• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (лот 1 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 400 путівок), лот 2 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 400 путівок), лот 3 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 400 путівок))

Завершена

27 720 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 92 400.00 UAH
Номер: 96e4fbd6e2cb4324be95619125458ca2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-18-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.04.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 18.04.2024 16:36 - 10.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.04.2024 № 21-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 18.04.2024 № 21-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 9. UA-2023-12-18-023095-a від 18.12.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 471-63-96, te060970tgl@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ Санаторій «Карпатські зорі» за Лотом № 3 встановлено порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ПАТ «Івано-Франківськтурист» за Лотом №1 та №2, своєчасності укладення договорів їх оприлюднення та відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможців, внесення змін до договору, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом оприлюднення пролонгованого (продовженого) договору №290 від 15.03.2023 на обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення людей про пожежу, а у випадку неможливості його пролонгації (продовження), в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю путівок на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 22.01.2024 за №18 (укладеного за результатами закупівлі по Лоту №3) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договорів про закупівлю, їх оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.12.2023 за №177/2, тендерні пропозиції Приватного Івано-Франківського обласного акціонерного товариства по туризму та екскурсіях «Івано-Франківськтурист» (далі - ПАТ «Івано-Франківськтурист») за Лотом №1 і №2 та Товариства з обмеженою відповідальністю Санаторій «Карпатські зорі» (далі - ТОВ Санаторій «Карпатські зорі») за Лотом №3, протоколи уповноваженої особи щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника від 02.01.2024 за №177/4 Лот 1; №177/5 Лот 2; №177/3 Лот 3, протоколи уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції учасника від 09.01.2024 за №177/5 Лот 1; №177/6 Лот 2; №177/4 Лот 3, вимогу про усунення невідповідностей – Лот 3, повідомлення про намір укласти договір від 09.01.2024 за Лотами №1, №2, №3, договори про закупівлю путівок на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 22.01.2024 №20, №19 та №18 за Лотами №1, №2, №3, додаткові угоди від 22.04.2024 за №1 до договору на закупівлю послуг від 22.01.2024 року №20, від 30.04.2024 за №1 до договорів на закупівлю послуг від 22.01.2024 року №19 та №18, пояснення Замовника від 24.04.2024 та 30.04.2024 отримані через електронну систему закупівель. Аналізом оприлюдненої інформації встановлено, що Замовником завантажено вимогу про усунення невідповідностей в пропозиції учасника ТОВ Санаторій «Карпатські зорі» (Лот №3), в якій у переліку виявлених невідповідностей окрім іншого зазначено, що «…Учасник на підтвердження пункту 13 Додатку 2 тендерної документації необхідно було надати: «13. Акт прийняття дитячого оздоровчого закладу (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) за формою № 318/о (затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000 №160), завірений печаткою та підписом посадової особи територіального органу Держпродспоживслужби з інформацією щодо цілорічного або сезонного функціонування та наявності опалювальних корпусів.». Зазначений акт замовник вимагає для підтвердження умов проживання які повинні відповідати:  розміщення дітей здійснюється відповідно до ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23;  в капітально-зведеній будівлі не менше двох поверхів з блочним або по-кімнатним розміщенням у кімнатах із забезпеченням достатнього метражу на 1 особу (згідно з санітарними нормами під час карантину);  кімнати повинні бути відремонтовані та укомплектовані меблями у кількості, достатній для забезпечення комфортних умов кожній дитині (ліжко, шафа, тумбочка), постільною білизною, рушниками;  ЦІЛОДОБОВЕ постачання холодної води та ГАРЯЧОЇ ВОДИ;  цілодобове теплопостачання;  наявність котельні (сховища палива);  наявність санітарних вузлів, що включають вбиральні, умивальник, душові кабіни у блоці або у кімнаті спального корпусу.»  Учасником на підтвердження надано документ: (26_Акт приймання 318-0.pdf) в пункті 13 якого зазначено (Наявність централізованих джерел водопостачання – в наявності – власне і каналізації - в наявності, наявність підключення і постійної подачі холодної-постійна подача і гарячої води до всіх мийних ванн – згідно графіку, раковин – згідно графіку) Надана інформація не відповідає вимогам встановленим в додатку 2 тендерної документації. Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: Документи, що свідчать про відповідність вимогам тендерної документації в частині пункту «11. Вимоги до умов проживання:» з зазначенням інформації про наявність - цілодобового постачання холодної води та гарячої води.…» В пункті 43 Особливостей №1178 встановлено вимогу «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому замовником не враховано, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Замовником надано право учаснику - ТОВ Санаторій «Карпатські зорі» (Лот №3) на усунення невідповідностей, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, а саме вимог щодо умов проживання, що є порушенням вимог пункту 43 Особливостей №1178. Проведеним аналізом тендерної пропозиції ТОВ Санаторій «Карпатські зорі» на відповідність вимогам тендерної документації (по лоту №3) встановлено наступне. У пункті 9 додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу окрім іншого надати «… документальне підтвердження (договори) на технічне обслуговування системи протипожежного захисту на час перебування дітей». У складі пропозиції ТОВ Санаторій «Карпатські зорі» за Лотом №3 подано договір №290 від 15.03.2023 на обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення людей про пожежу, укладений з Приватним підприємством «АП Автоальянс», де у пункті 6.1. розділу 6 «Строк дії Договору та інші умови» зазначено «… Договір підписується та скріплюється печатками сторін і набуває чинності з 15 березня 2023 року по 31 грудня 2023 року» та зазначений договір не містить інформації щодо пролонгації договору. При цьому необхідно наголосити, що час перебування дітей, а саме, виходячи з орієнтовного графіку заїздів: з лютого по квітень 2024 року, відсутнє документальне підтвердження (договори) на технічне обслуговування системи протипожежного захисту. Отже, термін дії вищевказаного договору, наданого ТОВ Санаторій «Карпатські зорі» за Лотом № 3 у складі тендерної пропозиції, минув та не відповідає вимогам тендерної документації. Під час проведення моніторингу, 25.04.2023, Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації та документів) щодо розгляду пропозиції ТОВ Санаторій «Карпатські зорі» за Лотом № 3. Замовник у відповіді від 30.04.2024 вказав: «… Замовник під час встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання інформації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі, дотримувався положення частини 4 ст. 22 Закону – Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…». Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; Пунктом 32 частини першої статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Замовником самостійно сформовано тендерну документацію у якій, окрім іншого, зазначено вимогу, щодо документального підтвердження (договори) на технічне обслуговування системи протипожежного захисту на час перебування дітей. Виходячи з наведеного вище, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ Санаторій «Карпатські зорі» за Лотом № 3 як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень: 07.05.2024 17:59 - 22.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 07.05.2024 17:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо усунення порушень
Дата публікації звіту: 14.05.2024 19:01

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 21.05.2024 16:07

Запити/Пояснення