• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківський навчально-виховний комплекс «Гімназія-школа І ступеня» № 24 Харківської міської ради Харківської області імені І.Н. Питікова» по вул. Ощєпкова, 9 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

10 424 362.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 121.81 UAH
Номер: 6fa31edc79a545f7bd19bac11286ee76
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-18-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.04.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 18.04.2024 16:51 - 10.05.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.04.2024 № 38-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 17 квітня 2024 року № 003100-18/5081-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 18.04.2024 № 38-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-18-018480-a, 18.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, storcheus24071982@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради (далі – Замовник); тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.12.2023 № 370; звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «ЖИТЛОБУДПРОЕКТ»» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «ЖИТЛОБУДПРОЕКТ»»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «ЖИТЛОБУДПРОЕКТ»» у тендерній пропозиції; документи, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «ЖИТЛОБУДПРОЕКТ»» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; пояснення Замовника, отримані 25.04.2024 в електронній системі закупівель; протокольне рішення уповноваженої особи від 02.01.2024 № 384; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «ЖИТЛОБУДПРОЕКТ»», що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; договір від 15.01.2024 № 10; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; додаткову угоду № 1 від 15.01.2024; додаткову угоду № 2 від 28.03.2024; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 01.05.2024 11:43 - 07.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 01.05.2024 11:43

Запити/Пояснення