-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Оброблені фрукти та овочі
Завершена
3 840 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 407.00 UAH
мін. крок: 1% або 38 407.00 UAH
Номер:
11c919182dbb4f94991303eb5b488552
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-19-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
19.03.2024 17:13 - 10.04.2024 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2024 № 22
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 18.03.2024 №003100-18/3653-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.03.2024 № 22.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-12-19-004074-a 19.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) UA-P-2023-12-19-001478-c на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 22.12.2023 №568, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Плодоовоч»; протокол розкриття тендерних пропозицій; вимогу про усунення невідповідностей до 02.01.2024 15:41; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 02.01.2024 №02 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 02.01.2024; Договір № 4 від 08.01.2024; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 20.03.2024 та 26.03.2024.
Період усунення порушень:
28.03.2024 16:43 - 03.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
28.03.2024 16:43
Запити/Пояснення
Номер:
e7fb975da9ff41f09527df40bdbb6efb
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.03.2024 11:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Оброблені фрукти та овочі» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-19-004074-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Пунктом 5 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», Замовник вимагає забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії у розмірі 3% від вартості договору.
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем тендеру забезпечення виконання договору до укладання договору в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією (із документальним підтвердженням).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
39125702d5c6485a92688cef2bb39b06
Назва:
Пояснення (документи) до Запиту.
Дата опублікування:
20.03.2024 17:39
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
02 січня 2024 року згідно з протокольним рішенням № 02 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЛОДООВОЧ» було визначено переможцем (далі – Переможець) щодо процедури закупівлі: Оброблені фрукти та овочі, 15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі – Закупівля).
Ціна тендерної пропозиції Переможця за результатом проведеної Закупівлі становить
3 828 000,00 грн. (три мільйони вісімсот двадцять вісім тисяч грн 00 коп.) з ПДВ. Договір про закупівлю було укладено 08 січня 2024 року за номером 4 (далі – Договір).
На виконання вимоги пункту 5 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю Переможцем 03.01.2024 року, що є не пізніше дати укладення Договору, перераховано грошові кошти на рахунок Замовника в розмірі 3 відсотків від вартості Договору як забезпечення виконання Договору в сумі 114 840,00 (сто чотирнадцять тисяч вісімсот сорок грн. 00 коп.). Платіжна інструкція в національній валюті щодо перерахування коштів на рахунок замовник додається».
Номер:
b39ef31e5a684abb918817a6aced9139
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.03.2024 10:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Оброблені фрукти та овочі» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-19-004074-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6b3d71b40bce4e73a502b8fa9e28beac
Назва:
Пояснення (інформація, документи) до запиту.
Дата опублікування:
26.03.2024 16:04
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1). Щодо «Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі».
Для забезпечення потреби та необхідних умов повноцінного функціонування освітнього процесу закладів освіти підпорядкованих Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі-Замовник/Управління), в тому числі, повноцінного та раціонального харчування вихованців закладів освіти Замовника та задоволення потреби продуктами харчування, зокрема, оброблені фрукти та овочі, Замовником здійснено закупівлю оброблені фрукти та овочі, код 15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за позиціями, оскільки саме цей товар вживається вихованцями закладів дошкільної освіти.
При закупівлі оброблених фруктів та овочів, Замовником було враховано та дотримано норми законодавчих актів, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон про закупівлі) від 25.12.2015 № № 922-VIII та Особливостей, Закону України «Про повну загальну середню освіту» від 16.01.2020 № 463-IX, Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII, Закону України «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 №2402-III, Постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116 «Про затвердження порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних закладах, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від оподаткування податком на додану вартість», спільного наказу МОН України та МОЗ України «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 № 620/563, Інструкцію з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затверджену спільним наказом МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 (далі – Інструкція № 298/227), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 року № 305 (далі-Постанова №305), Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
Якісні характеристики оброблених фруктів та овочів визначено відповідно до вимоги до Інструкції № 298/227. Пунктом 4.17 Інструкції № 298/227 встановлено, зокрема, що соління та інші овочі вимагають особливих умов зберігання, комори для них повинні бути сухими, без природного освітлення та мати достатню вентиляцію.
Пунктом 4.11. Інструкції № 298/227 передбачено, що для зберігання продуктів, які особливо швидко псуються, необхідно використовувати холодильне обладнання (холодильники побутові, холодильні шафи, прилавки, морозильні камери).
Оскільки в харчувані дітей велика роль належить обробленим фруктам та овочам, саме тому воно повинно бути високої якості. У даному товарі міститься велика кількість цінних компонентів, які необхідні для розвитку дитини.
Характеристики оброблених фруктів та овочів, визначено відповідно до
Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 року № 305, якою до переліку вітчизняних продуктів для харчування дітей включено даний товар у максимальному розмаїтті, різних формах, у складі готових страв.
У різних сезонах можуть пропонуватися свіжі, морожені, сушені та квашені овочі, фрукти та ягоди відповідно до встановлених МОЗ вимог організації харчування в закладах загальної середньої освіти.
Кількість оброблених фруктів та овочів, розраховано виходячи з кількості дітей у закладах освіти Замовника.
Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі на КЕКВ 2230 «продукти харчування» заплановано відповідно до Кошторису на 2024р. (аркуш 2 Кошторис на 2024р. від 04.01.2024 додається).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.
Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником проаналізовано ринок, посилаючись на загальнодоступну інформацію, зокрема здійснений аналіз роздрібних цін в найбільших супермаркетах міста Києва, аналогічних закупівель з сайту Prozorro, з сайту Мінфін, тошо, інформація «Планування та Моніторинг цін» (на 43-х аркушах додається). Кількість дітей у закладах освіти Замовника відповідно до Мережі закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти району (класів і груп у них) у 2023/2024 навчальному році затверджену від 07.11.2023 № 546 (на 28-и аркушах додається).
Розрахунок очікуваної вартості оброблених фруктів та овочів за позиціями зазначено в інформації додатку «Планування та Моніторинг цін» (на 43-х аркушах додається).
Очікувана вартість закупівлі становить: 3 840 700 грн. 00 коп. з урахуванням ПДВ грн.
Кількість товару за позиціями – оброблених фруктів та овочів, що підлягають закупівлі, розраховано виходячи з аналізу споживання відповідного товару попереднього року та сформованого на підставі інформації «Планування та Моніторинг цін» та з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 року № 305.
З урахуванням викладеного вище, з метою ефективного та раціонального використання коштів Замовником для забезпечення потреби, здійснено закупівлю оброблених фруктів та овочів які за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають вимогам та потребам замовника.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://www.golosiivruo.gov.ua/index.php?w=section&cat=8&id=3191&subcat=151