-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Масло вершкове
Торги відмінено
367 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 836.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 836.00 UAH
Номер:
0018aba13b964e42913c187cd3fb33b4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-11-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.03.2024 00:00
Період моніторингу:
11.03.2024 12:10 - 02.04.2024 01:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.03.2024 № 26-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 11.03.2024 № 26-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-20-006606-a, 20.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого пункту 49, пункту 50 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом відміни відкритих торгів, застосувавши підпункт 2 пункту 50 Особливостей, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Жашківської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.12.2023 № 213; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВЛАДДЕН» (далі – ТОВ «ВЛАДДЕН»); пояснення Замовника, отримане 12.03.2024 в електронній системі закупівель; протокольні рішення уповноваженої особи від 03.01.2024 № 1, від 05.01.2024 № 13; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ВЛАДДЕН» у тендерній пропозиції; документи, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ВЛАДДЕН» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ВЛАДДЕН», що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ВЛАДДЕН», який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначних пунктом 47 Особливостей.
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 05 січня 2024 року, проте документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ВЛАДДЕН» 10 січня 2024 року, у строк, що перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Аналізом питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено, що на порушення строків, визначених в абзаці четвертому пункту 49 Особливостей, договір про закупівлю станом на 18.03.2024 не укладено (рішення про намір укласти договір про закупівлю ухвалене 05.01.2024).
На запит посадової особи органу державного фінансового контролю Замовником в електронній системі закупівель надана відповідь 12.03.2024, що договір не укладено. Інформація про оскарження цих відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей в електронній системі закупівель відсутня, тому перебіг строку для укладення договору про закупівлю не зупинявся.
Відповідно до пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили, проте процедура закупівлі станом на 18.03.2024 не відмінена.
Період усунення порушень:
18.03.2024 16:20 - 02.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
18.03.2024 16:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація
про усунення порушень, виявлених відповідно до моніторингу по закупівлі «Масло вершкове» (ДК 021:2015 код 15530000-2 — Вершкове масло)
(UA-2023-12-20-006606-a)
18 березня 2024 року оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом «Масло вершкове» (ДК 021:2015 код 15530000-2 — Вершкове масло), (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-12-20-006606-a).
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей та абз. 4 пункту 49 Особливостей.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом відміни відкритих торгів, застосувавши підпункт 2 пункту 50 Особливостей, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
За результатами розгляду висновку ДАСУ Замовником опрацьовано питання стосовно вжиття заходів, зокрема;
- відповідно до рішення уповноваженої особи (протокол №95 від 20.03.2024) відмінено процедуру відкритих торгів з особливостями згідно предмету закупівлі «Масло вершкове» (ДК 021:2015 код 15530000-2 — Вершкове масло), (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-12-20-006606-a) у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Дата публікації звіту:
20.03.2024 07:58
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
Процедура закупівлі відмінена
Дата публікації:
20.03.2024 09:42
Запити/Пояснення
Номер:
83c2e643d54b4fa39bc9bbac9e9688dd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.03.2024 15:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-20-006606-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
2) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
3) чи укладено договір про закупівлю з товариством з обмеженою відповідальністю «ВЛАДДЕН»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e4a6ab5c07b84b27b8213ad8ee8e6b09
Назва:
ПОЯСНЕННЯ по моніторингу до закупівлі «Масло вершкове» (ДК 021:2015 код 15530000-2 — Вершкове масло) (UA-2023-12-20-006606-a)
Дата опублікування:
12.03.2024 16:30
Опис:
Розглянувши Ваш запит на надання пояснень повідомляємо наступне.
1. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
2. Посилання на оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://rada.info/upload/users_files/41779881/19a06601b2fd42c607761424400fe60f.pdf
3. Обґрунтування розміру витрат, кількості товару та очікуваної вартості цієї закупівлі здійснено відповідно до протоколу уповноваженої особи від 20.12.2023 №213.
4. Договір про закупівлю між замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «ВЛАДДЕН» не укладено.