• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Овочі та фрукти: Капуста білокачанна свіжа(03221410-3); капуста рання ( 03221410-3); буряк(03221111-7); морква(03221112-4); цибуля ріпчаста (03221113-1); огірки тепличні та огірки свіжі (03221270-9); томати тепличні та томати ґрунтові свіжі(03221240-0); перець солодкий свіжий (03221230-7); лимони(03222210-8); апельсини(03222220-1); банани(03222111-4); яблука(03222321-9); груші ( 03222322-6); мандарини (03222240-7); сливи свіжі (03222334-3); виноград(03222340-8).

Завершена

379 710.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 898.55 UAH
Номер: 7a0e0bebd407457785bcb7e6a858c43d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-15-000155
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.01.2024 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 15.01.2024 17:02 - 06.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.01.2024 № 6-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 15.01.2024 № 6-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу 4. UA-2023-12-20-008148-a 20.12.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель Ковальчук Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, dinik88@bigmir.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує: - здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України; - здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей під час розміщення інформації про публічні закупівлі. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Нетішинської гімназії «Гармонія» Нетішинської міської ради Шепетівського району Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.12.2023 № 48, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.12.2023, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «СВІШЕВСЬКИЙ АНАТОЛІЙ БРОНІСЛАВОВИЧ» (далі – ФОП «СВІШЕВСЬКИЙ АНАТОЛІЙ БРОНІСЛАВОВИЧ»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 29.12.2023 № 55, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.12.2023, договір на закупівлю товару за Особливостями від 04.01.2024 № 03-08/07-К24 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 19.01.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. Згідно пункту 24 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 (далі – Порядок № 1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів Замовником не дотримано пункту 14 Порядку № 1082, щодо зазначення в окремих електронних полях коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 24 Особливостей. Окрім того, відповідно до вимог пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. При цьому, абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей визначено імперативну норму, згідно якої замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Моніторингом встановлено, що згідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця). У підпункті 3.2. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено перелік документів, які надаються переможцем фізичною особою чи фізичною особою - підприємцем для підтвердження відсутності підстав для відхилення, передбачених у пункті 47 особливостей, а саме: - Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році (підпункт 5, 12 пункту 47 Особливостей). - Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків (абзац 14 пункту 47 Особливостей). За результатами моніторингу встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП «СВІШЕВСЬКИЙ АНАТОЛІЙ БРОНІСЛАВОВИЧ» оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 29.12.2023. Водночас, згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, переможець процедури закупівлі ФОП «СВІШЕВСЬКИЙ АНАТОЛІЙ БРОНІСЛАВОВИЧ» не надав у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей у спосіб, визначений підпунктом 3.2. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі ФОП «СВІШЕВСЬКИЙ АНАТОЛІЙ БРОНІСЛАВОВИЧ» підлягала відхиленню відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП «СВІШЕВСЬКИЙ АНАТОЛІЙ БРОНІСЛАВОВИЧ», який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 24.01.2024 17:17 - 08.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 24.01.2024 17:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З 15.01.2024 року відповідно до наказу №6-3 від 15.01.2024 ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ провела моніторинг закупівлі № UA-2023-12-20-008148-a. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП «СВІШЕВСЬКИЙ АНАТОЛІЙ БРОНІСЛАВОВИЧ», який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостейсу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158. За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, та зобов’язання: - здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу Україну. На виконання вимоги було вжито заходів, а саме: надіслано лист ФОП СВІШЕВСЬКОМУ АНАТОЛІЮ БРОНІСЛАВОВИЧУ у якому було повідомлено про розірвання договору № 03-08/07-К24 04.01.2024 року, в свою чергу ФОП СВІШЕВСЬКИЙ АНАТОЛІЙ БРОНІСЛАВОВИЧ не заперечує наміру розірвати договір згідно з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Було укладено Додаткову угоду №1 від 25.01.2024 року про розірвання договору між Нетішинською гімназією «Гармонія» Нетішинської міської ради Шепетівського району Хмельницької області. Всі додатки до інформації про усунення порушення підкріпленні. Додаток 1: Лист повідомлення про розірвання договору. Додаток 2: Додаткова угода про розірвання Договору.
Дата публікації звіту: 25.01.2024 14:31

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю (Додаткова угода від 25.01.2024 №1).
Дата публікації: 29.01.2024 09:38

Запити/Пояснення