• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (М’ясо яловиче, теляче, свинина пісна, філе куряче для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району м. Києва)

Завершена

20 512 037.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 102 560.18 UAH
Номер: f569978cf9fa4da18835a15402a9ae58
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-26-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.01.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.01.2024 13:47 - 17.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 25.01.2024 № 14 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 30 UA-2023-12-18-020968-a 18.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.m.petrovska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД «ПМК» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ПП «НІКА-1», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення їх в подальшому та притягнення до відповідальності винних осіб та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.12.2023 № 335 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПЕРША М’ЯСНА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «ТД «ПМК») та приватного підприємства «НІКА-1» (далі – ПП «НІКА-1»), вимогу про усунення невідповідностей до 30.12.2023, протокольне рішення уповноваженої особи від 29.12.2023 № 335/2 та від 02.01.2024 № 335/4, повідомлення про намір укласти договір від 02.01.2024, договір від 16.01.2024 № 19-Т на суму 19 994 100,00 гривень, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 30.01.2024, 05.02.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. За результатами оцінки тендерних пропозицій, шляхом застосування електронного аукціону, електронною системою закупівель автоматично визнано найбільш економічно вигідною пропозицію ТОВ «ТД «ПМК». Згідно із протокольним рішення від 29.12.2023 № 335/2 Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТД «ПМК» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: договори оренди автотранспорту № 3/12.07.23 та № 5/12.07.23 укладені між фізичною особою-підприємцем Ковергою Дмитром Сергійовичем та ТОВ «ТД «ПМК» 12.07.2023, при цьому Коверга Дмитро Сергійович як фізична особа набув право розпоряджатися та користуватися ними 13.07.2023; наданий учасником гарантійний лист від ТОВ «Оптімумторг», не містить вихідного номера та підпису керівника або уповноваженої особи товариства на підписання відповідних документів; учасником надано скановану копію особистої медичної книжки директора, в якій не міститься відомостей про проведення обстеження, дослідження та про проходження ним чергового медичного огляду; надана учасником довідка від 21.12.2023 № 1766 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не містить інформації щодо працівника на посаді «експедитор». Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Водночас на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (які встановив самостійно) учаснику ТОВ «ТД «ПМК» в електронній системі закупівель та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідність в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі.
Період усунення порушень: 20.02.2024 14:47 - 06.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.02.2024 14:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) інформує про заходи реагування на порушення, викладені у Висновку від 20.02.2024 р. про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-18-020968-a «ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (М’ясо яловиче, теляче, свинина пісна, філе куряче для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району м. Києва)». Замовником було здійснено перевірку прийнятих уповноваженою особою рішень щодо організації та проведення процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-12-18-020968-a. Під час перевірки встановлено: 1. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації проводились уповноваженою особою відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями). 2. За результатами електронного аукціону, електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною автоматично визнано пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПЕРША М’ЯСНА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «ТД «ПМК»). 3. В документах ТОВ «ТД «ПМК», наданих в складі тендерної пропозиції, уповноваженою особою було виявлено ряд невідповідностей, які технічно не підлягали усуненню учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Зокрема, в договорах оренди автотранспорту чи в довіреності на фізичну особу Ковергу Дмитра Сергійовича "невідповідності" пов’язані з датою вчинення нотаріальних дій, які ТОВ «ТД «ПМК» не в змозі усунути у строки та спосіб, визначені законодавством. А відсутність в особистій медичній книжці директора ТОВ «ТД «ПМК» чергової відмітки про своєчасне проходження медичного огляду – свідчить про неналежне ставлення учасника до санітарно-гігієнічних вимог та викликає сумніви в достовірності наданих документів. 4. Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, ЩО МОЖЕ БУТИ УСУНЕНА УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ відповідно до пункту 43 цих особливостей. З урахуванням зазначеного вище, уповноваженою особою прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТД «ПМК», бо виявлені невідповідності технічно не підлягають виправленню протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Окремо зауважимо, що такі дії та рішення уповноваженої особи щодо організації та проведення процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-12-18-020968-a не призвели до завдання збитків чи настання негативних наслідків для Замовника. 5. Встановлені під час перевірки факти не є достатньою підставою для притягнення уповноваженої особи, відповідальної за проведення процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-12-18-020968-a, до дисциплінарної відповідальності. Разом з цим, уповноваженій особі було наголошено про суворий контроль за неухильним дотриманням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників, а також про персональну відповідальність у разі допущення в майбутньому порушень під час організації та проведення публічних закупівель. В свою чергу, з метою поглиблення знань в сфері публічних закупівель та підвищення кваліфікаційного рівня, уповноважена особа з власної ініціативи зареєструвалась на участь у тематичних вебінарах, що організовані профільними інтернет-порталами та заплановані на найближчий час. Таким чином, всі зауваження, викладені органом державного фінансового контролю (Держаудитслужбою) у Висновку від 20.02.2024 р. про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-18-020968-a, повністю враховані та прийняті для керівництва в роботі з метою недопущення Замовником в подальшому порушень у сфері здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 26.02.2024 11:23

Запити/Пояснення