезпечних відходів, які на момент Оголошення торгів, втратили чинність?».
Відповідь.
Процедуру закупівлі «Послуги за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (послуги із збирання, навантаження, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження небезпечних медичних відходів категорій «В», «С», інших небезпечних та фармацевтичних відходів, з наданням відповідного паковання)», ідентифікатор закупівлі
UA-2023-12-20-019235-a було оголошено Замовником 20.12.2023 року. Тендерну документацію для проведення цієї процедури закупівлі було розроблено та затверджено Рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 19.12.2023 р. №322 у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Постанова), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Замовником визначено предмет цієї закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника (затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 р. № 1749 (зі змінами) (далі - Єдиний закупівельний словник)за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Також доводимо до вашого відома, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно (відповідно до своїх потреб). Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів право альтернативного вибору, визначати чи не визначати частини предмета закупівлі.
На виконання вимог, які на момент Оголошення торгів здійснювались відповідно до діючого законодавства, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Закону України Про ліцензування видів господарської діяльності та Закону України Про управління відходами Замовником, правомірно, встановлені вимоги до учасників, які передбачають надання ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, небезпечних відходів також враховано відповідність вимогам Наказу МОЗ від 08.06.2015 №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», у тому числі, визначено порядок перевезення медичних відходів.
Згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Наказ №708), розроблено «Порядок визначення предмета закупівлі», відповідно до якого встановлені правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр Єдиного закупівельного словника, а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг, були чинними і діючими, що в свою чергу відповідає предмету закупівлі, потребі Замовника та діючому законодавству.
Зауважуємо, що посилання у запиті на те, що на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278 (далі – Постанова 1278), втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446 (далі – Постанова 466) є хибним, оскільки Постанова 1278 набрала чинності лише 12.12.2023 року, в той час як Постанова 446 втратила чинність 09.01.2024 року.
2. Запитання від 27 бер 17:39– «Яким чином Замовником здійснено перевірку наявності діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами у Переможця?»
Відповідь.
У тендерній пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано копію ліцензії серії АЕ №287089, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України на операції в сфері поводження з небезпечними відходами від 03.12.2013 №496 з терміном дії з 03.12.2013 по 03.12.2018 та лист роз’яснення в якому зазначено посилання на сайт, що в ліцензійному реєстрі поводження з небезпечними відходами міститься інформація стосовно того, що ліцензія ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» серії АЕ №287089 має необмежений термін дії, що повністю відповідає вимогам тендерної документації. Перевірка наявності діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами у переможця, яка вимагалася умовами тендерної документації, Замовником було перевірено на єдиному державному веб-порталі відкритих даних Міністерства цифрової трансформації України https://data.gov.ua/dataset/0ccdf4ca-4e78-4a12-9fa8-1953b45728e2. Крім того, Замовник не уповноважений здійснювати перевірку наявності будь-яких документів, окрім як передбачати їх надання учасниками у складі тендерних пропозиції згідно з умовами тендерної документації.
Тож, пропозиція Учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» переможця - повністю відповідає усім вимогам тендерної документації.
Додатки:
• Реєстр ліцензіатів,
• Скріншот перевірки ліцензії
Номер:
2fd452c7fd6f43689819ab80ad30cf3a
Назва:
Щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-20-019235-a
Дата опублікування:
19.04.2024 14:51
Опис:
Готується ПОЗОВНА ЗАЯВА "Про визнання протиправним та скасування висновку Північного офісу
Держаудитслужби від 11.04.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-20-019235-a",
відповідні документи будуть оприлюднені додатково.