• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Молочні продукти різні

Торги відмінено

294 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 470.00 UAH
Номер: 37fcd685938a4a0f965f32bfaa261786
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-08-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.01.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 08.01.2024 13:03 - 30.01.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.01.2024 № 2-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 08.01.2024 № 2-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-19-008242-a, 19.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, storcheus24071982@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пунктів 36, 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей, частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; відміни процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Замовник відмінив процедуру закупівлі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; відміни процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Христинівської міської ради (далі – Замовник); тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.12.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Мельника Віктора Дмитровича (далі – ФОП Мельник В. Д.); пояснення Замовника, отримане 11.01.2024 в електронній системі закупівель; протокольні рішення уповноваженої особи від 28.12.2023 № 55, від 03.01.2024 № 6, від 11.01.2024 № 8; вимогу про усунення невідповідностей; документи, надані ФОП Мельником В. Д. на вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію ФОП Мельника В. Д. не відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. На вимогу Додатку 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» з метою дотримання вимог у сфері безпечності харчових продуктів учасник повинен надати документи, що підтверджують відповідність товару, походження, безпечність, якість, та повинні відповідати вимогам державних стандартів (документи, що підтверджують вимоги до харчових продуктів, які закуповуються та їх показники безпеки). Учасником відкритих торгів ФОП Мельником В. Д. у складі тендерної пропозиції надано декларацію виробника/посвідчення про якість № 353 від 20 грудня 2023 року на сметану 20 % з терміном придатності/реалізації 7 діб, тоді як у пункті 3 таблиці Додатку 2 тендерної документації зазначено, що термін придатності сметани має бути не більше 5 діб. Крім того, встановлено, що під час розгляду тендерної пропозиції Замовник порушив порядок розгляду тендерної пропозиції, визначений Законом з урахуванням Особливостей. У випадку подання однієї тендерної пропозиції відповідно до абзацу другого пункту 36 Особливостей Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. У пункті 43 Особливостей встановлено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно із протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника 28.12.2023 № 5 ФОП Мельник В. Д. який був одним учасником процедури закупівлі, визнаний переможцем та прийнято рішення про намір укласти з ним договір. Відповідно до інформації, наявної в електронній системі закупівель, 02.01.2024 це рішення скасоване та розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції. Таким чином, Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ФОП Мельником В. Д. у складі тендерної пропозиції, після розгляду тендерної пропозиції і визначення ФОП Мельника В. Д. переможцем відкритих торгів. 03.01.2024 Замовник повторно визначив ФОП Мельника В. Д. переможцем та ухвалив рішення про намір укласти договір, чим порушив пункти 36 та 43 Особливостей, частину десяту статті 29 Закону.
Період усунення порушень: 18.01.2024 12:53 - 02.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.01.2024 12:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Прийнявши до уваги ваші зауваження вжив заходів що усунення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Дата публікації звіту: 18.01.2024 14:11

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Замовник відмінив процедуру закупівлі.
Дата публікації: 19.01.2024 09:52

Запити/Пояснення