-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сирні продукти (сир кисломолочний 9%, сир твердий 45%)
Завершена
5 758 720.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 793.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 793.60 UAH
Номер:
153906d238a44930aca0a1c6cb34ea36
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-19-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
19.03.2024 15:02 - 10.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.03.2024 № 28-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 18 березня 2024 року № 003100-18/3653-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 19.03.2024 № 28-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-12-20-015764-a, 20.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю; внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує надалі не допускати таких порушень та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Рівненського міськвиконкому на 2024 рік (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.12.2023 № 282; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «ЮРІЯ» (далі – ПрАТ «ЮРІЯ») та товариства з обмеженою відповідальністю «Радивилівмолоко» (далі – ТОВ «Радивилівмолоко»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ПрАТ «ЮРІЯ» у тендерній пропозиції; документи, надані учасником процедури закупівлі ПрАТ «ЮРІЯ» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; протокольні рішення уповноваженої особи від 01.01.2024 № 2 та від 04.01.2024 № 7; пояснення Замовника, надане 02.04.2024 через електронну систему закупівель; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «Радивилівмолоко» відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 10.01.2024 № 7/24; звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткову угоду від 19.01.2024 № 1; повідомлення про внесення змін до договору.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. Відповідно до вимог пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 1 до тендерної документації учасники надають копії особистих медичних книжок персоналу, які вказані у довідці про наявність працівників (водія, експедитора), відповідно до наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 із відміткою про допуск до роботи. Учасник процедури закупівлі ТОВ «Радивилівмолоко» у складі тендерної пропозиції надав копію особистої медичної книжки, видану експедитору Ходаничу К.Б., яка не містить відмітки про допуск його до роботи.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак, Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення ТОВ «Радивилівмолоко» невідповідності щодо особистої медичної книжки експедитора Ходанича К.Б. у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
05.04.2024 12:25 - 20.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.04.2024 12:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку моніторингу UA-M-2024-03-19-000063 від 05.04.2024 процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти», уповноваженою особою Замовника в подальшому буде вжито усіх необхідних заходів направлених на недопущення у майбутньому порушень закупівельного законодавства, у т.ч. Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 .
Зокрема буде здійснено наступне:
- уповноваженою особою, буде ініційовано перед адміністрацією закладу питання щодо підвищення кваліфікації уповноваженою особи шляхом отримання додаткових знань на курсах з підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель;
- уповноважена особа, буде постійно приймати участь семінарах, тренінгах, вебінарах та онлайн-курсах для замовників, які регулярно організовуються на закупівельних майданчиках та веб-порталі «Prozorro» для підвищення кваліфікаційного рівня та отримання практичних навичок у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
11.04.2024 11:38
Запити/Пояснення
Номер:
b895cbe9349742b6a63b1ad06502f480
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.03.2024 12:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.04.2024 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-20-015764-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Радивилівмолоко» невідповідність якісних та технічних характеристик предмету закупівлі вимогам тендерної документації? Зокрема, пунктом 2 додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога: «В складі тендерної пропозиції якість підтверджується документами: протокол випробувань та/або експертний висновок, а/або звіт тощо, з додатками в разі посилання в документі на додатки (оригінал документа/копія, засвідчена підписом та печаткою уповноваженої особи постачальника), виданими за четвертий квартал 2023 року, на вміст: мікотоксинів, токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів, мікробіологічних показників, антибіотиків та немолочних жирів. Однак у наданих учасником експертних висновках від 14.12.2023 № 004526 п/23, на дослідження 004526п/1/23-Сир твердий «Атлет» 50%, та від 15.12.2023 № 004525 п/23, на дослідження 004525п/1/23-Сир кисломолочний 9% в результатах досліджень відсутні дослідження на наявність або відсутність немолочних жирів.
3. Чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Радивилівмолоко» невідповідність його кваліфікаційних критеріїв вимогам тендерної документації? Зокрема, на вимогу пункту 2 додатку 1 до тендерної документації щодо надання копій особових медичних книжок персоналу, які вказані у довідці про наявність працівників (водія, експедитора) відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 із відміткою про допуск до роботи, учасник надав копію особової медичної книжки експедитора Ходанича К.Б., яка не містить відмітку про допуск до роботи (файл «Наявність працівників»).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
32be3dbc2dd7433b98c3e99c191d371b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.04.2024 16:10
Опис:
Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради відповідно до «Запиту про надання пояснень» у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-20-015764-a), повідомляє наступне:
1. Щодо надання інформації на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були визначені на підставі діючих вимог ДСТУ та чинного законодавства. А саме:
1. Сир кисломолочний 25000 кг з коров’ячого молока повинен мати вміст жиру 9%, відповідати ДСТУ4554:2006. Повинен мати білий або злегка кремовий колір, з ніжним кисло - молочним смаком, ніжна пухка консистенція, без сторонніх запахів, без виділення сироватки. Не повинно бути ознак забруднення, плісняви. Термін придатності до 7 діб.
2. Сир твердий 4000 кг з коров’ячого молока, відповідно ДСТУ 6003:2008 або 4421:2005 жирністю не менше 45 %, з рівним міцним покриттям без пошкоджень. Не повинно бути сторонніх запахів, присмаку гіркоти, плісняви. Термін придатності до 150 діб.
Загальна кількість необхідного до закупівлі обсягу сиру кисломолочного та сиру твердого сформована виходячи із обсягів, спожитих закладами дошкільної освіти, що знаходяться у підпорядкуванні замовника, за 2022-2023 роки, а також на підставі норм харчування, затверджених постановою КМУ від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення». Очікувана вартість предмета закупівлі 5 758 720,00 грн передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік.
Ціна за одиницю товару визначена в межах діапазону показників, актуальних на момент оприлюднення закупівлі, ринкових цін на відповідний вид сиру. Очікувана вартість предмета закупівлі обрахована на підставі статистичного аналізу загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі використовувався Метод порівняння ринкових цін, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, із застосуванням коефіцієнту індексу споживчих цін у листопаді 2023 року за період січень-листопад 2023 року.
Для аналізу брались статистичні ціни на сир кисломолочний та сир твердий, що оприлюднюються Головним управлінням статистики у Рівненській області, інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі на сайті Мінфін, ціни в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» (копії додаються) .
2. Щодо відповідності якісних та технічних характеристик предмету закупівлі вимогам тендерної документації.
Визначення присутності немолочних жирів (рослинних тощо) у молочній продукції здійснюється різними методами. Однією із них є Методика виконання вимірювань масової частки немолочних жирів у маслі з комбінованою жировою фазою (свідоцтво про метрологічну атестацію № 081/12-0086-03 від 05.05.2003 p.).
Зокрема одним із класичних, стандартних методів є хімічний (кислотний) метод, в результаті якого визначають число Рейхерта – Мейсля, яке характеризує вміст летких, розчинних у воді жирних кислот (масляної або капронової). Воно виражається кількістю мілілітрів 0,1н лугу, необхідного для нейтралізації в 100 мл дистилянту летких , розчиненних у воді жирних кислот, відігнаних із 5 г жиру. Молочний жир на відмінну від інших жирів, має високе число Рейхерта – Мейсля від 20 до 35, у середньому 24-26. Тому за його величиною роблять висновок про натуральність молочного жиру. В інших тваринних та рослинних жирах воно дорівнює одиниці або трохи більше.
Тому, враховуючи викладене Учасник виконав вимогу тендерної документації та надав результати досліджень на вміст немолочних жирів (число Рейхерта-Мейсля), а саме їх відсутність відповідно до поданих протоколів випробувань №2185 від 19.12.2023р. сир кисломолочний 9% та №2186 від 19.12.2023р сир твердий Аттлет 50%.
3. Щодо відповідності З приводу відсутності відмітки про допуск до роботи повідомляємо, що згідно, ІНСТРУКЦІЇ щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК, затвердженої наказом МОЗ від 21.02.2013 № 150 , «Особиста медична книжка» - Форма № 1-ОМК видається особі у разі відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності. Тобто за результатами медичного огляду особа, яка немає протипоказань щодо допуску до роботи отримує у медичній установі медичну книжку. Згідно згаданої інструкції Особиста медична книжка не має містити даних щодо допуску до роботи, тому під час розгляду документів пропозиції Учасника Уповноваженою особою було враховано вимоги вищевказаного наказу, враховуючи це підстав для усунення невідповідностей не було.