-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
24П-027 71330000-0 Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-скерованого буріння (Лот №1 - ДК 021:2015 71330000-0 - Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-скерованого буріння); Лот №2 - ДК 021:2015 71330000-0 - Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-скерованого буріння); Лот №3 - ДК 021:2015 71330000-0 - Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-скерованого буріння))
Завершена
193 350 523.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 227 938.20 UAH
мін. крок: 0.1% або 227 938.20 UAH
Номер:
3796e211937342b6bdc0eac688d58ec3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-13-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.05.2024 00:00
Період моніторингу:
13.05.2024 13:12 - 04.06.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.05.2024 № 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-12-19-020448-a 19.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЛТАВА КАПІТАЛ ГРУП» (лот - 1, лот – 2), ТОВ «ДЕНІМЕКС ЮКРЕЙН» (лот – 1), ТОВ «УКРНАФТАГАЗСЕРВІС» (лот – 2), своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.12.2023 № 957; реєстри отриманих тендерних пропозицій від 01.01.2024 (лот - 1; лот - 2); протоколи розкриття тендерних пропозицій від 01.01.2024 (лот – 1; лот – 2); протокол від 03.01.2024 №001, від 26.01.2024 №030, від 14.02.2024 №042, від 05.03.2024 №086, від 09.04.2024 №142, від 15.04.2024 №150; від 22.04.2024 №160 (лот – 1), протокол від 03.01.2024 №002, від 26.01.2024 №031, від 14.02.2024 №043, від 09.04.2024 №143; від 15.04.2024 №152, від 22.04.2024 №161, витяг з протоколу від 05.03.2024 №087 (лот – 2); вимогу про усунення невідповідностей до 16.01.2024, до 23.02.2024, до 10.04.2024 (лот -1), вимогу про усунення невідповідностей до 16.01.2024, до 23.02.2024, до 10.04.2024 (лот – 2), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТАГАЗСЕРВІС» (далі - ТОВ «УКРНАФТАГАЗСЕРВІС») (лот – 1; лот - 2), товариства з обмеженою відповідальністю «ЛТАВА КАПІТАЛ ГРУП» (далі - ТОВ «ЛТАВА КАПІТАЛ ГРУП») (лот – 1, лот - 2), товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕНІМЕКС ЮКРЕЙН» (далі - ТОВ «ДЕНІМЕКС ЮКРЕЙН») (лот -1, лот - 2), повідомлення про намір укласти договір від 22.04.2024 (лот – 1, лот - 2); договори про надання сервісних послуг по похило-скерованому бурінню від 06.05.2024 № УБГ 2/026-24 на суму 61 941 383,00 грн з ПДВ (лот – 1); від 01.05.2024 № УБГ-1-пс-24 на суму 108 445 22,00 грн з ПДВ (лот – 2); рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 07.02.2024 № 2411-р/пк-пз, від 07.02.2024 №2412-р/пк-пз, від 27.03.2024 № 5548-р/пк-пз, від 27.03.2024 №5558-р/пк-пз, пояснення на запит Держаудитслужби, отримане 17.05.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
05.06.2024 17:59 - 11.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.06.2024 17:59
Запити/Пояснення
Номер:
adf9b18d656345d9a7eee89d4631dfe2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.05.2024 17:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури 24П-027 71330000-0 Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-скерованого буріння (Лот №1 - ДК 021:2015 71330000-0 - Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-скерованого буріння); Лот №2 - ДК 021:2015 71330000-0 - Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-скерованого буріння); Лот №3 - ДК 021:2015 71330000-0 - Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-скерованого буріння)) (ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-19-020448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень:
1. Надати інформацію та документи щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2.Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем за лотом 1 ТОВ «ДЕНІМЕКС ЮКРЕЙН» умов пункту 8 розділу І тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про зукупівлю у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем за лотом 2 ТОВ «УКРНАФТАГАЗСЕРВІС» умов пункту 8 розділу І тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про зукупівлю у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
a9776bed545a491da0b833d74a8fea26
Назва:
про надання інформації на запит
Дата опублікування:
17.05.2024 09:22
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби в рамках моніторингу процедури закупівлі 24П-027 71330000-0 Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-скерованого буріння (Лот №1 - ДК 021:2015 71330000-0 - Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-скерованого буріння); Лот №2 - ДК 021:2015 71330000-0 - Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-скерованого буріння); Лот №3 - ДК 021:2015 71330000-0 - Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-скерованого буріння)) (ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-19-020448-a), повідомляємо наступне.
1. Щодо першого питання надати інформацію та документи щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості:
Предметом закупівлі є “Сервісні послуги з похило-скерованого буріння”, до складу якого входять необхідне обладнання відповідного типорозміру для спорудження похило-скерованої свердловини, а саме:
- Лот №1 – Сервісні послуги з похило-скерованого буріння в секції 311,15мм, секція для буріння під 245мм обсадну колону;
- Лот №2 – Сервісні послуги з похило-скерованого буріння в секції 215,9мм, секція для буріння під 178мм обсадну колону;
- Лот № 3 – Сервісні послуги з похило-скерованого буріння в секції 152,4мм, секція для буріння під 127мм обсадну колону.
Використання обладнання, яке входить до сервісних послуг з похило-скерованого буріння є обов’язковою технологічною необхідністю під час спорудження похило-скерованих свердловин та дозволяє виконати планову траєкторію стовбура свердловини, а отже і поставлені геологічні завдання перед свердловиною та, як результат збільшення видобутку газу.
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які передбачені тендерною документацію такі як: найменування колони, інтервал буріння, діаметр колони, діаметр долота, профіль свердловин та типорозмір обладнання і т.п. формуються на основі Індивідуальних робочих на спорудження розвідувальних, пошукових та експлуатаційних свердловин розділом 6 «Профіль ствола свердловини» та розділом 8 «Поглиблення свердловини» та обґрунтованою потребою Товариства.
Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є мінімально необхідними та достатніми для забезпечення виконання Товариством плану буріння на 2024 рік.
Потреба, формувалася відповідно до компанії буріння Товариства, яка передбачена Графіком буріння на 2024рік.
Розмір витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено у відповідності до діючого в Товаристві порядку: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, шляхом направлення запитів до потенційних Учасників а також аналізу раніше укладених договорів.
2. Щодо другого питання надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем за лотом 1 ТОВ «ДЕНІМЕКС ЮКРЕЙН» умов пункту 8 розділу І тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про зукупівлю у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю.
На виконання умов пункту 8 розділу І тендерної документації та Додатку 8.1 до тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем за лотом 1 ТОВ «ДЕНІМЕКС ЮКРЕЙН» надано забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії №39210 від 30 квітня 2024 року
3. Щоло третього питання надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем за лотом 2 ТОВ «УКРНАФТАГАЗСЕРВІС» умов пункту 8 розділу І тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про зукупівлю у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю.
На виконання умов пункту 8 розділу І тендерної документації та Додатку 8.1 до тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем за лотом 2 ТОВ «УКРНАФТАГАЗСЕРВІС» надано забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії №39065 від 23 квітня 2024 року