-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів) (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Завершена
12 150 528.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 752.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 60 752.64 UAH
Номер:
86b69850250749ada0a09a8e42c419e7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-29-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2024 00:00
Період моніторингу:
29.02.2024 16:48 - 22.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.02.2024 № 14-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2023-12-18-021766-a 18.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, правомірність відхилення тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), правомірність відхилення тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
Спеціалізованого комунального підприємства «Харківзеленбуд» Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.12.2023 б/н, запитання до процедури та надана відповідь Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «АО "ЦЕНТР» та ТОВ «ВСЕУКРАЇНСЬКА ОХОРОННА КОМПАНІЯ», протокол від 27.12.2023 № 144 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АО "ЦЕНТР», протокол від 27.12.2023 № 145 щодо визначення переможцем ТОВ «ВСЕУКРАЇНСЬКА ОХОРОННА КОМПАНІЯ», повідомлення про намір укласти договір від 27.12.2023, договір охорони від 02.01.2024 № 01/02, укладений Замовником з ТОВ «ВСЕУКРАЇНСЬКА ОХОРОННА КОМПАНІЯ», звіт про результати проведення процедури закупівлі від 02.01.2024, пояснення та документи Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 11.03.2024 на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області.
Період усунення порушень:
21.03.2024 17:50 - 27.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.03.2024 17:50
Запити/Пояснення
Номер:
6a0e07187dc34a6e91b6921e33dafcb8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.03.2024 11:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів) (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)», очікуваною вартістю 12 150 528,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-18-021766-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Надати інформацію про стан виконання договору від 02.01.2024 № 01/02, укладеного з ТОВ «ВСЕУКРАЇНСЬКА ОХОРОННА КОМПАНІЯ».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
59f6a1b1130e4f9c8450e426d3e063da
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів) (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)»
Дата опублікування:
11.03.2024 08:47
Опис:
1. Відповідно до положень пункту 1.4. Статуту СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Статут), СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Підприємство) у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Харківської міської ради, розпорядженнями Харківського міського голови, іншими нормативними актами і цим Статутом. Підприємство діє у відповідності до чинного законодавства України.
Згідно зі Статутом метою діяльності Підприємства є забезпечення потреб з утримання, обслуговування, благоустрою, ремонту та створення нових об’єктів зеленого господарства на умовах, що визначені Харківською міською радою та її виконавчих органів, та/або отримання прибутку на конкурентних ринках товарів, робіт та послуг у сферах, віднесених до предмету діяльності Підприємства, на умовах, визначених Підприємством самостійно, де всі економічні ризики щодо результатів такої діяльності несе само Підприємство. Відповідно до положень пункту 1.2. Статуту Засновником Підприємства є Харківська міська рада, власником майна Підприємства є територіальна громада м. Харкова в особі Харківської міської ради. Відповідні відомості містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (доступ до якого є вільним за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result), в якому зокрема, містяться наступні відомості про організаційно-правову форму Підприємства: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО.
Щодо визначення Замовником технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі пояснюємо наступне.
У відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами), Підприємством, як Замовником, на першому етапі було визначено потребу. Згідно з пунктом 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України Підприємство є одержувачем бюджетних коштів: суб’єкт господарювання, який не має статусу бюджетної установи, уповноважений головним розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету, у випадках розподілу бюджетних асигнувань за відповідними рішеннями Харківської міської ради. Відповідно до Паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік для Підприємства виділено кошти бюджету Харківської територіальної громади на придбання послуг з охорони об’єктів. На другому етапі було сформовано та визначено опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, для чого було залучено заступника директора Осипова Володимира Валерійовича (на підставі службової записки, копія якої додається). Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін відповідно до вищевказаної Примірної методики. З цією метою було направлено письмовий запит цінових пропозицій (електронною поштою) виконавцям послуг з охорони об’єктів (копія запиту цінових пропозицій додається). Замовником було отримано відповіді на запит цінових пропозицій від трьох організацій (копії відповідей додаються). На підставі цього, Замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Середньоарифметичне значення очікуваної вартості предмета закупівлі за розрахунком (однієї людино-години) складає: 52,00 грн. з ПДВ.
2. Відповідно до п. 1.1 Договору охорони № 01/02 від 02.01.2024 Виконавець зобов’язується надати послуги, зазначені в п. 1.2. Договору, а Замовник – прийняти та оплатити такі послуги в порядку і строки визначені цим договором.
Пунктом 1.2. визначено: Найменування послуг: ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів) (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони).
Повідомляємо, що вищевказаний договір виконується належним чином, зокрема і зі сторони Виконавця, яким надаються послуги Замовнику у відповідності до умов договору.
При цьому, звертаємо увагу, що у підпункті 3.1.1. вказаного договору, сторони погодили, що Виконавець надає Замовнику акт здачі-приймання наданих Послуг не пізніше 12 числа місяця, наступного за звітним. Виконавець у разі необхідності може надавати у поточному місяці проміжні акти здачі-приймання наданих Послуг.
Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником на підставі акту наданих послуг, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок, передбаченого для їх оплати за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади.
Таким чином, з огляду на те, що з урахуванням положень підпункту 3.1.1. вищевказаного договору, строк для оформлення актів за лютий 2024 року ще не настав, надаємо інформацію лише за січень 2024 року: 38658 людино-годин на суму 1623636,00 грн.