• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електрична енергія

Електрична енергія

Завершена

554 777.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 773.89 UAH
Номер: 1d7ac3b9024e403abfaf8693a081fb36
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-06-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.01.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 06.01.2025 17:24 - 28.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.01.2025 Одеса № 1 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 06.01.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 06.01.2025 № 1 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 12 UA-2023-12-20-011663-a 20.12.2023 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 719-35-16, d.o.morozov@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом розгляду тендерних пропозицій відповідно до вимог Особливостей, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу культури та туризму Арцизької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 20.12.2023 № 22, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» (далі – ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.01.2024 № 1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 03.01.2024 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю електричної енергії у постачальника від 15.01.2024 № 43961927/2024 (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 08.02.2024 № 1, додаткову угоду до Договору від 13.03.2024 № 2, додаткову угоду до Договору від 18.04.2024 № 3, додаткову угоду до Договору від 10.05.2024 № 4, додаткову угоду до Договору від 10.06.2024 № 5, додаткову угоду до Договору від 09.07.2024 № 6, додаткову угоду до Договору від 12.08.2024 № 7, додаткову угоду до Договору від 09.09.2024 № 8, додаткову угоду до Договору від 07.10.2024 № 9, додаткову угоду до Договору від 12.11.2024 № 10, додаткову угоду до Договору від 10.12.2024 № 11, додаткову угоду до Договору від 18.12.2024 № 12, додаткову угоду до Договору від 23.12.2024 № 13, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 08.02.2024, 13.03.2024, 18.04.2024, 10.05.2024, 10.06.2024, 09.07.2024, 12.08.2024, 09.09.2024, 07.10.2024, 12.11.2024, 10.12.2024, 18.12.2024, 23.12.2024, пояснення та документи, отримані 16.01.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 ТД Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify; під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа); додатково надається сертифікат цифрової грамотності уповноваженої особи учасника, кваліфікований електронний підпис якої накладений на пропозицію. Під час перевірки КЕП учасника на сайті https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» підписана керівником групи по роботі з договорами Одеського ЦПОКК ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» Курильською Іриною Володимирівною (тип підпису: кваліфікований). Проте учасник процедури закупівлі ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» не надав у складі тендерної пропозиції сертифікат цифрової грамотності уповноваженої особи учасника, кваліфікований електронний підпис якої накладений на пропозицію, чим не дотримав вимог пункту 1 розділу 3 ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 13.01.2025 щодо вищевказаної невідповідності, Замовник 16.01.2025 надав пояснення, у якому зазначив зокрема про те, що вимога щодо сертифікату цифрової грамотності уповноваженої особи учасника, кваліфікований електронний підпис якої накладений на пропозицію, не є самостійною вимогою чи кваліфікаційним критерієм, а лише додатковим можливим підтвердженням чинності кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника, оскільки Замовник не має права вимагати у закупівлі електроенергії підтвердження кваліфікації, знань, досвіду працівника учасника – цифрової грамотності уповноваженої особи учасника, кваліфікований електронний підпис якої накладений на пропозицію, та, відповідно, відхиляти тендерну пропозицію учасника з цих підстав. Дане пояснення не спростовує факту виявленої невідповідності, оскільки Замовник самостійно встановив у пункті 1 розділу 3 ТД вимогу стосовно надання вищевказаного сертифіката, який не був наданий учасником у складі тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.01.2024 № 1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 03.01.2024 в електронній системі закупівель), проте невідповідностей в інформації та/ або документах, що подані учасником ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах учасника процедури закупівлі ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості учаснику виправити вищезазначені невідповідності.
Період усунення порушень: 21.01.2025 17:24 - 05.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.01.2025 17:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про розгляд висновку про результати моніторингу (далі — Висновок) закупівлі «Електрична енергія» (далі — Закупівля) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09310000-5 (Електрична енергія) та зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. По Закупівлі за ідентифікатором №UA-2023-12-20-011663-a здійснено моніторинг, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-M-2025-01-06-000031 від 06.01.2024 року, за результатом якого органами фінансового контролю в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок. Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено: «Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.01.2024 № 1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 03.01.2024 в електронній системі закупівель), проте невідповідностей в інформації та/ або документах, що подані учасником ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах учасника процедури закупівлі ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості учаснику виправити вищезазначені невідповідності.» Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом розгляду тендерних пропозицій відповідно до вимог Особливостей, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2025-01-06-000031 закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 09310000-5 (Електрична енергія), закупівлі «Електрична енергія», а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях встановлені порушення будуть враховані, тендерні пропозиції будуть розглядатися відповідно до Закону. З приводу притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, зазначаємо, що на момент проведення закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»; - 09310000-5 (Електрична енергія), закупівлі «Електрична енергія», ідентифікатор закупівлі №UA-2023-12-20-011663-a, згідно з наказом №48 від 26 травня 2021 року «Про покладання обов’язків уповноваженої особи за організацію і проведення процедур закупівель» виконання обов’язків уповноваженої особи за організацію і проведення процедур закупівель було покладено на Терпан Оксану Сергіївну, економіста централізованої бухгалтерії відділу культури та туризму Арцизької міської ради. Терпан Оксана Сергіївна була переведена на іншу посаду відповідно до наказу №5-к/тр від 18 січня 2024 року «Про переведення Оксани Терпан на посаду головного бухгалтера централізованої бухгалтерії відділу культури та туризму Арцизької міської ради». Згідно з п.3 наказу № 88-ос від 25.04.2024 року «Про покладання обов’язків уповноваженої особи за організацію і проведення процедур закупівель» Терпан Оксана Сергіївна була увільнена від обов’язків уповноваженої особи за організацію і проведення процедур закупівель . У якості покарання за вчинене порушення прийнято рішення про позбавлення Терпан Оксани Сергіївни премії в січні місяці 2025 року.
Дата публікації звіту: 28.01.2025 09:00

Запити/Пояснення