-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (лот 1 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 400 путівок), лот 2 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 400 путівок), лот 3 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 400 путівок))
Завершена
27 720 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 92 400.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 92 400.00 UAH
Номер:
96e4fbd6e2cb4324be95619125458ca2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-18-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2024 00:00
Період моніторингу:
18.04.2024 16:36 - 10.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2024 № 21-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 18.04.2024 № 21-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9. UA-2023-12-18-023095-a від 18.12.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ Санаторій «Карпатські зорі» за Лотом № 3 встановлено порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ПАТ «Івано-Франківськтурист» за Лотом №1 та №2, своєчасності укладення договорів їх оприлюднення та відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможців, внесення змін до договору, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом оприлюднення пролонгованого (продовженого) договору №290 від 15.03.2023 на обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення людей про пожежу, а у випадку неможливості його пролонгації (продовження), в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю путівок на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 22.01.2024 за №18 (укладеного за результатами закупівлі по Лоту №3) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договорів про закупівлю, їх оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.12.2023 за №177/2, тендерні пропозиції Приватного Івано-Франківського обласного акціонерного товариства по туризму та екскурсіях «Івано-Франківськтурист» (далі - ПАТ «Івано-Франківськтурист») за Лотом №1 і №2 та Товариства з обмеженою відповідальністю Санаторій «Карпатські зорі» (далі - ТОВ Санаторій «Карпатські зорі») за Лотом №3, протоколи уповноваженої особи щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника від 02.01.2024 за №177/4 Лот 1; №177/5 Лот 2; №177/3 Лот 3, протоколи уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції учасника від 09.01.2024 за №177/5 Лот 1; №177/6 Лот 2; №177/4 Лот 3, вимогу про усунення невідповідностей – Лот 3, повідомлення про намір укласти договір від 09.01.2024 за Лотами №1, №2, №3, договори про закупівлю путівок на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 22.01.2024 №20, №19 та №18 за Лотами №1, №2, №3, додаткові угоди від 22.04.2024 за №1 до договору на закупівлю послуг від 22.01.2024 року №20, від 30.04.2024 за №1 до договорів на закупівлю послуг від 22.01.2024 року №19 та №18, пояснення Замовника від 24.04.2024 та 30.04.2024 отримані через електронну систему закупівель.
Аналізом оприлюдненої інформації встановлено, що Замовником завантажено вимогу про усунення невідповідностей в пропозиції учасника ТОВ Санаторій «Карпатські зорі» (Лот №3), в якій у переліку виявлених невідповідностей окрім іншого зазначено, що «…Учасник на підтвердження пункту 13 Додатку 2 тендерної документації необхідно було надати: «13. Акт прийняття дитячого оздоровчого закладу (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) за формою № 318/о (затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000 №160), завірений печаткою та підписом посадової особи територіального органу Держпродспоживслужби з інформацією щодо цілорічного або сезонного функціонування та наявності опалювальних корпусів.». Зазначений акт замовник вимагає для підтвердження умов проживання які повинні відповідати: розміщення дітей здійснюється відповідно до ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23; в капітально-зведеній будівлі не менше двох поверхів з блочним або по-кімнатним розміщенням у кімнатах із забезпеченням достатнього метражу на 1 особу (згідно з санітарними нормами під час карантину); кімнати повинні бути відремонтовані та укомплектовані меблями у кількості, достатній для забезпечення комфортних умов кожній дитині (ліжко, шафа, тумбочка), постільною білизною, рушниками; ЦІЛОДОБОВЕ постачання холодної води та ГАРЯЧОЇ ВОДИ; цілодобове теплопостачання; наявність котельні (сховища палива); наявність санітарних вузлів, що включають вбиральні, умивальник, душові кабіни у блоці або у кімнаті спального корпусу.» Учасником на підтвердження надано документ: (26_Акт приймання 318-0.pdf) в пункті 13 якого зазначено (Наявність централізованих джерел водопостачання – в наявності – власне і каналізації - в наявності, наявність підключення і постійної подачі холодної-постійна подача і гарячої води до всіх мийних ванн – згідно графіку, раковин – згідно графіку) Надана інформація не відповідає вимогам встановленим в додатку 2 тендерної документації. Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: Документи, що свідчать про відповідність вимогам тендерної документації в частині пункту «11. Вимоги до умов проживання:» з зазначенням інформації про наявність - цілодобового постачання холодної води та гарячої води.…»
В пункті 43 Особливостей №1178 встановлено вимогу «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому замовником не враховано, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, Замовником надано право учаснику - ТОВ Санаторій «Карпатські зорі» (Лот №3) на усунення невідповідностей, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, а саме вимог щодо умов проживання, що є порушенням вимог пункту 43 Особливостей №1178.
