• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

24П-027 71330000-0 Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-скерованого буріння (Лот №1 - ДК 021:2015 71330000-0 - Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-скерованого буріння); Лот №2 - ДК 021:2015 71330000-0 - Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-скерованого буріння); Лот №3 - ДК 021:2015 71330000-0 - Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-скерованого буріння))

Завершена

193 350 523.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 227 938.20 UAH
Номер: 3796e211937342b6bdc0eac688d58ec3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-13-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.05.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.05.2024 13:12 - 04.06.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.05.2024 № 92 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-12-19-020448-a 19.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЛТАВА КАПІТАЛ ГРУП» (лот - 1, лот – 2), ТОВ «ДЕНІМЕКС ЮКРЕЙН» (лот – 1), ТОВ «УКРНАФТАГАЗСЕРВІС» (лот – 2), своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.12.2023 № 957; реєстри отриманих тендерних пропозицій від 01.01.2024 (лот - 1; лот - 2); протоколи розкриття тендерних пропозицій від 01.01.2024 (лот – 1; лот – 2); протокол від 03.01.2024 №001, від 26.01.2024 №030, від 14.02.2024 №042, від 05.03.2024 №086, від 09.04.2024 №142, від 15.04.2024 №150; від 22.04.2024 №160 (лот – 1), протокол від 03.01.2024 №002, від 26.01.2024 №031, від 14.02.2024 №043, від 09.04.2024 №143; від 15.04.2024 №152, від 22.04.2024 №161, витяг з протоколу від 05.03.2024 №087 (лот – 2); вимогу про усунення невідповідностей до 16.01.2024, до 23.02.2024, до 10.04.2024 (лот -1), вимогу про усунення невідповідностей до 16.01.2024, до 23.02.2024, до 10.04.2024 (лот – 2), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТАГАЗСЕРВІС» (далі - ТОВ «УКРНАФТАГАЗСЕРВІС») (лот – 1; лот - 2), товариства з обмеженою відповідальністю «ЛТАВА КАПІТАЛ ГРУП» (далі - ТОВ «ЛТАВА КАПІТАЛ ГРУП») (лот – 1, лот - 2), товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕНІМЕКС ЮКРЕЙН» (далі - ТОВ «ДЕНІМЕКС ЮКРЕЙН») (лот -1, лот - 2), повідомлення про намір укласти договір від 22.04.2024 (лот – 1, лот - 2); договори про надання сервісних послуг по похило-скерованому бурінню від 06.05.2024 № УБГ 2/026-24 на суму 61 941 383,00 грн з ПДВ (лот – 1); від 01.05.2024 № УБГ-1-пс-24 на суму 108 445 22,00 грн з ПДВ (лот – 2); рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 07.02.2024 № 2411-р/пк-пз, від 07.02.2024 №2412-р/пк-пз, від 27.03.2024 № 5548-р/пк-пз, від 27.03.2024 №5558-р/пк-пз, пояснення на запит Держаудитслужби, отримане 17.05.2024 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 05.06.2024 17:59 - 11.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.06.2024 17:59

Запити/Пояснення