-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бланки
на потребу 2024 року
Завершена
1 405 313.31
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 026.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 026.57 UAH
Номер:
1da4fcef831e40528cac9e7ebfae878c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-04-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.03.2024 00:00
Період моніторингу:
04.03.2024 17:50 - 26.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.03.2024 № 18-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
04.03.2024 № 18-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2023-12-19-011986-a, 19.12.2023, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 43, абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Лубенська лікарня інтенсивного лікування» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області (далі – замовник) UA-P-2023-12-19-004462-a на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.12.2023 б/н; протокол про внесення змін до тендерної документації та оприлюднення їх в електронній системі закупівель в закупівлі № UA-2023-12-19-011986-a від 22.12.2023 б/н; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.12.2023 б/н, нова редакція від 22.12.2023 б/н; вимогу про усунення порушень від 20.12.2023 № UA-2023-12-19-011986-a.a1 та рішення замовника від 22.12.2023; тендерну пропозицію учасника ФОП Оніщук Мирослава Вікторівна; протокол про призначення переможцем процедури закупівлі та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в закупівлі UA-2023-12-19-011986-a від 01.01.2024 б/н; повідомлення про намір укласти договір від 01.01.2024; договір купівлі-продажу від 10.01.2024 № 12 на суму 987 989,16 грн (без ПДВ) з ФОП Оніщук Мирослава Вікторівна; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 06.03.2024 та 13.03.2023 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення замовником чинного законодавства.
Встановлено, що замовник в тендерній документації (пункт 1 додатку 1 до тендерної документації) зазначив, що «для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати в наявності необхідне обладнання, матеріально-технічну базу та технології. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених в довідці, учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та / або користування цим обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (документи на право власності, договори оренди, договори суборенди, договори про надання послуг тощо).
На виконання цієї вимоги учасником ФОП Оніщук Мирослава Вікторівна надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 28.12.2023 № 13, в якій зазначено 15 найменувань. Проте, учасник не надав документи, які свідчать про правові підстави володіння обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (документи на право власності) відповідно до переліку, зазначеного в довідці від 28.12.2023 № 13 як це вимагається тендерною документацією.
Також, встановлено що замовник в тендерній документації (пункт 2 додатку 1 тендерної документації) зазначив, що для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, що свідчать про наявність у працівників кваліфікації, знань та досвіду, відповідно до вищевказаних вимог цього пункту. На виконання цієї вимоги учасником ФОП Оніщук Мирослава Вікторівна надано довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 28.12.2023 № 12. Проте, учасник не надав документи, що підтверджують про наявність у працівників кваліфікації, знань та досвіду.
У разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ФОП Оніщук Мирослава Вікторівна усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 13.03.2024 через електронну систему закупівель надано запит замовнику.
Відповідь замовника від 13.03.2024 не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки у своїй відповіді замовник зауважив, що під час оцінки пропозиції учасника ФОП Оніщук Мирослава Вікторівна, зокрема на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (довідка від 28.12.2023 № 13), працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 28.12.2023 № 12), замовник ознайомився з довідками/документами котрі надав учасник, але доскональний їх розгляд не був можливий, зокрема, по причині завершення року та початку нового, що тягнуло за собою велике моральне та фізичне навантаження спричинене необхідністю реалізації забезпечення всим необхідним лікувального процесу, як наслідок замовник під час розгляду ТП учасника процедури закупівлі не була виявлена невідповідність в інформації та / або документах, що подані учасником у ТП та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, тому повідомлення з вимогою усунення невідповідностей не було розміщене в системі Прозорро.
Отже, відповідь замовника не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства, а саме вимог пункту 43 Постанови № 1178 в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Також моніторингом даного питання встановлено наступне.
Встановлено, що замовником в тендерній документації (додаток 3 тендерної документації) «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» визначено вимогу, якою, передбачено, зокрема, що виконавець гарантує що друкуючі фарбники (чорнила, тонери) мають відповідні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність медичним критеріям безпеки (копії додати в складі тендерної пропозиції).
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Оніщук Мирослава Вікторівна відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність медичним критеріям безпеки на тонер.
