-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
Завершена
4 338 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 693.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 693.75 UAH
Номер:
ba33e82020f842cc905b9d3e63c09cfe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-19-000101
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.02.2024 00:00
Період моніторингу:
19.02.2024 18:05 - 12.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.02.2024 № 46
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-12-19-023573-a 19.12.2023
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 07.11.2023 № 1205 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.12.2023 б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА» (далі – Переможець), реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.12.2023 № 15, повідомлення про намір укласти договір від 27.12.2023, договір від 11.01.2024 № 1/24, додаткову угоду від 14.02.2024 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 23.02.2024 року.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА» з остаточною ціною пропозиції 4 151 277,00 грн (з ПДВ), ТОВ «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС» з остаточною ціною пропозиції 4 151 277,00 грн (з ПДВ), ТОВ «ПРОМГАЗ СІТІ» з остаточною ціною пропозиції 4 290 000,00 грн (з ПДВ).
Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію – ТОВ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА» з остаточною ціною пропозиції 4 151 277,00 грн (з ПДВ).
Період усунення порушень:
13.03.2024 17:03 - 19.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.03.2024 17:03
Запити/Пояснення
Номер:
5b340b1de64b46a9a1c4255ecaf7d546
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.02.2024 09:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-19-023573-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічнихта якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fece7d496476469989ca48a08a93335c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.02.2024 19:02
Опис:
На ваш запит про надання пояснень, що оприлюднено в Системі Prozorro 2024-02-20 о 09:41:37 повідомляю, що обґрунтування технічних та якісних характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням діючих державних стандартів якості, яким повинен відповідати відповідний вид товару. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання електричної енергії за попередній період.
Основні джерелами інформації що розглядались для визначення очікуваної вартості закупівлі:
1. комерційні пропозиції постачальників електричної енергії.
2. Інтернет ресурси. Система Prozorro зробила відкритим доступ до публічних закупівель, що дозволяє аналізувати реальні угоди купівлі-продажу інших Замовників.
Посилання на сторінку власного веб-сайту:
https://ipodrom.kiev.ua/