-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Мобільна рентген система 1010 V)
Завершена
1 710 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
cc8d933a192a4d38bfca24fad5958920
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-31-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.01.2024 00:00
Період моніторингу:
31.01.2024 15:15 - 22.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2024 № 12-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 31.01.2024 № 12-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-12-19-016935-a 19.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства Симбірської районної лікарні «Хоспіс» (далі - Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір від 15.12.2023 № 93 на суму 1 710 000,00 грн, укладений між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «МЕД ЕКСІМ», пояснення надані 09.02.2024, 19.02.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
21.02.2024 17:08 - 27.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2024 17:08
Запити/Пояснення
Номер:
a9387b886e814fd2887fb5b89e3b4854
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
06.02.2024 17:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Мобільна рентген система 1010 V»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-19-016935-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення).
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме товариство з обмеженою відповідальністю «МЕД ЕКСІМ» (код ЄДРПОУ 38203897), з яким укладений договір про закупівлю від 15.12.2023 № 93.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
45550f77fcaa4dc7a6421e6a08a137dd
Назва:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
09.02.2024 12:37
Опис:
1. Щодо інформації та документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Щодо обґрунтування розміру витрат
Відповідно до річного плану UA-P-2023-12-19-008615-c закупівлі ДК021-2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Мобільна рентген система 1010 V)) фінансування здійснюється за рахунок коштів власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства)а саме за кошти, отримані від надходження відсотків за депозитом. .
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені керуючись реальними потребами Комунального некомерційного підприємства Самбірська районна лікарня "Хоспіс" щодо закупівлі Візуалізаційного обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Мобільна рентген система 1010 V) для стаціонарної паліативної медичної допомоги дорослим та дітям. Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.
Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Запит цінових пропозицій - документ, лист-звернення замовника до учасників ринку з проханням надати свої комерційні пропозиції на зазначений товар або послугу.
В свою чергу, Замовником, для визначення потенційних постачальників, здійснено оцінку 3-х письмових цінових пропозицій від можливих постачальників товару:
1) Цінова пропозиція – ТОВ «ЕТАН МЕД» становить 1 960 000,00 грн
2) Цінова пропозиція – ТОВ «ГРІНН+» становить 1 920 000,00 грн
3) Цінова пропозиція – ТОВ «МЕД ЕКСІМ» становить 1 710 000,00 грн.
Таким чином, пропозиція ТОВ «МЕД ЕКСІМ» є найнижчою та відповідає усім технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. (Цінові пропозиції додаються)
2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Однак, відповідно до плану закупівлі UA-P-2023-12-19-008615-c, Комунальне некомерційне підприємство Самбірська районна лікарня "Хоспіс" здійснює закупівлі за рахунок коштів Власного бюджету (коштів від господарської діяльності підприємства), а також згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів не є головним розпорядником, а є одержувачем державних коштів (реєстр додається). Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), не поширюється на Комунальне некомерційне підприємство Самбірська районна лікарня "Хоспіс".
3. Щодо критеріїв оцінки можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та чому вибрано товариство з обмеженою відповідальністю «МЕД ЕКСІМ» (код ЄДРПОУ 38203897), з яким укладений договір про закупівлю від 15.12.2023 № 93.
При укладанні договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель Замовник керувався принципами здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність; добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Також в свою чергу, Замовником, для визначення потенційних постачальників, здійснено оцінку на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а саме шляхом отримання 3-х письмових цінових пропозицій (електронною поштою) від можливих постачальників товару:
4) Цінова пропозиція № 1212/01 від 12.12.2023 року ТОВ «ЕТАН МЕД» становить 1 960 000,00 грн
5) Цінова пропозиція № КП – 19 від 13.12.2023 року ТОВ «ГРІНН+» становить 1 920 000,00 грн
6) Цінова пропозиція ТОВ «МЕД ЕКСІМ» становить 1 710 000,00 грн.
Таким чином, пропозиція ТОВ «МЕД ЕКСІМ» є найнижчою та відповідає усім технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. (Протокол обґрунтування та цінові пропозиції додаються)
Номер:
bd24255fbe2f4133ac1f1f3d20df3017
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
16.02.2024 16:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Мобільна рентген система 1010 V»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-19-016935-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чи виконані умови Договору поставки від 15.12.2023 № 93, укладеного між Вами та ТОВ «МЕД ЕКСІМ» (далі - Договір), зокрема, в частині оплати як це передбачено пунктом 3.1 статті 3 «Порядок платежу» Договору та в частині постачання товару (строки поставки), як це передбачено пунктом 4.1 статті 4 «Умови Постачання» Договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cc4eec229b7441259ba1e727cc9c9c4e
Назва:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
19.02.2024 16:27
Опис:
1. Щодо виконання умов Договору поставки від 15.12.2023 № 93, укладеного між Вами та ТОВ «МЕД ЕКСІМ» в частині оплати як це передбачено пунктом 3.1 статті 3 «Порядок платежу» Договору та в частині постачання товару (строки поставки), як це передбачено пунктом 4.1 статті 4 «Умови Постачання» Договору
Між Комунальним некомерційним підприємством Самбірська районна лікарня «Хоспіс» та Товариством з обмеженою відповідальністю «МЕД ЕКСІМ» укладено Договір № 93 від 15.12.2023 року на суму 1 710 000,00 грн з ПДВ. Відповідно до Видаткової накладної №1518 від 25 грудня 2023 року та платіжної інструкції №2463 від 26 грудня 2023 року. Відповідно до пункту 3.1 Договору оплату здійснено на суму 1 710 000,00 грн з ПДВ, а також відповідно до пункту 4.1 Товар поставлено. Таким чином, договір виконано в повному обсязі. (Видаткова накладна та платіжна інструкція додаються)