-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами)
Завершена
4 181 045.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 905.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 905.22 UAH
Номер:
335f86cfbf254da3a1ebf27e06f92230
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-15-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.02.2024 00:00
Період моніторингу:
15.02.2024 15:16 - 08.03.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.02.2024 № 11-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.02.2024 №11-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-12-20-014104-a 20.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткових угод) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України та заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 07 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткових угод).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 20.12.2023 №20/3 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», протокольні рішення уповноваженої особи від 03.01.2024 №03/1, від 09.01.2024 №03/6, скарга на рішення Замовника про визначення переможцем та намір укласти договір у закупівлі UA-2023-12-20-014104-a, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель №708-р/пк-пз від 12.01.2024, №1256-р/пк-пз від 22.01.2024, повідомлення про намір укласти договір від 09.01.2024 року, договір про закупівлю послуг від 05.02.2024 №86 (далі – Договір), додаткова угода № 1 від 06.02.2024, відповіді Замовника на запит про надання пояснення від 21.02.2024 та від 29.02.2024 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація складена Замовником з порушенням пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону.
Зокрема, пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Слід зазначити, що з 09.07.2023 набув чинності Закон України «Про управління відходами» у пункті 4 Прикінцевих та перехідних положень якого передбачено, що суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цього закону.
Натомість, у пункті 8 Додатку 2 ТД Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником копії ліцензії на поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі з відповідним переліком необхідних операцій для надання послуги, передбаченою даною закупівлею, а саме: збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України (Міністерства енергетики та захисту довкілля України), що не відповідає вимогам частини третьої статті 22 Закону.
У тендерній пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано копію ліцензії серії АЕ №287089, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України на операції в сфері поводження з небезпечними відходами від 03.12.2013 №496 з терміном дії з 03.12.2013 по 03.12.2018 та лист роз’яснення в якому зазначено посилання на сайт, що в ліцензійному реєстрі поводження з небезпечними відходами міститься інформація стосовно того, що ліцензія ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" серії АЕ №287089 має необмежений термін дії.
Слід зазначити, що ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (із відповідними змінами), втратили чинність 09.01.2024 на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 05 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Відповідно до абзацу першого частини другої статті 8 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» у разі скасування ліцензування виду господарської діяльності орган ліцензування втрачає повноваження органу ліцензування, а ліцензії, видані на здійснення цього виду діяльності, вважаються недійсними.
Також, встановлено, що у Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, який розміщений на сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України (https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/) станом на дату завершення моніторингу відсутня інформація щодо наявності у ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
У тендерній пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутня інформація про наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
На порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхили в тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», як таку не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень:
11.03.2024 14:39 - 26.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.03.2024 14:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Додаткову угоду на розірвання Договору № 86 від 05.02.2024р надіслано засобами електронного зв'язку. Крім того, направлено претензію №560 від 04.03.2024 р. у зв' язку з відсутністю законних підстав у ТзОВ "Олестас Еко" надавати послуги з управління небезпечними відходами. Підтверджуючі документи про усунення порушень буде розміщено на електронному майданчику та додатково проінформовано Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області
Дата публікації звіту:
18.03.2024 17:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
договір розірвано
Дата публікації:
04.02.2025 09:59
Запити/Пояснення
Номер:
551779a275bd4e2f81a784b0ad7b58fa
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
16.02.2024 09:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-20-014104-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
82851fd685df41e4bcf18dd0cc6652ea
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
26.02.2024 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-20-014104-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
У пункті 8 Додатку 2 до ТД Замовник вимагає від учасника надати копію ліцензії на поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі з відповідним переліком необхідних операцій для надання послуги, передбаченою даною закупівлею, а саме: збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України (Міністерства енергетики та захисту довкілля України). У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України (Міністерства енергетики та захисту довкілля України) про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі.
У тендерній пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано копію ліцензії серії АЕ №287089, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України на операції в сфері поводження з небезпечними відходами від 03.12.2013 №496 з терміном дії з 03.12.2013 по 03.12.2018 та лист роз’яснення в якому зазначено посилання на сайт, що в ліцензійному реєстрі поводження з небезпечними відходами міститься інформація стосовно того, що ліцензія ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" серії АЕ №287089 має необмежений термін дії.
Слід зазначити, що з 09.07.2023 набув чинності Закон України «Про управління відходами», де у пункті 4 Прикінцевих та перехідних положень встановлено, що суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цього закону.
Таким чином, ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (із відповідними змінами), втратили чинність 09.01.2024 на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 05 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Відповідно до абзацу першого частини другої статті 8 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» у разі скасування ліцензування виду господарської діяльності орган ліцензування втрачає повноваження органу ліцензування, а ліцензії, видані на здійснення цього виду діяльності, вважаються недійсними.
1. Яким чином учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» підтверджено вимогу Замовника щодо наявності ліцензії на поводження з небезпечними відходами, дійсної на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.