-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Благоустрій території Привовчанської ЗШ І-ІІІ ступенів Павлоградського району Дніпропетровської області. Капітальний ремонт. Коригування (ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
1 723 084.00
UAH з ПДВ
Номер:
da097b369d2b4664b5a3520e1aa2f934
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-07-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.02.2024 00:00
Період моніторингу:
07.02.2024 17:03 - 29.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.02.2024 № 9-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 07.02.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 07.02.2024 № 9-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 10 UA-2023-12-19-002707-a 19.12.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель виконавчого комітету Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області (далі – Замовник) на 2023 рік; обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178; експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації; рішення про затвердження експертного звіту від 07.12.2023 № 1801-46/VIII; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.12.2023 № 5-вик; завдання на проектування; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір на закупівлю робіт від 14.12.2023 № 14-12/23 (далі – Договір про закупівлю); повідомлення про внесення змін до договору від 03.01.2024 та від 01.02.2024; додаткові угоди до Договору про закупівлю від 29.12.2023 № 1 та від 31.01.2024 № 2; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
27.02.2024 14:42 - 02.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.02.2024 14:42
Запити/Пояснення
Номер:
8298168875c14fb1bc9d259d266941f7
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
08.02.2024 14:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4524217d1cec4c5aa49db7d8edd65d95
Назва:
Пояснення (інформація, документи) на Запит
Дата опублікування:
13.02.2024 13:49
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Розмір бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної документації за робочим проектом «Благоустрій території Привовчанської ЗШ І-ІІІ ступенів Павлоградського району Дніпропетровської області. Капітальний ремонт». Експертиза проведена ТОВ «Експертиза МВК» 09.07.2021р. №35486. Також, виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт. Стосовно цього затверджено Експертний звіт щодо розгляду кошторисної документації за робочим проектом «Благоустрій території Привовчанської ЗШ І-ІІІ ступенів Павлоградського району Дніпропетровської області. Капітальний ремонт». Коригування. Експертиза проведена ТОВ «Експертиза МВК» №45634 від 07.12.2023 р.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Виконавчого комітету Троїцької сільської ради та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Робочий проект на благоустрій території Привовчанської ЗШ І-ІІІ ступенів розроблений на підставі: — завдання на проектуванн від 16.04.2021 року та від 24.11.2023 року. Проектантом по даному об’єкту стало: ТОВ "БК "Дніпробуд" (Договір №4 від 19.04.2021р., Договір №24/11-п від 24.11.2023р.). Проектна документація затвердженна Рішенням Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області №928-11/VIII від 19.08.2021р. та №1801-46/VIII від 07.12.2023 р. (Коригування).
Проектом предбачено виконання робіт з благоустрою території в повному обсязі, а саме:
- Влаштування покриттів з асфальтобетону
- Влаштування покриттів з бруківки
- Влаштування доріжок з бруківки
- Влаштування каменів бортових
- Прокладання трубопроводів
- Влаштування точок підключення в коверах
- Влаштування каналізаційного колодязя.
Посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості:
https://troizka.otg.dp.gov.ua/diyalnist/publichni-zaukpiveli/zakupiveli
Номер:
5587d3f66b6e43e693079856b89864c2
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
08.02.2024 14:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Відповідно до обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі, оприлюдненого в електронній системі закупівель, підставою для проведення закупівлі UA-2023-12-19-002707-a є підпункт 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Враховуючи вищевикладене, пропоную повідомити ідентифікатор закупівлі за результатами якого укладено основний договір про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a7b881705cf9460da3a2c7f6de48c46f
Назва:
Пояснення (інформація, документи) на Запит
Дата опублікування:
13.02.2024 13:51
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
ID закупівлі, за яким було розпочато процедуру відкритих торгів за Особливостями: UA-2023-07-14-005236-a;
ID закупівлі за результатами якого укладено основний договір про закупівлю (пп.6 п.13 пост.1178): UA-2023-08-10-009638-a;
ID закупівлі додаткових робіт (пп.8 п.13 пост.1178): UA-2023-12-19-002707-a.
Номер:
36028ab7f0d24927a795ba67c8dfd696
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
13.02.2024 10:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Додатковою угодою від 29.12.2023 № 1 до договору на закупівлю робіт від 14.12.2023 № 14-12/23 (далі – Договір про закупівлю) змінено його істотну умову, а саме: продовжено строк виконання робіт до 31.01.2024 та строк дії договору до 31.12.2024.
Також, додатковою угодою від 31.01.2024 № 2 до Договору про закупівлю змінено його істотну умову, а саме: продовжено строк виконання робіт до 29.03.2024.
Відповідно до пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених в підпунктах 1-8 пункту 19 Особливостей.
Відповідно до повідомлень про внесення змін до договору, оприлюднених в електронній системі закупівель 03.01.2024 та 01.02.2024, випадком для внесення змін зазначено підпункт 4 пункту 19 Особливостей.
У зв’язку з вищезазначеним, пропоную надати документи, що підтверджують виникнення вищевказаних обставин щодо продовження строку виконання робіт та строку дії Договору про закупівлю, а також укладання додаткової угоди від 29.12.2023 № 1 до Договору про закупівлю та додаткової угоди від 31.01.2024 № 2 до Договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0982b8fae4284efc8784a1838fb74901
Назва:
Пояснення (інформацію, документи) на Запит
Дата опублікування:
16.02.2024 15:19
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
До Виконавчого комітету Троїцької сільської ради ( далі – Замовник) звернулася листом№ 20/12 від 20 грудня 2023 року. підрядна організація ТОВ «НІКОСТРОЙ» (далі – Підрядник), з проханням подовжити строк виконання робіт по об’єкту «Благоустрій території Привовчанської ЗШ І-ІІІ ст. Павлоградського району Дніпропетровської області. Капітальний ремонт. Коригування». Причиною продовження строку, зазначено неможливість виконання робіт вчасно в зв’язку з частими та тривалими повітряними тривогами. Адже, місце виконання робіт розташоване дуже близько до лінії оборони, а саме в 100 кілометрах від зони бойових дій.
Як роботодавець, Підрядник повинен і турбується за безпеку персоналу. В свою чергу, виконком як Замовник, не має права вимагати продовжувати роботи під час небезпечної ситуації.
Щодо укладання ДУ №2 від 31.01.2024 року, Підрядником надано лист «26/01 від 26 січня 2024 року про продовження строку виконання робіт, посилаючись на несприятливі погодні умови (значна кількість опадів та мінусова температура повітря). Цей факт підтверджується видруківкою з сайту https://ua.sinoptik.ua. Замовник також підтверджує цей факт з власного спостереження.
В зв’язку з тим, що роботи виконуються на відкритому просторі та пов’язанні з грунтовими роботами, погодні умови відіграють важливу роль у якісному виконанні робіт.
Додатки:
1) лист №20/12 від 20.12.2023р.
2) Додаткова угода №1 від 29.12.2023р.
3) лист №26/01 від 26.01.2024р.
4) Додаткова угода №2 від 31.01.2024р.