• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки різні

Завершена

12 985 854.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 902.40 UAH
Номер: 60d7caa4d892458180281c19ba96efd7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-29-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.03.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 29.03.2024 11:31 - 20.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.03.2024 № 17-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 18.03.2024 № 003100-18/3653-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 29.03.2024 № 17-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-12-18-018519-a 18.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «ЗВ'ЯЗОКТЕЛЕКОМБУД» за лотом № 22 встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час укладання договору встановлено порушення пунктів 18 та абзацу четвертого пункту 49 Особливостей, в частині невідповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства за лотами №№1-16, 18-19, 21, 23-24, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця за лотами №№1-16, 18-19, 21, 23-24, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених за лотом № 22 при розгляді тендерних пропозицій та під час укладення договору, зокрема, шляхом розірвання договору(припинення зобов’язань) з ТОВ «ЗВ'ЯЗОКТЕ¬ЛЕКОМБУД» від 17.01.2024 №3308/ЗЕ-24 за лотом №22, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 квітня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2024 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.11.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 18.12.2023 №2137-ВС; тендерні пропозиції Товариств з обмеженою відповідальністю «РЕАЛ» (далі – ТОВ «РЕАЛ») за лотами №№ 1, 2, 4, 5, 7, 8, 10, «АТОМРЕМОНТ» (далі – ТОВ «АТОМРЕМОНТ») за лотами №№ 3, 6, 9, «Подйомно-транспортне устаткування» (далі – ТОВ «Подйомно-транспортне устаткування») за лотами №№ 11, 13, 14, 15, 16, «КОМПЛЕКССТАНДАРТ» (далі – ТОВ «КОМПЛЕКССТАНДАРТ») за лотом № 12, «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «НГК» (далі – ТОВ «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «НГК») за лотом № 18, «САГЕНА» (далі – ТОВ «САГЕНА») за лотом № 19, «ЕЛЕКТРОАДВОКАТ» (далі – ТОВ «ЕЛЕКТРОАДВОКАТ») за лотами №№20, 21, ПРАТ «ЕРА» (далі – ПРАТ «ЕРА») за лотом № 20, «ЗВ'ЯЗОКТЕ-ЛЕКОМБУД» (далі – ТОВ «ЗВ'ЯЗОКТЕ¬ЛЕКОМБУД») за лотами №№22,23,24, «ТЕХЕНЕРГО» (далі – ПРАТ «ТЕХЕНЕРГО») за лотом № 23; протоколи від 02.01.2024 б/н щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «РЕАЛ» за лотами №№ 1, 2, 4, 5, 7, 8, 10, з ТОВ «АТОМРЕМОНТ» за лотами №№ 3, 6, 9, з ТОВ «Подйомно-транспортне устаткування» за лотами №№ 11, 13, 14, 15, 16, з ТОВ «КОМПЛЕКССТАНДАРТ» за лотом № 12, з ТОВ «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «НГК» за лотом № 18, з ТОВ «САГЕНА» за лотом № 19, з ТОВ «ЕЛЕКТРОАДВОКАТ» за лотом № 21, з ТОВ «ЗВ'ЯЗОКТЕ¬ЛЕКОМБУД» за лотами №№ 22, 24, з ПРАТ «ТЕХЕНЕРГО» за лотом № 23; договори з ТОВ «РЕАЛ» від 15.01.2024 №3288/ЗЕ-24 за лотом № 1, з ТОВ «РЕАЛ» від 15.01.2024 №3291/ЗЕ-24 за лотом № 2, з ТОВ «АТОМРЕМОНТ» від 18.01.2024 №3301/ЗЕ-24 за лотом № 3, з ТОВ «РЕАЛ» від 15.01.2024 №3289/ЗЕ-24 за лотом № 4, з ТОВ «РЕАЛ» від 15.01.2024 №3292/ЗЕ-24 за лотом № 5, з ТОВ «АТОМРЕМОНТ» від 18.01.2024 №3303/ЗЕ-24 за лотом № 6, з ТОВ «РЕАЛ» від 15.01.2024 №3290/ЗЕ-24 за лотом № 7, з ТОВ «РЕАЛ» від 15.01.2024 №3293/ЗЕ-24 за лотом № 8, з ТОВ «АТОМРЕМОНТ» від 18.01.2024 №3302/ЗЕ-24 за лотом № 9, з ТОВ «РЕАЛ» від 15.01.2024 №3294/ЗЕ-24 за лотом № 10, з ТОВ «Подйомно-транспортне устаткування» від 16.01.2024 № 3296/ЗЕ-24 за лотом № 11, з ТОВ «КОМПЛЕКССТАНДАРТ» від 17.01.2024 № 3295/ЗЕ-24 за лотом № 12, з ТОВ «Подйомно-транспортне устаткування» від 16.01.2024 № 3297/ЗЕ-24 за лотом № 13, з ТОВ «Подйомно-транспортне устаткування» від 16.01.2024 № 3298/ЗЕ-24 за лотом № 14, з ТОВ «Подйомно-транспортне устаткування» від 16.01.2024 № 3299/ЗЕ-24 за лотом № 15, з ТОВ «Подйомно-транспортне устаткування» від 16.01.2024 № 3300/ЗЕ-24 за лотом № 16, з ТОВ «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «НГК» від 12.01.2024 №3279/ЗЕ-24 за лотом № 18, з ТОВ «САГЕНА» від 12.01.2024 №3267/ЗЕ-24 за лотом № 19, з ТОВ «ЕЛЕКТРОАДВОКАТ» від 17.01.2024 №3305/ЗЕ-24 за лотом № 21, з ТОВ «ЗВ'ЯЗОКТЕ¬ЛЕКОМБУД» від 17.01.2024 №3308/ЗЕ-24 за лотом № 22, з ПРАТ «ТЕХЕНЕРГО» від 17.01.2024 № 3306/ЗЕ-24 за лотом № 23, з ТОВ «ЗВ'ЯЗОКТЕ¬ЛЕКОМБУД» від 17.01.2024 №3307/ЗЕ-24 за лотом № 24; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 29 березня, 03 квітня, 05 квітня, 10 та 12 квітня 2024 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗВ'ЯЗОКТЕ¬ЛЕКОМБУД» (лот № 22) та визначення переможця торгів встановлено наступне. Замовником в абзаці 7 пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлена вимога, відповідно до якої учасники в складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації. Однак, під час моніторингу встановлено, що документи, подані учасником ТОВ «ЗВ'ЯЗОКТЕ¬ЛЕКОМБУД» (лот № 22) у складі тендерній пропозиції підтвердження відповідності технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі не відповідають вимогам, визначеним у Додатку 3 тендерної документації. Зокрема, Замовником у пункті 10 Дефектного акту Додатку 1 до Технічної специфікації Додатку 3 вимагається надання наступної послуги: «Системи технологічного