• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Електрична енергія на 2024 рік (код CPV за ДК 021:2015- 09310000-5 Електрична енергія)

Торги відмінено

1 440 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 400.00 UAH
Номер: 1a96e65df1a849dda0db9aa9ef379672
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-05-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.01.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 05.01.2024 15:37 - 27.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.01.2024 № 2-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2023-12-19-016374-a 19.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, m.m.naumenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону встановлено порушення вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 17 та пунктів 3, 28 та 29 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Енера Чернігів» урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни процедури відкритих торгів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Червоненського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом від 19.12.2023 № 210 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дніпровські енергетичні послуги» (далі – ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги») та Товариства з обмеженою відповідальністю «Енера Чернігів» (далі – ТОВ «Енера Чернігів», Учасник), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.01.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.01.2024 № 1 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги», № 2 щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Енера Чернігів», пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 11.01.2024. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону. Відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Згідно з інформацією, оприлюдненою в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro Замовником 21.12.2023 о 14:56 год. внесено зміни до Додатку 1 Кваліфікаційні критерії зі змінами.doc та Додатку 4 Договір на відкриті торги зі змінами.docx, які є невід'ємною частиною тендерної документації. При цьому при внесенні змін до тендерної документації, Замовником в окремому документі не оприлюднено перелік змін до тендерної документації. На запит Управління, Замовником 11.01.2024 в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro оприлюднено перелік змін до тендерної документації (файл Перелік змін електрична енергія.doc), затверджений протоколом уповноваженої особи від 21.12.2023 № 216, з порушенням терміну встановленому в абзаці четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей. Враховуючи вищезазначене та згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі). Згідно з даними електронної системи закупівель, на момент оголошення даної закупівлі (19.12.2023) була чинною редакція Особливостей від 17.11.2023. Проте, тендерна документація Замовником сформована з урахуванням Особливостей в редакції, що діяла до 03.01.2023, у зв’язку з чим, вимоги, встановленні Замовником в тендерній документації, не відповідають вимогам чинного законодавства, а саме: - пункт 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника суперечить пункту 44 Особливостей; - абзац шостий пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника суперечить пункту 44 Особливостей. Враховуючи вищевикладене тендерна документація не відповідає вимогам абзацу першого пункту 28 Особливостей. Також, Замовником в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимогу пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до норм вищевказаного пункту Особливостей у тендерній документації, зокрема, зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Окрім того, згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Також, за нормою абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Проте, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі у тому числі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (пункт 1 частини другої статті 16), наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пункт 2 частини другої статті 16), а також замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Проведеним моніторингом встановлено, що у розділі 3 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги про надання учасником, зокрема, наступних документів: - «Довідку про створення Учасником власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів»; - «Інформація про документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно, в якому розташований центр обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника або інформація про документи, що підтверджують право користування нерухомим майном, в якому розташований центр обслуговування споживачів Учасника (назва документа, дата видачі, номер)»; - «Положення про власний структурний підрозділ - Центр обслуговування споживачів (клієнтів), яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів)»; - «Інформацію від НКРЕКП чи її територіальних підрозділів, яка підтверджує наявність та функціонування в Учасника Центру обслуговування споживачів (клієнтів), створеного відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312 (із змінами), що зазначений у вказаній Довідці»; - «Довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу або посадової особи з робочим місцем, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів»; - «Інформація про документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно, де розташований зазначений у п.1 Довідки підрозділ Учасника або інформація про документи, що підтверджують право користування нерухомим майном, де розташований структурний підрозділ Учасника або розташоване робоче місце посадової особи учасника»; - «Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу, який за визначеними у цьому положенні функціями забезпечує дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів»; - «Затверджену у встановленому законодавством порядку посадову інструкцію посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці). Посадова інструкція повинна передбачати виконання обов‘язків, необхідних для забезпечення розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів»; - «Наказ про призначення посадової особи учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці)»; - «Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів /клієнтів не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів (відповідно до вимог Постанови НКРЕКП від14.03.2018 № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії"), такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. Довідки повинні бути видані не пізніше 15 діб відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій»; - «Довідку про наявність в учасника кол-центру / контакт-центру згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р.»; - «Інформацію щодо кількості прийнятих кол-центром/контакт-центром звернень за тематикою за формою згідно з додатком 1 до Мінімальних організаційно-технічних вимог до функціонування кол-центрів електропостачальників, встановлених Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 р. № 373, за 3 квартал 2023 року»; - «У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов’язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби комунікації із споживачами, підрозділ на який учасником покладено обов’язок здійснення комунікації із споживачами або, у разі відсутності підрозділу, про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов’язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи)»; - «Для документального підтвердження того, що створення кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100 000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу. Довідки повинні бути видані не пізніше 15 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій». Таким чином, тендерна документація по процедурі закупівлі за ІD: UA-2023-12-19-016374-a складена з порушенням вимог пунктів 3, 28 та 29 Особливостей, зокрема під час проведення відкритих торгів для закупівлі електричної енергії у розділі 3 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації застосовано положення пунктів 1 та 2 частини другої статті 16 Закону, та неправомірно встановлено вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази та технологій, а також працівників відповідної кваліфікації. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Слід зазначити, що вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. При цьому, Замовником у пункті 3 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації зазначено вимогу, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати крім, відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, ще достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, що не відповідає вимогам абзацу першого пункту 17 Особливостей. Таким чином, тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.01.2024 № 1 тендерну пропозицію ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги» відхилено, у зв’язку з тим, що «у пропозиції ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги» було виявлено невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме не надано: - Інформацію від НКРЕКП чи її територіальних підрозділів, яка підтверджує наявність та функціонування в Учасника Центру обслуговування споживачів (клієнтів) в Чернігівській області, створеного відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312 (із змінами). - Звіт за формою 12-НКРЕКП -моніторинг-постачанння (квартальна) «Звіт про ціни на роздрібному ринку електричної енергії», затвердженою Постановою НКРЕКП № 450 від 29.03.2019 року (у редакції постанови НКРЕКП від 03.02.2021.№173) за останній звітний період. - Для підтвердження співпраці з Оператором системи розподілу учасник повинен надати гарантійний лист з посиланням на реєстр постачальників та додати копію договору здійснення розподілу на території розташування об'єктів постачання електричної енергії Замовника». Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги», чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Енера-Чернігів» з урахуванням вимог Особливостей встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації, з огляду на наступне. Відповідно до вимог підпункту 1.2 пункту 1 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання Учасником довідки від НКРЕКП чи її територіальних підрозділів, яка підтверджує наявність та функціонування в Учасника Центру обслуговування споживачів (клієнтів) в Чернігівській області, створеного відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312 (із змінами). На виконання вищезазначеної вимоги у тендерній пропозиції ТОВ «Енера-Чернігів» надано лист сектору НКРЕКП у Чернігівській області від 21.11.2022 № 53-33/1470-22 відповідно до якого інформація про наявність Центрів обслуговування споживачів (клієнтів) ТОВ «Енера Чернігів» відображена у пункті 3.15 Акту від 27.05.2021 № 273, складеному НКРЕКП за результатами проведення планової перевірки дотримання суб’єктом господарювання вимог законодавства. При цьому, в тендерній пропозиції ТОВ «Енера-Чернігів» Учасником не надано вищезазначений Акт від 27.05.2021 № 273. Отже, ТОВ «Енера-Чернігів» не підтверджено наявність та функціонування в Учасника Центру обслуговування споживачів (клієнтів) у Чернігівській області, чим не дотримано вимоги підпункту 1.2 пункту 1 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Також, відповідно до пункту 4 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації, Замовником передбачено, що «Учасник зобов’язаний забезпечувати комерційну якість постачання електричної енергії, що передбачає вчасне та повне інформування замовника про умови постачання електричної енергії, ціни на електричну енергію та вартість супутніх послуг, що надаються, надання роз’яснень щодо положень актів чинного законодавства, якими регулюються відносини Сторін, ведення точних та прозорих розрахунків, а також можливість вирішення спірних питань шляхом досудового врегулювання, а також право на отримання компенсації за недотримання показників комерційної якості послуг». Проте, у тендерній пропозиції ТОВ «Енера-Чернігів» надано лист від 25.12.2023 № 1/5145Д щодо забезпечення комерційної якості постачання електричної енергії, в якому не передбачено «право на отримання компенсації за недотримання показників комерційної якості послуг», чим не дотримано вимоги пункту 4 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Крім того, згідно з вимогами пункту 7 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що для підтвердження співпраці з Оператором системи розподілу учасник повинен надати гарантійний лист з посиланням на реєстр постачальників та додати копію договору здійснення розподілу на території розташування об’єктів постачання електричної енергії Замовника. На виконання зазначеної вимоги, у тендерній пропозиції Учасника надано договір електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії від 01.01.2019 № 3, укладеним між ТОВ «Енера Чернігів» (Постачальник) та Публічним акціонерним товариством «Чернігівобленерго» (Оператор системи), у пункту 9.1 розділу 9 «Строк договору» якого зазначено, що «Цей Договір набирає чинності з дня приєднання Постачальника до умов цього договору і діє протягом 1 року, якщо інший строк не зазначено в заяві-приєднання». У ході моніторингу встановлено, що заява-приєднання до договору електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії (Додаток № 2) не містить іншого строку дії договору. Отже, у тендерній пропозиції Учасника надано договір електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії від 01.01.2019 № 3, термін дії якого закінчився 01.01.2020, чим недотримано вимоги пункту 7 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації Замовника, оскільки Учасником не підтверджено співпрацю з Оператором системи розподілу, станом на дату подання тендерної пропозиції учасником. Враховуючи вищевикладене, Замовник відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повинен був розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах ТОВ «Енера Чернігів», чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Отже, Замовником в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Енера Чернігів» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника. Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.01.2024 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.01.2024 № 2 про визначення ТОВ «Енера Чернігів» переможцем процедури закупівлі. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень: 15.01.2024 19:49 - 30.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 15.01.2024 19:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Закупівлю скасовано для усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата публікації звіту: 16.01.2024 10:06

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
Дата публікації: 16.01.2024 16:00

Запити/Пояснення