-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Борошно та крупи в асортименті
Завершена
470 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 350.00 UAH
Номер:
9ea171fe3c77464c85e1ecf450390635
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-13-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2024 00:00
Період моніторингу:
13.05.2024 15:40 - 04.06.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.05.2024 № 43-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 13.05.2024 № 43-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-20-015755-a, 20.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 3 розділу І Порядку № 708, пункту 22 частини першої статті 1 Закону, пункту 15 Особливостей.
За результатами аналізу питань: відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; стану виконання рішення Комісії АМКУ; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Жашківської міської ради (далі – Замовник); тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.12.2023 № 218; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Білоус Ніни Євтухівни (далі – ФОП Білоус Н.Є.); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Білоус Н.Є. у тендерній пропозиції; документи, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Білоус Н.Є. протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВЛАДДЕН» (далі – ТОВ «ВЛАДДЕН»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ВЛАДДЕН» у тендерній пропозиції; документи, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ВЛАДДЕН» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1159-р/пк-пз від 18.01.2024; пояснення Замовника, отримане 20.05.2024 в електронній системі закупівель; протокольні рішення уповноваженої особи від 05.01.2024 № 9, від 24.01.2024 № 44, від 30.01.2024 № 62; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ВЛАДДЕН», що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; договір від 05.02.2024 № 43, звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з пунктом 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708).
Відповідно до пункту 1 Порядку № 708 цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Відповідно до пункту 22 частини частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно з пунктом 3 Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Аналізом питання визначення предмета закупівлі встановлено, що згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів з особливостями за номером UA-2023-12-20-015755-a, річним планом закупівель, договором від 05.02.2024 № 43 замовник придбаває товари за ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (рис шліфований, крупа гречана, крупа горохова жовта, крупа пшенична, крупа манна, крупа перлова, пшоно, крупа вівсяна, крупа сочевиця, крупа булгур, крупа ячмінна, крупа кукурудзяна, пшенична крупа Арнаут, крохмаль картопляний, крохмаль кукурудзяний, крупа кус-кус, борошно пшеничне, борошно житнє). Згідно з показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника крохмаль та крупа манна належать до ДК 021:2015:15620000-0: Крохмалі та крохмалепродукти за ДК 021:2015:15623000-1 Крохмалі та ДК 021:2015:15625000-5 Манна крупа.
На порушення пункту 3 розділу І Порядку № 708, пункту 22 частини першої статті 1 Закону, пункту 15 Особливостей в межах однієї процедури закупівлі Замовником придбаваються товари, які за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника належать до різних предметів закупівлі, а саме: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості та ДК 021:2015:15620000-0: Крохмалі та крохмалепродукти.
Період усунення порушень:
03.06.2024 15:03 - 18.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2024 15:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація
про усунення порушення, виявленого відповідно до моніторингу
по предмету закупівлі
«Борошно та крупи в асортименті» (код ДК 021:2015- 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп’яної промисловості),
ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-20-015755-a
03.06.2024 оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом «Борошно та крупи в асортименті» (код ДК 021:2015- 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп’яної промисловості), ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-20-015755-a.
За результатами моніторингу встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі.
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, Замовником здійснені заходи щодо усунення виявленого порушення, а саме:
1) прийнято рішення про розірвання Договору про закупівлю від 05.02.2024 № 43, укладеного між відділом освіти Жашківської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю «ВЛАДДЕН»;
2) підготовлено супровідний лист від 05.06.2024 №430 та додаткову угоду щодо розірвання договору та направлено її засобами електронного зв’язку на електронну адресу Постачальника.
Замовник зобов’язується не допускати виявлені порушення в подальшому та дотримуватися вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
10.06.2024 08:45
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionDescription: Так
Опис:
Договір розірвано.
Дата публікації:
11.06.2024 15:25
Запити/Пояснення
Номер:
bd4d53f125144d6c936febab216fab4f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.05.2024 16:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-20-015755-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
2) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
3) чому в межах однієї процедури закупівлі придбаваються два предмети закупівлі (ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості та ДК 021:2015:15620000-0: Крохмалі та крохмалепродукти)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6c6b1e9c73e442daa660707cec9d8137
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
20.05.2024 11:37
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
по моніторингу до закупівлі «Борошно та крупи в асортименті» (код ДК 021:2015- 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп’яної промисловості)
(UA-2023-12-20-015755-a)
Розглянувши Ваш запит на надання пояснень повідомляємо наступне.
1. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
2. Посилання на оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://rada.info/upload/users_files/41779881/230ffa36775b9ac9d4692dd5cd784f1b.pdf Обґрунтування розміру витрат, кількості товару та очікуваної вартості цієї закупівлі здійснено відповідно до протоколу уповноваженої особи від 20.12.2023 №218, додається.
3. У зв’язку із великою кількістю нагальних закупівель для забезпечення навчальних закладів Жашківської громади продуктами харчування, уповноваженою особою помилково включено до складу закупівлі по предмету «Борошно та крупи в асортименті» (код ДК 021:2015- 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп’яної промисловості) крохмалі, предмет закупівлі за яким визначається за кодом ДК 021:2015:15620000-0: Крохмалі та крохмалепродукти. Однак, слід зазначити, що даний предмет закупівлі входить в групу 15600000-4 - Продукція борошномельно-круп’яної промисловості, крохмалі та крохмалепродукти, вартість закуплених продуктів (крохмаль) згідно укладеного договору становить 23600,00 гривень, що становить 5,5 % від загальної суми договору, а сама процедура закупівлі проведена у відповідності до принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності.