• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код за ДК 021-2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко (не менше 2,5 % жирності), Молоко безлактозне (не менше 2,5% жирності))

Завершена

5 604 665.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 56 046.65 UAH
Номер: 72d80a35d1074bad82dcdd57c2853914
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-20-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 20.03.2024 16:35 - 11.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 19.03.2024 № 15-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 19.03.2024 № 15-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 7. UA-2023-12-20-010964-a, яку проводить Управління освіти Кропивницької міської ради;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 61) 764-86-75, oksana_uglova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, внаслідок виконання договору станом на момент проведення моніторингу, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «03» квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Кропивницької міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.12.2023 № б/н; тендерну пропозицію ТОВ «ОПТТОРГ-К»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.12.2023 № б/н; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 29 грудня 2023 року; договір про закупівлю від 04.01.2024 № 22; пояснення та документи Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 28.03.2024. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОПТТОРГ-К» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. Так, згідно з пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) має відповідати строку дії пропозиції учасника. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Тобто, учасник повинен погодитися не тільки на продовження строку дії тендерної пропозиція, а й на продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції – електронної банківської гарантії, шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі. Строк дії тендерної пропозиції учасника складає 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Строк дії електронної банківської гарантії від 26.12.2023 № IG/23895/Коо (далі – Гарантія) становить до 26.04.2024 включно, якщо жодна з подій, передбачена у пункті 4 Гарантії не настане. Пункт 4 Гарантії передбачає, що строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару (Замовнику) суми гарантії; отримання гарантом (банком) письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; отримання гарантом повідомлення принципала (ТОВ «ОПТТОРГ-К») про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме, закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру у разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТТОРГ-К» відсутня довідка довільної форми про те, що учасник на вимогу Замовника погоджується на продовження строку дії Гарантії, чим не дотримано вимоги пункту 2 Розділу 3 тендерної документації Замовника. При цьому, твердження Замовника в наданому 28.03.2024 поясненні на запит Держаудитслужби, що інформація про погодження продовження строку дії Гарантії міститься у завантажених учасником листі-згоді з проектом договору та тендерній пропозиції, не відповідає дійсності, оскільки в жодному документі (файлі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТТОРГ-К» не міститься інформація щодо погодження учасника на вимогу Замовника продовжити строк дії Гарантії. Крім того, ні умовами Гарантії, ні умовами проекту договору про закупівлю не передбачено продовження строку дії Гарантії.
Період усунення порушень: 03.04.2024 17:13 - 18.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 03.04.2024 17:13

Оскарження висновку в суді

Опис: Управління освіти Кропивницької міської ради повідомляє, що висновок від 03.04.2023 року ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запоріжжя), про моніторинг закупівлі код за ДК 021-2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко (не менше 2,5 % жирності), Молоко безлактозне (не менше 2,5% жирності)), ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-20-010964-a , буде оскаржений до суду.
Дата публікації: 08.04.2024 08:19

Запити/Пояснення