• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Прокат спеціального вантажного сміттєвоза

Завершена

2 217 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 5 544.00 UAH
Номер: 993e47dea6e84ecd89a3b51a3a88eb9e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-02-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.01.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 02.01.2024 18:06 - 24.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.01.2024 № 1-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.01.2024 №1-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2023-12-18-020372-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 036-42-72, rtyugh555@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій учасників по лотах № 1-2 ФОП Біловуса Михайла Дмитровича та ФОП Стеценка Миколи Станіславовича установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договорів про закупівлю по лотах № 1 та 2 та їх оприлюднення, відповідності умов договорів по лотах № 1 та 2 умовам тендерних пропозицій переможців по лотах № 1 та 2, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договорів про закупівлю по лоту № 1 від 01.01.2024 № ОТ03/24 та по лоту № 2 від 01.01.2024 № ОТ04/24, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій по лотах № 1-2, своєчасність укладання договорів про закупівлю по лотах № 1-2 та їх оприлюднення, відповідність умов договорів по лотах № 1-2 умовам тендерних пропозицій переможців по лотах № 1-2. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «ДОБРОБУТ» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.12.2023 № 122, тендерні пропозиції переможців по лоту № 1 ФОП Біловус Михайло Дмитрович, по лоту № 2 ФОП Стеценко Микола Станіславович, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця по лоту № 1 від 26.12.2023 № 128, лоту № 2 від 26.12.2023 № 129, повідомлення про намір укласти договір по лотах № № 1 та 2 від 26.12.2023, договори про закупівлю по лоту № 1 від 01.01.2024 № ОТ03/24, по лоту № 2 від 01.01.2024 № ОТ04/24. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено невідповідність тендерних пропозицій учасників по лоту № 1 ФОП Біловуса Михайла Дмитровича та по лоту № 2 ФОП Стеценка Миколи Станіславовича вимогам законодавства та умовам тендерної документації. Так, відповідно до вимог пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання довідки за формою. При цьому, для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. На виконання вказаних вимог учасником по лоту № 1 ФОП Біловус Михайло Дмитрович у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 21.12.2023 № 23, копії договорів оренди транспортних засобів від 01.09.2022 № ОТ01 та від 01.09.2022 № ОТ02 та акти виконаних робіт від 03.10.2022 № БМ-0019, 01.11.2022 № БМ-0024, 28.11.2022 № БМ-0028, 14.12.2022 № БМ-0031 до договору оренди транспортних засобів від 01.09.2022 № ОТ01 та від 03.10.2022 № БМ-0020, 01.11.2022 № БМ-0025, 28.11.2022 № БМ-0028, 14.12.2022 № БМ-0032 до договору оренди транспортних засобів від 01.09.2022 № ОТ02. Однак, моніторингом встановлено, що копії договорів оренди транспортних засобів з водіями від 01.09.2022 № ОТ01 та № ОТ02 надано без актів приймання-передачі транспортних засобів, відповідно до яких згідно підпунктів 2.1.1 пунктів 2.1 розділів 2 вказаних договорів, здійснюється передача транспортних засобів в оренду, а відтак не підтверджено наявність в учасника по лоту № 1 ФОП Біловуса Михайла Дмитровича виконання вказаного договору, що не відповідає умовам пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації, чим не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Аналогічно, на виконання вказаних вимог учасником по лоту № 2 ФОП Стеценка Миколи Станіславовича у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 25.12.2023 № 24 та копію договору оренди транспортного засобу від 30.03.2023 № 005. Однак, на підтвердження виконання вищевказаного аналогічного договору у складі тендерної пропозиції надано копію акта виконаних робіт від 31.03.2023 № 001/03 лише на загальну суму 750,00 грн, при відсутності у складі тендерної пропозиції документального підтвердження виконання вказаного договору на суму 14 250,00 гривень, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерні пропозиції переможців по лотах № 1-2 ФОП Біловуса Михайла Дмитровича та ФОП Стеценка Миколи Станіславовича як такі, що не відповідають умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та як такі, що не відповідали іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 19.01.2024 17:03 - 03.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.01.2024 17:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язань, установлених у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, Комунальне підприємство "Добробут" підписало додаткові угоди про розірвання договорів про закупівлю по лоту № 1 від 01.01.2024 № ОТ03/24 та по лоту № 2 від 01.01.2024 № ОТ04/24 з ФОП Біловус Михайло Дмитрович та ФОП Стеценко Микола Станіславович. Дані додаткові угоди вступають в силу з 10 лютого 2024 року для дотримання строків, установлених статтею 188 Господарського кодексу України, а також, у зв'язку з необхідністю проведення нових тендерних закупівель. Так як Замовник є надавачем критично важливої послуги, а саме збір побутових відходів, - відсутність необхідної кількості сміттєвозів матиме значний вплив на роботу та господарську діяльність комунального підприємства щодо якісного та безперервного надання послуг, зменшить ефективність роботи та призведе до значного погіршення санітарно-епідеміологічної ситуації в Оліївській громаді. Скановані копії Додаткових угод про розірвання договорів додаються (2 файли).
Дата публікації звіту: 26.01.2024 18:12

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто, шляхом розірвання договорів про закупівлю по лоту № 1 від 01.01.2024 № ОТ03/24 та по лоту № 2 від 01.01.2024 № ОТ04/24.
Дата публікації: 20.09.2024 10:18