• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

м’ясо свинини, куряче філе

Завершена

705 840.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 529.20 UAH
Номер: 26cc4313d82249e6b96381101d3ddd05
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-10-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.01.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 10.01.2024 15:45 - 01.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.01.2024 № 3-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 10.01.2024 № 3-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-19-010135-a 19.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено порушення вимог пункту 3-7 Розділу X «Прикінцевих та перехідних положень» Закону, пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3, підпункту 2 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 17.11.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Надлацького ліцею Надлацької сільської ради Голованівського району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 19.12.2023 б/н, тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Остапенко Олени Михайлівни (далі – ФОП Остапенко О.М.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.12.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.12.2023, договір про закупівлю товару від 10.01.2024 № 10 на суму 705 486,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Остапенко О.М. (далі – Договір), додаткова угода від 11.01.2024 № 1 до Договору, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення надані 11.01.2024, 12.01.2024 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на порушення вимог пункту 3-7 Розділу X «Прикінцевих та перехідних положень» Закону, пункту 28 Особливостей, пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», підпункт 5.2 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, розділ 2 «Підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» відповідно до вимог Особливостей та розділ 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» відповідно до вимог Особливостей» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» відповідно до вимог Особливостей» (далі - Додаток 1 до тендерної документації) містять вимоги статті 17 Закону щодо підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та підтвердження учасниками та переможцем торгів відсутності вищевказаних підстав, встановлених вимогами статті 17 Закону в той час, як станом на дату затвердження тендерної документації (19.12.2023), замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі у випадках, встановлених вимогами пункту 47 Особливостей, інформація та документи на підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, учасниками та переможцем закупівлі подаються також відповідно вимог пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Остапенко О.М. як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. Так, згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема, з інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам - згідно Додатку № 2 до тендерної документації. В Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток 2 до тендерної документації) зазначено, що постачальник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист та укладений договір на проведення дезінфекційних робіт разом з актами наданих послуг. Крім того, в підпункті 3 пункту 13 розділу 4 «Інша інформація, встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців) Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасники повинні завантажити в систему гарантійний лист а довільній формі проте, що транспортні засоби та приміщення, задіяні в обігу харчових продуктів, пройшли та будуть проходити систематично дератизацію, дезінсекцію і дезінфекцію та надати копію укладеного договору на проведення дезінфекційних робіт разом з актами наданих послуг. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Остапенко О.М. не надано гарантійний лист та укладений договір на проведення дезінфекційних робіт разом з актами наданих послуг, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації, підпункту 3 пункту 13 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації, Додатку № 2 до тендерної документації. Крім того, згідно з Додатком № 2 до тендерної документації, учасники у складі тендерної пропозиції повинні письмово гарантувати можливість здійснення лабораторних досліджень предмета закупівлі та оплату вказаних досліджень, що постачається відповідно до умов Договору. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Остапенко О.М. не надано письмову гарантію можливості здійснення лабораторних досліджень предмета закупівлі та оплату вказаних досліджень, що постачається відповідно до умов Договору, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації, Додатку № 2 до тендерної документації. Крім того, встановлено, що на порушення вимог пункту 3 Особливостей, пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Остапенко О.М., як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону. Так, згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема, з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації (у разі їх встановлення замовником). Додаток 1 до тендерної документації містить розділ «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – розділ 1 Додатку 1 до тендерної документації). Згідно з пунктом 1 таблиці, наведеної у розділі 1 Додатку 1 до тендерної документації, документами, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», є довідка складена у довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання договорів на закупівлю товару з обов’язковим відображенням в такому договорі предмету постачання (закупівлі): М’ясо, код ДК 021:2015: 15110000-2, за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Довідка). Учасник повинен надати інформацію про 1 або більшу кількість аналогічних договорів, з урахуванням того, предмет закупівлі повинен збігатися із предметом даної тендерної документації. Також, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції договір(и) з додатком(ами) та додатковими угодами до них, на який(і) є посилання у Довідці. Крім того, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документ(и), підтверджуючий(і) факт виконання договору(ів) аналогічного предмету закупівлі, на який є посилання у Довідці, а саме - позитивний(і) відгук(и) від контрагента(ів) за договором(ами), вказаним(и) в Довідці із зазначенням предмету договору, номеру договору, дати укладання договору, кількості поставленої за договором поставки товару, що є предметом закупівлі, інформації про добросовісне виконання постачальником своїх обов’язків, відсутність претензій до постачальника протягом виконання договору. Надання вказаних документів не обов’язкове, якщо у відкритих джерелах, посилання на які відображені в Довідці, є звіт про виконання договору(ів), в якому(их) відображена фактична кількість поставленої по ньому(них) товару. Посилання на відкрите джерело інформації буде дійсним, якщо за даним посиланням Замовник вільно та безперешкодно зможе переглянути усі вищевказані документи в повному обсязі, без виконання будь-яких додаткових умов (проведення авторизації, проведення розархівування даних, введення будь-яких паролів, тощо). На виконання вищевказаних вимог, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Остапенко О.М. надана довідка про виконання ФОП Остапенко О.М. двох аналогічних договорів, укладених із ОЗО Торговицький ЗЗСО, яка не містить посилання на відкриті джерела, в яких є звіти про виконання договорів з інформацією про фактичну кількість поставленого товару по вищезазначених договорах. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Остапенко О.М. не надано документ(и), підтверджуючий(і) факт виконання договору(ів) аналогічного предмету закупівлі, на який є посилання у довідці, наданій в складі тендерної пропозиції даного учасника, а саме - позитивний(і) відгук(и) від контрагента(ів) за договором(ами), вказаним(и) в довідці із зазначенням предмету договору, номеру договору, дати укладання договору, кількості поставленої за договором поставки товару, що є предметом закупівлі, інформації про добросовісне виконання постачальником своїх обов’язків, відсутність претензій до постачальника протягом виконання договору, що не відповідає вимогам пункту 1 таблиці, наведеної у розділі 1 Додатку № 1 до тендерної документації. Внаслідок встановленого на порушення вимог підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично не відмінено. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником усунуто порушення шляхом розірвання Договору згідно з умовами додаткової угоди від 11.01.2024 № 1 до Договору.
Період усунення порушень: 18.01.2024 15:04 - 02.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.01.2024 15:04

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: -
Дата публікації: 02.02.2024 11:24

Запити/Пояснення