Окрім того, наданий у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Оніщук Мирослава Вікторівна висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність медичним критеріям безпеки на чорнила виданий від 16.05.2017 та дійсний 5 років (про що зазначено у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи).
Слід зазначити, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи містить інформацію, що чорнила (фарба) для різографа, за наданим заявником зразком, відповідають вимогам діючого санітарного законодавства України ГОСТ 12.1.002-88, який не підтверджує відповідність вищезазначеній вимозі, оскільки втратив чинність згідно з наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 10.07.2017 № 169 «Про перенесення терміну скасування чинності в Україні міждержавних нормативних документів» (далі – Наказ № 169).
При цьому, вимогами тендерної документації замовника (пункт 3 підпункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, шляхом завантаження документів, зокрема, інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації.
Отже, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, наданий в складі тендерної пропозиції не підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі, оскільки в ньому зазначена інформація що підтверджує відповідність вимогам санітарного законодавства України ГОСТ 12.1.002-88, який на момент проведення моніторингу (04.03.2023) втратив чинність згідно з Наказом № 169.
З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 13.03.2024 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику.
Відповідь замовника від 13.03.2024 не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки у своїй відповіді замовник зауважив: «що стосується додатку 3 тендерної документації замовника «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» передбачено, зокрема, що виконавець гарантує що друкуючі фарбники (чорнила, тонери) мають відповідні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність медичним критеріям безпеки (копії додати в складі тендерної пропозиції). у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Оніщук Мирослава Вікторівна наявний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність медичним критеріям безпеки на чорнила, але на момент розгляду тендерної пропозиції у замовника була відсутня інформація про наказ Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 10.07.2017 № 169 «Про перенесення терміну скасування чинності в Україні міждержавних нормативних документів» згідно якого ГОСТ 12.1.002-88 втратив чинність, що також в певній мірі спричинено великим навантаженням на уповноважену особу замовника».
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Отже, відповідь замовника не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства, а саме вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ФОП Оніщук Мирослава Вікторівна не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178, що не забезпечено замовником.
Період усунення порушень:
21.03.2024 15:07 - 05.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
21.03.2024 15:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
21.03.2024р. о 15.07 було опубліковано результати моніторингу UA-M-2024-03-04-000052 по закупівлі UA-2023-12-19-011986-a.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку. Так, 25.03.2024 року між Комунальнимпідприємством «Лубенська лікарня інтенсивного лікування» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області та Фізичною особою підприємцем Оніщук Мирослава Вікторівна підписана додаткова угода про дострокове розірвання договору №12 від 10.01.2024р. (додається).
Дата публікації звіту:
25.03.2024 10:46
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації:
27.03.2024 10:36
Запити/Пояснення
Номер:
9184de873535463fa33f79f511bc3e30
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.03.2024 14:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.03.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1405313,31 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-19-011986-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на підставі яких відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
31f76467efb248d2a59bed6da9b6c7e8
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України по закупівлі UA-2023-12-19-011986-a
Дата опублікування:
06.03.2024 08:49
Опис:
Уповноваженою особою Комунального підприємства «Лубенська лікарня інтенсивного лікування» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області 19.12.2023р. було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями для придбання бланків, за результатами якої було укладено угоду №12 від 10.01.2024 року з ФОП Оніщук Мирослава Вікторівна.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі наданих трьох комерційних пропозицій (додаються) по найменшій потенційній вартості, які також опубліковані в складі тендерної документації відповідної закупівлі за посиланням: https://www.dzo.com.ua/tenders/21626450 (Назва файлу: «Бланки обгрунт.PDF).
Що стосується технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, то вони зазначені в Додатоку 3 тендерної документації «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та технічна специфікація до предмету закупівлі», та визначені відповідно до потреби замовника та з урахуванням вимог нормативних документів в сфері охорони здоров’я, серед яких:
- Форми бланків затверджені відповідним наказом МОЗ України від 14.02.2012 року № 110 (знаходяться в загальному доступі та визначаються виконавцем по назві).
