• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)

Завершена

50 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 300 000.00 UAH
Номер: 15602727be6a4110b9a9b42670b22d07
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-07-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.02.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 07.02.2024 17:24 - 29.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.02.2024 № 11-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.02.2024 № 11-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2023-12-19-015048-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 941-63-70, alla.fl.74@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація складена з порушенням норм абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерної пропозиції учасника КП «ХАРКІВ-СИГНАЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягненням до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.12.2023 № 50-23 (зі змінами), тендерну пропозицію комунального підприємства «ХАРКІВ-СИГНАЛ» (далі - КП «ХАРКІВ-СИГНАЛ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.12.2023 № 54-23, повідомлення про намір укласти договір від 28.12.2023, договір про закупівлю від 03.01.2024 № 3, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 15.02.2024 та 20.02.2024. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що в підпункті 2 пункту 11.4 розділу ХІ проєкту договору (Додатку 3 до тендерної документації) Замовником встановлено умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, «погодження зміни ціни за одиницю товару в Договорі (договорі про закупівлю) у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення Договору (договору про закупівлю) або останнього внесення змін до Договору (договору про закупівлю) в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в Договорі (договорі про закупівлю) на момент його укладення». Проте відповідно до даних оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вид предмета закупівлі визначено як послуга. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками у разі, якщо предметом закупівлі є товар, про що свідчить підпункт 2 пункту 19 Особливостей. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації вищевказаних умов не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Період усунення порушень: 27.02.2024 17:28 - 13.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.02.2024 17:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація, що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-19-015048-a від 27.02.2024, проведеною Департаментом будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради, який опубліковано в електронній системі закупівель 27.02.2024 (далі – Висновок). Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (надалі - Департамент/Замовник) надає інформацію, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органом державного фінансового контролю – Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області у Висновку. У Висновку зазначено, що за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що в підпункті 2 пункту 11.4 розділу ХІ проєкту договору (Додатку 3 до тендерної документації) Замовником встановлено умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, «погодження зміни ціни за одиницю товару в Договорі (договорі про закупівлю) у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення Договору (договору про закупівлю) або останнього внесення змін до Договору (договору про закупівлю) в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в Договорі (договорі про закупівлю) на момент його укладення». Проте відповідно до даних оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вид предмета закупівлі визначено як послуга. Стосовно застосування Замовником в проєкті договору про закупівлю підпункту 2 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), повідомляємо, що Замовник керувався відповідями на запитання щодо застосування відповідних положень пункту 19 Особливостей, що розміщені на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=37af139c-f359-4feb-8db5-6e8a9a67a547&lang=uk-UA, https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=831b2ddd-f1a0-46b2-ba0b-d5a2d84380d2&lang=uk-UA. Відповідно до пункту 3 розділу ІІ. Констатуюча частина Висновку Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень) Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягненням до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Щодо підтвердження виконання зазначеного у Висновку зобов’язання повідомляємо, що: – уповноваженою особою Замовника було здійснено детальне вивчення положень Висновку та було прийняте рішення про врахування відповідних положень Висновку стосовно застосування положень абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28, пункту 19 Особливостей у подальшій роботі; – директором Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради було проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель у майбутньому, в подальшому при здійсненні публічних закупівель неухильно дотримуватись Закону, Особливостей та інших нормативних документів; – згідно з наказом директора Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради від 04.03.2024 № 3/1 щодо Шевчун О.В. застосовано захід громадського впливу у вигляді громадського осуду та проведено роз’яснювальну роботу (Додаток 1 – Наказ від 04.03.2024 № 3/1, на 2 аркушах). Також, слід зауважити, що уповноважена особа на постійній основі ознайомлюється з нормативно-правовими документами, що стосуються сфери публічних закупівель, з роз’ясненнями Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель, проходить навчання на семінарах та вебінарах з питань публічних закупівель; проводиться робота щодо вивчення та аналізу досвіду інших закупівельників, що буде обов’язково здійснюватися і в подальшому. Додаток: 1. Додаток 1 – Наказ від 04.03.2024 № 3/1, на 2 аркушах.
Дата публікації звіту: 05.03.2024 16:30

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності.
Дата публікації: 06.03.2024 10:47

Запити/Пояснення