-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК021-2015(CPV) 55320000-9: Послуги з організації харчування
Завершена
7 745 810.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 729.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 38 729.05 UAH
Номер:
d10461801b03409cb891e4ad654a4039
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-19-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2024 00:00
Період моніторингу:
19.04.2024 12:06 - 11.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2024 № 10-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 18.04.2024 № 10-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2023-12-19-023634-a 19.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця; своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та змін до нього, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Черкаського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей спортивного профілю №34» Черкаської міської ради Черкаської області (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 19.12.2023 № б\н; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Рамедас Україна»; протокол відхилення пропозиції від 03.01.2024 № б\н; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Каштан-плюс»; протокол визначення переможця від 09.01.2024 № б\н; повідомлення про намір укласти договір; договір надання послуг від 15.01.2024 №150124 (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 15.01.2024 №1, відповідь Замовника на запити Управління від 30.04.2024 року.
Період усунення порушень:
02.05.2024 14:00 - 08.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.05.2024 14:00
Запити/Пояснення
Номер:
c61739ef86444e8f94ce40de7211c808
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
24.04.2024 09:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури Код ДК021-2015(CPV) 55320000-9: Послуги з організації харчування, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-12-19-023634-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5d69e059111f40f9ba77fc01c22ed4f1
Назва:
Щодо надання пояснень, інформації та документів.
Дата опублікування:
30.04.2024 12:03
Опис:
На запит ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про надання пояснень, інформації, документів від 24.04.2024 року повідомляємо наступне. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за кодом Код ДК021-2015(CPV) 55320000-9: Послуги з організації харчування здійснено відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до таких послуг. Було заплановано організовувати харчування в закладах загальної середньої освіти міста за формою мультипрофільного меню «Страва на вибір». Для забезпечення виконання норм харчування, визначених постановою КМУ від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» розроблене чотиритижневе сезонне меню з можливістю вибору страви, що погоджене в Черкаському міському управлінні Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області. Очікувана вартість послуг з організації харчування визначена згідно рішення Черкаської міської ради від 30.11.2023 № 49-5 «Про внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 09.11.2021 № 13-13 “Про затвердження Програми організації харчування у закладах загальної середньої освіти комунальної власності міста Черкаси на 2022-2024 роки”» зі змінами, внесеними рішенням Черкаської міської ради від 09.12.2021 №15-24, рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради від 30.08.2022 №666, рішенням Черкаської міської ради від 01.12.2022 №33-19. За програмою у 2024 році орієнтовна вартість харчування в день на одного учня для вікової категорії 6-11 років становить - 64,84 грн., для учнів 11-14 років – 67,84 грн., для учнів 14-18 років – 69,79 грн. Рішення розміщено за покликанням https://chmr.golos.net.ua/?p=pryynyati_rishennya&sp=single&id=11163. https://nvkschool34.ck.ua/publichni-zakupivli/ - на даному ресурсі розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості за покликанням UA-2023-12-19-023634-a_Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.https://nvkschool34.ck.ua/wp-content/uploads/2024/01/UA-2023-12-19-023634-a_Obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli.pdf