Проведеним аналізом тендерної пропозиції ТОВ Санаторій «Карпатські зорі» на відповідність вимогам тендерної документації (по лоту №3) встановлено наступне.
У пункті 9 додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу окрім іншого надати «… документальне підтвердження (договори) на технічне обслуговування системи протипожежного захисту на час перебування дітей».
У складі пропозиції ТОВ Санаторій «Карпатські зорі» за Лотом №3 подано договір №290 від 15.03.2023 на обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення людей про пожежу, укладений з Приватним підприємством «АП Автоальянс», де у пункті 6.1. розділу 6 «Строк дії Договору та інші умови» зазначено «… Договір підписується та скріплюється печатками сторін і набуває чинності з 15 березня 2023 року по 31 грудня 2023 року» та зазначений договір не містить інформації щодо пролонгації договору.
При цьому необхідно наголосити, що час перебування дітей, а саме, виходячи з орієнтовного графіку заїздів: з лютого по квітень 2024 року, відсутнє документальне підтвердження (договори) на технічне обслуговування системи протипожежного захисту.
Отже, термін дії вищевказаного договору, наданого ТОВ Санаторій «Карпатські зорі» за Лотом № 3 у складі тендерної пропозиції, минув та не відповідає вимогам тендерної документації.
Під час проведення моніторингу, 25.04.2023, Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації та документів) щодо розгляду пропозиції ТОВ Санаторій «Карпатські зорі» за Лотом № 3.
Замовник у відповіді від 30.04.2024 вказав: «… Замовник під час встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання інформації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі, дотримувався положення частини 4 ст. 22 Закону – Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…».
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
Пунктом 32 частини першої статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Замовником самостійно сформовано тендерну документацію у якій, окрім іншого, зазначено вимогу, щодо документального підтвердження (договори) на технічне обслуговування системи протипожежного захисту на час перебування дітей.
Виходячи з наведеного вище, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ Санаторій «Карпатські зорі» за Лотом № 3 як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень:
07.05.2024 17:59 - 22.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.05.2024 17:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо усунення порушень
Дата публікації звіту:
14.05.2024 19:01
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
21.05.2024 16:07
Запити/Пояснення
Номер:
01b8ccb9a61c497e8b28c56387a41811
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
19.04.2024 11:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (лот 1 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 400 путівок), лот 2 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 400 путівок), лот 3 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 400 путівок))» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-18-023095-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b945244d1dd749deb39d8e85ca6c40e3
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
24.04.2024 19:43
Опис:
Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) отримано запит через електрону систему закупівель про надання пояснень (інформації, документів) щодо проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (лот 1 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 400 путівок), лот 2 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 400 путівок), лот 3 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 400 путівок)), (далі – Закупівля, Послуга), ідентифікатор UA-2023-12-18-023095-a, згідно рішення Державної аудиторської служби України про початок моніторингу процедури закупівлі від 18.04.2024 № 21-з.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Якісні характеристики предмета закупівлі, зазначені у Додатку 2 до тендерної документації щодо Закупівлі, встановлені Замовником відповідно до частини другої статті 22 Закону, зокрема з описом усіх необхідних характеристик послуги з посиланням на стандартні характеристики, умови та вимоги, пов’язані з послугою, що закуповується, передбачені існуючими стандартами, нормами та правилами, а саме:
- Закон України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008
№ 375-VI, в частині переліку складових державних соціальних стандартів оздоровлення та відпочинку дітей та встановлених вимог до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;
- Закон України «Про позашкільну освіту» від 22.06.2000 № 1841-III, в частині організації оздоровчими закладами навчально-виховного процесу;
- постанова Кабінету Міністрів України від 28.04.2009 № 426 «Про затвердження Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій»;
- постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
- Державні санітарні правила і норми «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99 (затверджено постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23);
- наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 13.08.2009 № 2881 «Про затвердження Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2009 р. за №854/16870);
- наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 16.04.2009 № 1254 «Про затвердження Типових штатним нормативів дитячих закладів оздоровлення та відпочинку» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30 квітня 2009 р. за №396/16412);
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 № 172 «Про затвердження Державних санітарних правил розміщення, улаштування та експлуатації оздоровчих закладів» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 липня 1996 р. за № 378/1403);
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 11.07.2000 № 160 «Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах» в частині затвердження форми № 318/0 «Акт прийняття дитячого оздоровчого табору»;
- наказ Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 р. за №252/26697) «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні».
Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, інформуємо.
Заходи щодо організації оздоровлення та відпочинку дітей міста Києва проводяться Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент) на виконання комплексної міської цільової програми «Молодь та спорт столиці» на 2022-2024 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради II сесії IX скликання від 16 грудня 2021 року № 4034/4075. 483
Згідно рішення Київської міської ради ІІ сесії ІХ скликання від 14.12.2023
№ 7531/7572 «Про бюджет міста Києва на 2024 рік» Департаменту, як головному розпоряднику бюджетних коштів по коду бюджетної програми 1113140 «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» заплановані видатки в сумі 272 080 644 грн.
Зокрема, Департаменту на забезпечення реалізації заходів з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, бюджетними призначеннями по коду бюджетної програми 1113140 «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» передбачено видатки у розмірі 200 840 812 грн.
Розрахунок видатків Департаменту на 2024 рік щодо оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку сформовано за результатами проаналізованої та узагальненої інформації, отриманої шляхом опитування та надходження листів-потреби від районних в місті Києві державних адміністрацій та дитячо-юнацьких спортивних шкіл міста Києва та з урахуванням надання базового переліку послуг, що входить до вартості путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, а саме: розміщення та проживання (в капітально-зведеній будівлі не менше двох поверхів з блочним або по-кімнатним розміщенням з цілодобовим постачанням холодної/гарячої води та цілодобовим теплопостачанням) (за потребою у період опалювального сезону); організація повноцінного збалансованого 5-ти разового харчування на добу; організація виховної діяльності та дозвілля (гуртків, екскурсій, тощо); послуги з організації фізкультурно-спортивної діяльності (забезпечення умовами для проведення тренувань вихованців дитячо-юнацьких спортивних шкіл та клубів); медичне обслуговування (наявність обладнаного медпункту, ізолятору з кваліфікованим медичним персоналом, цілодобове чергування медичного працівника та надання невідкладної медичної допомоги); психологічні послуги; організація навчального процесу (наявність мережі Wi-Fi та обладнаного приміщення для проведення онлайн-навчання); організація виховного процесу; інформаційні послуги; страхування від нещасних випадків на час перебування дітей в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку; цілодобова охорона дитячого закладу оздоровлення та відпочинку; наявність облаштованих захисних споруд (укриттів), тощо.
Враховуючи доведений обсяг бюджетних призначень та кількість дітей, які потребують оздоровлення та відпочинку (9100 дітей), Департаментом, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», проведено аналіз ринку послуг з оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, та на підставі комерційних пропозицій постачальників, мережі Інтернет щодо ціни на відповідну послугу, визначено очікувану вартість путівок на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку з орієнтовного розрахунку вартості одного ліжко-дня на одну особу, у розмірі 1100,00 грн.
Необхідно зазначити, що під час проведення аналізу інформації щодо вартості послуги оздоровлення, Департаментом також враховувався термін перебування дитини в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку тривалістю 21 календарний день, а також можливість забезпечення виконавцем в межах надання послуги наявність тижневого запасу питної води, продуктів харчування тривалого зберігання та медикаментів.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту Замовника, інформуємо.
З метою виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
та відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 №1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит»» (зі змінами та доповненнями), Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» за посиланням https://kyivaudit.gov.ua.
Номер:
c6f87cc771a542fd9fd60809412873fd
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.04.2024 17:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (лот 1 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 400 путівок), лот 2 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 400 путівок), лот 3 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 400 путівок))» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-18-023095-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У пункті 9 додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу окрім іншого надати «… документальне підтвердження (договори) на технічне обслуговування системи протипожежного захисту на час перебування дітей».
У складі пропозиції ТОВ Санаторій «Карпатські зорі» за Лотом №3 подано договір №290 від 15.03.2023 на обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення людей про пожежу, де у пункті 6.1. розділу 6 «Строк дії Договору та інші умови» зазначено «… Договір підписується та скріплюється печатками сторін і набуває чинності з 15 березня 2023 року по 31 грудня 2023 року».
