• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сирні продукти (сир кисломолочний 9%, сир твердий 45%)

Завершена

5 758 720.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 793.60 UAH
Номер: 153906d238a44930aca0a1c6cb34ea36
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-19-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 19.03.2024 15:02 - 10.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.03.2024 № 28-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 18 березня 2024 року № 003100-18/3653-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 19.03.2024 № 28-З Витяг з переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-20-015764-a, 20.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю; внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує надалі не допускати таких порушень та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Рівненського міськвиконкому на 2024 рік (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.12.2023 № 282; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «ЮРІЯ» (далі – ПрАТ «ЮРІЯ») та товариства з обмеженою відповідальністю «Радивилівмолоко» (далі – ТОВ «Радивилівмолоко»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ПрАТ «ЮРІЯ» у тендерній пропозиції; документи, надані учасником процедури закупівлі ПрАТ «ЮРІЯ» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; протокольні рішення уповноваженої особи від 01.01.2024 № 2 та від 04.01.2024 № 7; пояснення Замовника, надане 02.04.2024 через електронну систему закупівель; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «Радивилівмолоко» відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 10.01.2024 № 7/24; звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткову угоду від 19.01.2024 № 1; повідомлення про внесення змін до договору. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. Відповідно до вимог пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 1 до тендерної документації учасники надають копії особистих медичних книжок персоналу, які вказані у довідці про наявність працівників (водія, експедитора), відповідно до наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 із відміткою про допуск до роботи. Учасник процедури закупівлі ТОВ «Радивилівмолоко» у складі тендерної пропозиції надав копію особистої медичної книжки, видану експедитору Ходаничу К.Б., яка не містить відмітки про допуск його до роботи. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення ТОВ «Радивилівмолоко» невідповідності щодо особистої медичної книжки експедитора Ходанича К.Б. у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 05.04.2024 12:25 - 20.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.04.2024 12:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку моніторингу UA-M-2024-03-19-000063 від 05.04.2024 процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти», уповноваженою особою Замовника в подальшому буде вжито усіх необхідних заходів направлених на недопущення у майбутньому порушень закупівельного законодавства, у т.ч. Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 . Зокрема буде здійснено наступне: - уповноваженою особою, буде ініційовано перед адміністрацією закладу питання щодо підвищення кваліфікації уповноваженою особи шляхом отримання додаткових знань на курсах з підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель; - уповноважена особа, буде постійно приймати участь семінарах, тренінгах, вебінарах та онлайн-курсах для замовників, які регулярно організовуються на закупівельних майданчиках та веб-порталі «Prozorro» для підвищення кваліфікаційного рівня та отримання практичних навичок у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 11.04.2024 11:38

Запити/Пояснення