-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Виконання додаткових робіт по об’єкту: «Реконструкція системи повітрозабезпечення каналізаційних очисних споруд м. Чернігів, що розташовані по вул. Колективній, 58 в с. Гущин Чернігівського району Чернігівської області (коригування 2)» 1 черга будівництва»
Завершена
8 201 272.55
UAH з ПДВ
Номер:
2e3571ea427844f6b89e639ff4e5606a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-23-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.04.2024 00:00
Період моніторингу:
23.04.2024 17:30 - 15.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
23.04.2024 № 49
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 №003100-18/2743-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.04.2024 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2023-12-19-020570-a 19.12.2023 КП Чернігівводоканал Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель (інформація, документи щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі) встановлено недотримання норм пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення норми пункту 5 статті 8 Закону №922.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) та його оприлюднення, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством шляхом припинення зобов’язань за договором від 15.12.2023 №151223 ДР через укладання додаткової угоди та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: наявність підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель (інформація, документи щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі), визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради, (далі – Замовник) UA-P-2023-12-19-010368-c, звіт про договір про закупівлю, договір підряду від 15.12.2023 №151223 ДР, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 01.05.2024 та 02.05.2024 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 26.04.2024 та від 01.05.2024.
Моніторингом установлено, що на порушення пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), разом із звітом про договір про закупівлю від 15.12.2023, укладеним без використання електронної системи закупівель, Замовником не оприлюднене в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, що готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Як пояснив Замовник 01.05.2024, відсутність завантаженого файлу «обґрунтування підстави для здійснення закупівлі» відповідно до пункту 13 Особливостей, як це передбачено пунктом 13 (в редакції від 17.11.2023) пов’язана зі збоєм у роботі програного забезпечення для сканування, який не було виявлено під час підготовки документу до завантаження.
Однак, пояснення Замовника не спростовує виявленого порушення.
Відповідно до оголошення строк виконання робіт – до 05.02.2024, згідно з пунктом 13.1 договору підряду строк дії договору – до 31.03.2024.
Згідно з поясненням Замовника, на даний час умови договору не виконані та в межах терміну дії Договору підряду № 151223ДР від 15.12.2023 року роботи були призупинені на час коригування проектної документації по об’єкту: «Реконструкція системи повітрозабезпечення каналізаційних очисних споруд м. Чернігів, що розташовані по вул. Колективній, 58 в с. Гущин Чернігівського району Чернігівської області".
Відповідно до частини 1 статті 631 Цивільного кодексу України строком дії договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати обов’язки, визначені цим договором.
Пунктом 5.4. Договору від 15.12.2023 №151223 ДР визначено, що Підрядник при виникненні обставин, шо не залежать від нього і перешкоджають виконанню робіт у встановлені строки, може ставити перед Замовником питання про їх перегляд. Рішення про перегляд строків оформляється додатковою угодою з обґрунтуванням обставин.
Разом з цим, Замовником не оприлюднено додаткову угоду щодо продовження строку дії договору та не надано пояснення причин не оприлюднення додаткової угоди, чим недотримано норми пункту 5 статті 8 Закону №922.
Тому продовжити термін виконання робіт за договором про закупівлю можна, лише допоки цей договір є дійсним, тобто, укласти додаткову угоду на продовження терміну виконання робіт та дії договору можливо лише до 31.03.2024 включно, але не пізніше.
З огляду на викладене, виконання зобов’язань за договором від 15.12.2023 №151223 ДР неможливе у подальшому через закінчення його строку дії.
Період усунення порушень:
07.05.2024 14:56 - 22.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.05.2024 14:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зобов"язання за Договором припинені шляхом укладання Додаткової угоди № 1 від 08.05.24
Дата публікації звіту:
10.05.2024 10:29
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionFailureDocuments: Так
Опис:
Сторонами укладено Додаткову угоду № 1 від 08.05.24 щодо розірвання договору
Дата публікації:
10.05.2024 14:49
Запити/Пояснення
Номер:
d063edc03ec84e3093f330750ed17ab7
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.04.2024 15:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2024 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
7244b5ae2d56428f942248c69baf5c50
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
01.05.2024 14:22
Опис:
1. Обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі відкоригованої проектної документації по об’єкту будівництва, яка пройшла комплексну експертизу та затверджена в установленому законодавством порядку. Підтвердні документи додано під час оприлюднення закупівлі.
2. Здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів було проведено на підставі п.п. 8 п. 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями).
3. В якості обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей було опубліковано експертний звіт про проведення комплексної експертизи проектної документації, а також, Протокол про прийняття рішення уповноваженою особою. Відсутність завантаженого файлу «обґрунтування підстави для здійснення закупівлі» відповідно до пункту 13 Особливостей, як це передбачено пунктом 13 (в редакції від 17.11.2023) пов’язана зі збоєм у роботі програного забезпечення для сканування, який не було виявлено під час підготовки документу до завантаження. (Додаємо у вкладенні).
4. На даний час умови договору не виконані в зв’язку з призупиненням будівельних робіт на час коригування проектної документації. Звіт про виконання умов договору та відповідні підтвердні документи будуть надані після завершення будівництва та виконання всіх зобов’язань за договором.
Номер:
8c904994b18840798bacf23591dad744
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
01.05.2024 17:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2024 00:00
Опис:
Питання 2 у файлі
Номер:
c464f91201f24141a3ba3e2402e13659
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.05.2024 15:19
Опис:
В межах терміну дії Договору підряду № 151223ДР від 15.12.2023 року роботи були призупинені на час коригування проектної документації по об’єкту: «Реконструкція системи повітрозабезпечення каналізаційних очисних споруд м. Чернігів, що розташовані по вул. Колективній, 58 в с. Гущин Чернігівського району Чернігівської області" (Лист про зупинення будівельних робіт № 04-07/542 від 19.02.2024 додаємо у вкладенні).