З цього приводу відзначаємо, що на час перебування дітей, а саме, виходячи з орієнтовного графіку заїздів: з лютого по квітень 2024 року, відсутнє документальне підтвердження (договори) на технічне обслуговування системи протипожежного захисту.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності ТОВ Санаторій «Карпатські зорі» за Лотом №3 вимогам додатку № 2.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cca38a26386642d3965eec4236330508
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
30.04.2024 20:36
Опис:
Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) отримано запит через електрону систему закупівель про надання пояснень (інформації, документів) щодо проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (лот 1 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 400 путівок), лот 2 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 400 путівок), лот 3 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 400 путівок)), (далі – Закупівля, Послуга), ідентифікатор UA-2023-12-18-023095-a, згідно рішення Державної аудиторської служби України про початок моніторингу процедури закупівлі від 18.04.2024 № 21-з.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення.
Щодо технічного обслуговування системи протипожежного захисту
ТОВ Санаторій «Карпатські зорі» за Лотом №3.
На запит Державної аудиторської служби України, розміщений через електронну систему закупівель щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ Санаторій «Карпатські зорі» за Лотом №3 вимогам Додатку 2 до тендерної документації, Замовник надає наступну інформацію.
Основні вимоги до змісту та складу тендерної документації визначено частиною другою статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби ‒ плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищезазначене, Замовник на підтвердження вимоги пункту 20 «Особливі умови» Додатку 2 до тендерної документації щодо наявність справної автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення при виникненні пожежі та надзвичайних ситуацій, встановив необхідність документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасникам вимогам до предмета закупівлі, зокрема, пункт 9: «Надати довідку з інформацією про обладнання закладу оздоровлення та відпочинку системами протипожежного захисту:
• системою пожежної сигналізації;
• системою оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей;
Додатково до вищезазначеної інформації надати:
- Акти (або інші документи) прийняття системами протипожежного захисту в експлуатацію.
- Документальне підтвердження (договори) на технічне обслуговування системи протипожежного захисту на час перебування дітей».
На підтвердження встановленої вимоги, Учасником в складі тендерної пропозиції надано:
- довідку від 21 грудня 2023 р. вих. № 405 (файл 23_0_Щодо_пожежної _сигналізації_та_евакуювання_людей.pdf);
- акт приймання установки в експлуатацію від 18 травня 2000 р. (файл 23_3_Акт_введення _в_експлуатацію_пожеж_сигналіза.pdf);
- договір № 290 на обслуговування автоматичної системи пожежної сигналізації та системи оповіщення людей про пожежу від 15.03.2023 (файл 23_1_Договір_на_обслуговування_пожежної_ _сигналізації.pdf).
Отже, Учасник документально підтвердив відповідність тендерної пропозиції вимогам Замовника, встановленим у пункті 9 Додатку 2 до тендерної документації.
Щодо зауваження ДАСУ стосовно строку дії Договору «з 15 березня 2023 року по 31 грудня 2023 року», необхідно зазначити наступне.
Замовник під час встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання інформації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі, дотримувався положення частини 4 ст. 22 Закону – Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У пункті 9 Додатку 2 Замовник не встановлював вимогу щодо «строку дії договору (відповідний рік)», або ж «періоду перебування дітей, які направлятимуться Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на оздоровлення, згідно орієнтовного графіку заїздів», натомість зазначив про наявність в Учасника документального підтвердження (договору) на технічне обслуговування системи протипожежного захисту на час перебування дітей.
Звертаємо увагу органу державного фінансового контролю, що згідно Акту приймання дитячого закладу оздоровлення та відпочинку ДЗОВ «Водограй» ТзОВ Санаторій «Карпатські зорі» від 26.05.2023 № 1 (форма № 318/0) (файл 26_Акт приймання 318-0.pdf ) дитячий оздоровчий табір має цілорічне функціонування та відповідно постійне перебування у ньому дітей.
Крім того, згідно умов Договору № 18 про закупівлю путівок на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 22.01.2024 року, Виконавець гарантує та зобов’язаний мати справну систему пожежної безпеки, що відповідає всім нормам та вимогам технічного стану.
Натомість Замовник має право перевіряти підготовку дитячого оздоровчого закладу до оздоровчої зміни та умови утримання дітей у дитячому оздоровчому закладі протягом зміни.
У разі порушення Виконавцем договірних зобов’язань – Замовник має право розірвати Договір достроково.