-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вершкове масло
Завершена
1 019 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 192.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 192.00 UAH
Номер:
3acf562c67c4460b856db9cca301a291
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000142
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 17:49 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.05.2024 № 38-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 20.05.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 20.05.2024 № 38-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 5 UA-2023-12-19-018749-a 19.12.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, виконання рішення комісії АМКУ; розгляду тендерних пропозицій ФОП Гончаренко Л.О. та ПрАТ «ЮРІЯ», своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення встановленого порушення шляхом застосування правових наслідків недійсності договору, передбачених статтею 216 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Комунального виробничого підприємства по організації харчування у навчальних закладах (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація щодо закупівлі вершкового масла (ДК 021:2015 – 15530000-2 Вершкове масло), оприлюднена в електронній системі закупівель 19.12.2023 (далі – Тендерна документація); рішення комісії АМКУ від 22.01.2024 № 1281-р/пк-пз; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Гончаренко Лариса Олександрівна (далі – ФОП Гончаренко Л.О.) та приватного акціонерного товариства «ЮРІЯ» (далі – ПрАТ «ЮРІЯ»); протоколи уповноваженої особи Замовника від 30.12.2023, від 08.01.2024, від 26.01.2024 та від 27.01.2024; повідомлення про намір укласти договір; договір поставки від 05.02.2024 № 05/02/24/4 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до пункту 3 Особливостей: «Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом».
Відповідно до пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Разом з тим, на порушення пункту 28 Особливостей Замовник у пункті 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації визначив підстави для відмови в участі у відкритих торгах згідно з вимогами статті 17 Закону, які істотно відрізняються від умов, визначених пунктом 47 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця встановлено наступне.
Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: лист згоду з проектом договору (який наведено у Додатку № 4 до тендерної документації).
Згідно з умовами проекту договору, який є Додатком № 4 до Тендерної документації, невід’ємною частиною договору є: дислокація навчальних закладів міста Миколаєва й інших пунктів доставки (Додаток 2 до договору), яка включає 84 пункти доставки.
Учасник ПрАТ «ЮРІЯ» надав згоду з проектом договору у формі гарантійного листа (файл «22.Згода з проектом договору.pdf»), в якому зазначив: «ПрАТ «Юрія» підтверджує, що ознайомилася з проектом договору, істотними умовами та порядком їх змін, на предмет закупівлі та гарантує свої зобов’язання за ним».
За результатами процедури закупівлі переможцем визнано ПрАТ «ЮРІЯ» з ціновою пропозицією 967 200,00 грн та 27.01.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, а 05.02.2024 між Замовником та ПрАТ «ЮРІЯ» укладено договір поставки № 05/02/24/4 на суму 967 200,00 грн, умовами якого передбачено, що невід’ємною частиною цього договору є Додаток 2 «Дислокація навчальних закладів міста Миколаєва й інших пунктів доставки».
Разом з тим, дислокація навчальних закладів міста Миколаєва й інших пунктів доставки, що є Додатком 2 до договору поставки від 05.02.2024 № 05/02/24/4 містить лише 63 пункти доставки, що відрізняється від тендерної пропозиції ПрАТ «ЮРІЯ» та вимог Тендерної документації.
Згідно пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону.
Відповідно до пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Замовником на порушення пункту 18 Особливостей укладено договір поставки від 05.02.2024 № 05/02/24/4, умови якого не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця ПрАТ «ЮРІЯ».
Період усунення порушень:
30.05.2024 15:12 - 14.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.05.2024 15:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку від 30 травня 2024 року, оприлюднюємо через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про усунення порушень.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця встановлено наступне. Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: лист згоду з проектом договору (який наведено у Додатку № 4 до тендерної документації). Згідно з умовами проекту договору, який є Додатком № 4 до Тендерної документації, невід’ємною частиною договору є: дислокація навчальних закладів міста Миколаєва й інших пунктів доставки (Додаток 2 до договору), яка включає 84 пункти доставки. Учасник ПрАТ «ЮРІЯ» надав згоду з проектом договору у формі гарантійного листа (файл «22.Згода з проектом договору.pdf»), в якому зазначив: «ПрАТ «Юрія» підтверджує, що ознайомилася з проектом договору, істотними умовами та порядком їх змін, на предмет закупівлі та гарантує свої зобов’язання за ним». За результатами процедури закупівлі переможцем визнано ПрАТ «ЮРІЯ» з ціновою пропозицією 967 200,00 грн та 27.01.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, а 05.02.2024 між Замовником та ПрАТ «ЮРІЯ» укладено договір поставки № 05/02/24/4 на суму 967 200,00 грн, умовами якого передбачено, що невід’ємною частиною цього договору є Додаток 2 «Дислокація навчальних закладів міста Миколаєва й інших пунктів доставки». Разом з тим, дислокація навчальних закладів міста Миколаєва й інших пунктів доставки, що є Додатком 2 до договору поставки від 05.02.2024 № 05/02/24/4 містить лише 63 пункти доставки, що відрізняється від тендерної пропозиції ПрАТ «ЮРІЯ» та вимог Тендерної документації. Згідно пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону.
Додатковою угодою № 1 від 31.05.2024р.внесено зміни та приведено у відповідність текст Додатку 2 «Дислокація навчальних закладів міста Миколаєва й інших пунктів доставки» до змісту тендерної документації. Додатковою угодою № 2 від 03.06.2024 року договір з ПрАТ «ЮРІЯ» - рзірвано.
Висловлюємо щиру подяку Управлінню Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області за проведення перевірки дотримання законодавства у сфері публічних закупівель. Вдячні за високий професіоналізм, компетентність. Завдяки роботі виявлено та усунуто порушення і недоліки, що дозволить у подальшому здійснювати публічні закупівлі більш прозоро та ефективно.
Дата публікації звіту:
03.06.2024 14:03
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionContracting: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
05.06.2024 09:54
Запити/Пояснення
Номер:
b85dee0c58d44fb4a00c8b7063ec8284
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
21.05.2024 10:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі вершкового масла за кодом CPV за ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-19-018749-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
e23ee6003be64b5681acf7dae8f63ebb
Назва:
Інформація щодо закупівлі вершкового масла за кодом CPV за ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-19-018749-a).
Дата опублікування:
21.05.2024 13:35
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі вершкового масла за кодом CPV за ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-19-018749-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 на посталу потребу в отриманні пояснень (інформації та документів) надаємо запитувану інформацію яка обґрунтовує позицію замовника з поставлених питань у потребі, що виникла та надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Fplans%2F7e2511dbc6174d2591d6c26c8c2d6542%2Fdocuments%2F6254ab57d8c54c5a8a9ee33f63da19ee%3Fdownload%3Dc69c2d407a204ec58a1613768d08a928