контролю, автоматичного регулювання, управління, захисту і сигналізації технологічного устаткування. Системи технологічного контролю. Установка дистанційного контролю температури що показують або реєструючі при кількості датчиків понад 12 до 24 шт, група складності ремонту І (діагностика відпрацювання програмного забезпечення центрального щита керування від сигналів датчиків температури)». Проте, учасником ТОВ «ЗВ'ЯЗОКТЕЛЕКОМБУД» надано розрахунки вартості надання послуг - локальний кошторис - у пункті 10 якого визначено: «Системи технологічного контролю, автоматичного регулювання, управління, захисту і сигналізації технологічного устаткування. Системи технологічного контролю. Установка дистанційного контролю температури показуючі або реєструючі при кількості датчиків понад 24 шт, група складності ремонту I (діагностика відпрацювання програмного забезпечення центрального щита керування, щита керування мережними та конденсатними насосами сигналів датчиків температури)», тобто з кількістю датчиків понад 24 шт, що не відповідає вищеописаній вимозі, визначеної Замовником з розрахунку його потреб у наданні послуги. З огляду на вищенаведене, в ході проведення моніторингу закупівлі постала потреба в отриманні пояснень з питання відповідності тендерної пропозиції учасника-переможця за лотом № 22 вимогам Замовника, визначеним у пункті 10 Дефектного акту Додатку 1 до Технічної специфікації тендерної документації, відповідно Замовнику 05.04.2024 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання пояснень. Проте, надане Замовником 10.04.2024 пояснення не обґрунтовує віднесення вказаної невідповідності до формальної помилки. Так, згідно пункту 2 Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 до формальної помилки відноситься помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Проте, вказана невідповідність не може бути віднесена до формальної помилки, оскільки впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, призводить до її спотворення та стосується характеристики предмета закупівлі, а саме: - під час підписання та укладення договору, сторонами для приведення у відповідність до потреб Замовника при кількості датчиків понад 12 до 24 шт, а не понад 24 шт, як надано учасником, здійснено корегування, яке призвело до зміни розрахунків договірної ціни, які є невід’ємною її частиною, а саме: здійснено зміни в розрахунках договірної ціни в розрізі збільшення заробітної плати (Розділ 4 Локального Кошторису), розрахунок прямих витрат не відповідає розрахункам, поданим у тендерній пропозиції. Внаслідок вказаних дій виникли обставини, передбачені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника за лотом № 22 як таку, що: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Окрім того, за нормами абзацу четвертого пункту 49 Особливостей - Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Водночас, згідно з пунктом 18 Особливостей - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Проте, Замовником в порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, пунктів 18 та 49 Особливостей не відхилено учасника ТОВ «ЗВ'ЯЗОКТЕЛЕКОМБУД» (за лотом № 22), а укладено з ним договір від 17.01.2024 №3308/ЗЕ-24 на суму 1 189 183,00 гривень не у відповідності до тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, а також який відрізняється від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. З урахуванням викладеного, Замовнику 12.04.2024 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання додаткових пояснень щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ЗВ'ЯЗОКТЕЛЕКОМБУД» за лотом № 22 вимогам Замовника, визначених у пункті 10 Дефектного акту Додатку 1 до Технічної специфікації, укладення договору не у відповідності до тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та який (укладений договір) відрізняється від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Надане 17.04.2024 Замовником пояснення не спростовує вищеописане порушення, а також повідомлено про те, що договір від 17.01.2024 №3308/ЗЕ-24 буде розірвано шляхом укладення відповідної додаткової угоди. Слід зауважити, що за нормами підпункту 2 пункту 21 Особливостей – договір про закупівлю є нікчемним у разі укладання його з порушенням вимог пункту 18 Особливостей. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки різні» за лотом № 22 (ДК 021:2015: 50532400-7 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електророзподільного обладнання (Технічне обслуговування систем автоматизації бойлерної №2 СП «ЗАВОД «ЕНЕРГІЯ») встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, в частині дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «ЗВ'ЯЗОКТЕ¬ЛЕКОМБУД», та порушення пунктів 18 та абзацу четвертого пункту 49 Особливостей, в частині невідповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Період усунення порушень: 19.04.2024 13:04 - 04.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.04.2024 13:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір розірвано шляхом укладення додаткової угоди про розірвання
Дата публікації звіту: 22.04.2024 15:55

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionContracting: Так
Опис: Порушення усунуто Замовником шляхом укладення додаткової угоди про розірвання договору від 17.01.2024 №3308/ЗЕ-24 (за лотом № 22).
Дата публікації: 23.04.2024 14:29

Запити/Пояснення