Номер:
b71d241ba1f645abad955a7b449dbf64
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.03.2024 10:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.03.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1405313,31 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-19-011986-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- замовник в тендерній документації (пункт 1 додатку 1 тендерної документації) визначив, що для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати в наявності необхідне обладнання, матеріально-технічну базу та технології. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених в довідці, учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та / або користування цим обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (документи на право власності, договори оренди, договори суборенди, договори про надання послуг тощо). На виконання цієї вимоги учасником ФОП Оніщук Мирослава Вікторівна надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 28.12.2023 № 13, в якій зазначено 15 найменувань. Проте, учасник не надав документи, які свідчать про правові підстави володіння обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (документи на право власності) відповідно до переліку зазначеного в довідці від 28.12.2023 № 13. Надайте пояснення чому учаснику ФОП Оніщук Мирослава Вікторівна не було надано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, особливості)?
- відповідно до пункту 2 додатку 1 тендерної документації замовником визначено, що для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, що свідчать про наявність у працівників кваліфікації, знань та досвіду, відповідно до вищевказаних вимог цього пункту. На виконання цієї вимоги учасником ФОП Оніщук Мирослава Вікторівна надано довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 28.12.2023 № 12. Проте, учасник не надав документи, що підтверджують про наявність у працівників кваліфікації, знань та досвіду. Надайте пояснення чому учаснику ФОП Оніщук Мирослава Вікторівна не було надано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови № 1178?
- вимогами додатку 3 тендерної документації замовника «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» передбачено, зокрема, що виконавець гарантує що друкуючі фарбники (чорнила, тонери) мають відповідні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність медичним критеріям безпеки (копії додати в складі тендерної пропозиції). Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Оніщук Мирослава Вікторівна відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність медичним критеріям безпеки на тонер. Окрім того, наданий у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Оніщук Мирослава Вікторівна висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність медичним критеріям безпеки на чорнила виданий від 16.05.2017 та дійсний 5 років (про що зазначено у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи). Слід зазначити, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи містить інформацію, що чорнила (фарба) для різографа, за наданим заявником зразком, відповідають вимогам діючого санітарного законодавства України ГОСТ 12.1.002-88, який не підтверджує відповідність вищезазначеній вимозі, оскільки втратив чинність згідно з наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 10.07.2017 № 169 «Про перенесення терміну скасування чинності в Україні міждержавних нормативних документів». Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП Оніщук Мирослава Вікторівна на відповідність тендерній документації, в частині надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність медичним критеріям безпеки на чорнила та тонери?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
448c0a3d90e241ca98711e15758bbbcc
Назва:
Відповідь на зипит.
Дата опублікування:
13.03.2024 12:23
Опис:
Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено «Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей». Згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до абзацу першого пункту 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Уповноважена особа замовника розуміє важливість виконання норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель, згідно яких певні недоліки тендерної пропозиції можуть бути виправлені учасниками на протязі 24 годин відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Під час оцінки пропозиції учасника ФОП Оніщук Мирослава Вікторівна, зокрема на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (довідка від 28.12.2023 № 13), працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 28.12.2023 № 12), замовник ознайомився з довідками/документами котрі надав учасник, але доскональний їх розгляд не був можливий, зокрема, по причині завершення року та початку нового, що тягнуло за собою велике моральне та фізичне навантаження спричинене необхідністю реалізації забезпечення всим необхідним лікувального процесу, як наслідок замовник під час розгляду ТП учасника процедури закупівлі не була виявлена невідповідність в інформації та / або документах, що подані учасником у ТП та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, тому повідомлення з вимогою усунення невідповідностей не було розміщене в системі Прозорро.
Що стосується додатку 3 тендерної документації замовника «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» передбачено, зокрема, що виконавець гарантує що друкуючі фарбники (чорнила, тонери) мають відповідні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність медичним критеріям безпеки (копії додати в складі тендерної пропозиції). у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Оніщук Мирослава Вікторівна наявний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність медичним критеріям безпеки на чорнила, але на момент розгляду тендерної пропозиції у замовника була відсутня інформація про наказ Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 10.07.2017 № 169 «Про перенесення терміну скасування чинності в Україні міждержавних нормативних документів» згідно якого ГОСТ 12.1.002-88 втратив чинність, що також в певній мірі спричинено великим навантаженням на уповноважену особу замовника.