-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Поточний ремонт будівлі школи Улашанівського ліцею ім. Володимира Марковського Улашанівської сільської ради Шепетівського району Хмельницької області (заміна віконних та дверних блоків)
Завершена
2 479 612.00
UAH без ПДВ
Номер:
420a499fa8e645b38b38c39fd29078d5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-11-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2024 00:00
Період моніторингу:
11.01.2024 19:08 - 02.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.01.2024 №3-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.01.2024 №3-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6. UA-2023-12-18-020248-a, 18.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план на 2023 рік (UA-P-2023-12-18-010160-b) Відділу з гуманітарних питань виконавчого комітету Улашанівської сільської ради (далі - Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 18 грудня 2023 року, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Постанови №1178, договір від 18 грудня 2023 року №216, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 18 та 22 грудня 2023 року №1, №2, та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 18, 19 січня 2024 року через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
23.01.2024 15:53 - 27.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.01.2024 15:53
Запити/Пояснення
Номер:
4474480667444f6fa41021e51fffdbec
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.01.2024 16:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту будівлі школи Улашанівського ліцею ім. Володимира Марковського Улашанівської сільської ради Шепетівського району Хмельницької області (заміна віконних та дверних блоків) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-18-020248-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином Замовником дотримано норми підпункту 6 пункту 13 Постанови №1178, в частині відповідності технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, проекту договору про закупівлю, а також вимог до Приватного підприємства «Солар плюс», з яким укладено договір від 18 грудня 2023 року №216 (далі – Договір) без використання електронної системи закупівель, вимогам, визначеним у тендерній документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель під час проведення відкритих торгів за номером UA-2023-11-27-012177-a?
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та чому обрано для їх виконання саме Приватне підприємство «Солар плюс», з яким укладений Договір без використання електронної системи закупівель?
4. З яких підстав додатковою угодою від 18 грудня 2023 року №1 до Договору внесені зміни щодо продовження строку виконання послуг до 25 грудня 2024 року, строку дії Договору – 31 грудня 2024 року та виникнення яких документально підтверджених об’єктивних обставин спричинили таке продовження (надайте відповідні документальні підтвердження щодо внесення змін до договору)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
89bbb5870bce499db47147cc1fc80938
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
18.01.2024 17:55
Опис:
Відділом з гуманітарних питань виконавчого комітету Улашанівської сільської ради запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
По-перше, надаємо інформацію та відповідні документи, на підставі яких Відділом здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень здійснено на підставі рішення Улашанівської сільської ради №9-32/2023 від 12.12.2023 та співфінансування із обласного бюджету Наказ Хмельницької обласної військової адміністрації 20.11.2023 poкy No 304/2023-н.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі проектно-кошторисної документації, яка отримала експертну оцінку. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено за результатами опрацювання комерційних пропозицій учасників.
По-друге, надаємо інформацію та документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Для приміщення школи Улашанівського ліцею ім. Володимира Марковського Улашанівської сільської ради, була наявна потреба у закупівлі: «Поточний ремонт будівлі школи Улашанівського ліцею ім. Володимира Марковського Улашанівської сільської ради Шепетівського району Хмельницької області (заміна віконних та дверних блоків)» (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) у кількості 1 послуги загальною очікуваною вартістю 2 983 491 грн. 00 коп., визначеною згідно до затвердженої кошторисної документації.
Враховуючи потребу у закупівлі: «Поточний ремонт будівлі школи Улашанівського ліцею ім. Володимира Марковського Улашанівської сільської ради Шепетівського району Хмельницької області (заміна віконних та дверних блоків)» (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), загальна вартість предмету закупівлі перевищує 200 тис.грн і відповідно до пункту 10 Особливостей, відділом з гуманітарних питань виконавчого комітету Улашанівської сільської ради, 27 листопада 2023 року було оголошено відкриті торги з урахуванням особливостей (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-27-012177-a).
Однак у строк, установлений замовником згідно з Особливостями, а саме 06 грудня 2023 року в 12:01 год., відкриті торги були автоматично відмінені електронною системою закупівель з причини неподання жодної тендерної пропозиції для участі (пункт 51 Особливостей) і було автоматично сформовано звіт про результати проведення процедури закупівлі (звіт про проведення процедури закупівлі додається).
Потреба в закупівлі залишилась.
Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей передбачено, що коли «відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики,проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб ’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації» замовник може здійснити придбання товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень шляхом укладання договору про без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
Враховуючи викладене було прийнято рішення провести закупівлю: «Поточний ремонт будівлі школи Улашанівського ліцею ім. Володимира Марковського Улашанівської сільської ради Шепетівського району Хмельницької області (заміна віконних та дверних блоків)» (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) у кількості 1 послуга без застосування відкритих торгів.
Замовником – відділу з гуманітарних питань виконавчого комітету Улашанівської сільської ради, було проведено відбір комерційних пропозицій учасників: ФОП Шамасурян Альберт Гургенович, ФОП Безощук Валерій Семенович та Приватне підприємство «СОЛАР ПЛЮС». Приватне підприємство «СОЛАР ПЛЮС» було надано цінову пропозицію на загальну суму 2 479 612 грн. 00 коп. без ПДВ, яка була найбільш економічно вигідною.
По-третє, Приватне підприємство «СОЛАР ПЛЮС» було надано повний пакет документів, які вимагалися тендерною документацією щодо закупівлі «Поточний ремонт будівлі школи Улашанівського ліцею ім. Володимира Марковського Улашанівської сільської ради Шепетівського району Хмельницької області (заміна віконних та дверних блоків)» (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-27-012177-a). Враховуючи викладене, Замовником не було порушено вимоги визначені в пп. 6 п. 13 Особливостей, а саме: предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).
По-четверте, оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі було здійснено шляхом отримання комерційних пропозицій від учасників (копії надаються). Приватне підприємство «Солар плюс» обрано переможцем та із ним було укладено договір у зв’язку із пропозицією найменшої вартості надання послуг поточного ремонту.
По-п’яте, додатковою угодою від 18 грудня 2023 року №1 до Договору внесені зміни щодо продовження строку виконання послуг до 25 грудня 2024 року, строку дії Договору – 31 грудня 2024 року на підставі рішення Улашанівської сільської ради №9-32/2023 від 12.12.2023 (зменшення кошторисних призначень на 2023 рік), копії рішень сільської ради додаються. Аналогічно було укладено Додаткову угоду №2 від 22.12.2023 (зменшення кошторисних призначень на 2023 рік).
Номер:
ba67ab404ee74589b837f4c9defe7888
Назва:
Додаткові пояснення та документи
Дата опублікування:
19.01.2024 13:01
Опис:
Додатково повідомляємо, що під час завантаження 18.01.2024 документів на запит по моніторингу помилково не було завантажено розрахунки заробітної плати. З метою дотриманян норм чинного законодавства, додаємо вказані документи.