• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації і забезпечення харчування учнів у закладах загальної середньої освіти м. Чернігова на 2024 рік)

Завершена

32 951 300.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 329 513.00 UAH
Номер: 32cc8c89090b45e297f985d5a89e283d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-09-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.01.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 09.01.2024 16:34 - 31.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.01.2024 № 03-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2023-12-20-002436-a 20.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, t.v.krasilnikova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.12.2023 № б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Комунального підприємства «Шкільне» Чернігівської міської ради (далі – КП «Шкільне» ЧМР) протокольне рішення уповноваженої особи від 28.12.2023 № б/н, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.12.2023, договір про закупівлю послуг з організації та забезпечення харчування учнів у закладах загальної середньої освіти м.Чернігова від 04.01.2024 № 24/18, укладений Замовником з КП «Шкільне» ЧМР (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 04.01.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 18.01.2024. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено невідповідність тендерної пропозиції КП «Шкільне» ЧМР вимогам тендерної документації, з огляду на наступне. На виконання вимог пункту 7 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації, Замовником передбачено, що учасник в тендерній пропозиції повинен надати: «Гарантійний лист в довільній формі в якому гарантує застосування заходів із захисту довкілля, також надати копію договору на утилізацію відходів». При цьому, в тендерній пропозиції КП «Шкільне» ЧМР відсутня копія договору на утилізацію відходів, чим не дотримано пункт 7 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Крім цього, пунктом 8 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлена вимога надання учасником в тендерній пропозиції: «Примірне 4х тижневе сезонне меню для організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти м. Чернігова, яке складене згідно встановленими нормативними вимогами (постановою КМУ від 24 березня 2021 р. № 305) та погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби». В тендерній пропозиції КП «Шкільне» ЧМР надано «Примірне чотиритижневе сезонне (зима) меню на 2023-2024 навчальний рік» від 14.11.2023 тільки для сезону зими, при цьому, сезон весна не передбачено, чим не дотримано пункт 8 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Слід зазначити, що в річному плані закупівель, оприлюдненому в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-12-20-000800-a, пунктами 4.1 та 4.4 тендерної документації від 20.12.2023 (зі змінами), підпунктом 5 пункту 16 додатку 2 до тендерної документації Замовника, пунктами 1.2 та 5.1 проєкту договору передбачено закупівля послуги їдалень (Послуги з організації і забезпечення харчування учнів у закладах загальної середньої освіти м. Чернігова) на 2024 рік. При цьому, в тендерній пропозиції КП «Шкільне» ЧМР надано «Примірне чотиритижневе сезонне (зима) меню на 2023-2024 навчальний рік, чим порушено вимоги пунктів 4.1 та 4.4 тендерної документації Замовника, підпункту 5 пункту 16 додатку 2 до тендерної документації Замовника, пунктів 1.2 та 5.1 проєкту договору та річний план закупівель. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Слід зазначити, що згідно з пунктом 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій Замовником здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Отже, враховуючи вищезазначене, Замовник в порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника КП «Шкільне» ЧМР як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника. Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.12.2023 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.12.2023 № б/н про визначення КП «Шкільне» ЧМР переможцем процедури закупівлі. Замовником з КП «Шкільне» ЧМР укладено договір про закупівлю послуг з організації та забезпечення харчування учнів у закладах загальної середньої освіти м.Чернігова від 04.01.2024 № 24/18.
Період усунення порушень: 31.01.2024 16:40 - 15.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 31.01.2024 16:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління освіти Чернігівської міської ради надає інформацію згідно листа від 07.02.2024 року №48/24/вих/02.09/
Дата публікації звіту: 07.02.2024 21:57

Запити/Пояснення