• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Благоустрій території Привовчанської ЗШ І-ІІІ ступенів Павлоградського району Дніпропетровської області. Капітальний ремонт. Коригування (ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

1 723 084.00 UAH з ПДВ
Номер: da097b369d2b4664b5a3520e1aa2f934
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-07-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.02.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 07.02.2024 17:03 - 29.02.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.02.2024 № 9-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 07.02.2024. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 07.02.2024 № 9-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 10 UA-2023-12-19-002707-a 19.12.2023 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 065-88-20, nedbaylo128@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель виконавчого комітету Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області (далі – Замовник) на 2023 рік; обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178; експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації; рішення про затвердження експертного звіту від 07.12.2023 № 1801-46/VIII; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.12.2023 № 5-вик; завдання на проектування; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір на закупівлю робіт від 14.12.2023 № 14-12/23 (далі – Договір про закупівлю); повідомлення про внесення змін до договору від 03.01.2024 та від 01.02.2024; додаткові угоди до Договору про закупівлю від 29.12.2023 № 1 та від 31.01.2024 № 2; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 27.02.2024 14:42 - 02.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.02.2024 14:42

Запити/Пояснення