-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги передачі даних
Завершена
1 030 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 152.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 152.80 UAH
Номер:
98f6be6b7e4342a882347c0fb06239c5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-25-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.01.2024 00:00
Період моніторингу:
25.01.2024 16:59 - 16.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.01.2024 № 6
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2023 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.01.2024 № 6.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-12-18-017124-a 18.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального спеціалізованого підприємства «Інженерні мережі» (далі – Замовник) на 2024 рік за номером ID: UA-P-2023-12-18-003022-c; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію переможця торгів ПрАТ «ВФ Україна»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол про визначення переможця торгів від 26.12.2023 №57; повідомлення про намір укласти договір від 26.12.2023; договір №37577078-ПД-24 від 01.01.2024, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 30.01.2024.
Період усунення порушень:
09.02.2024 16:26 - 15.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.02.2024 16:26
Запити/Пояснення
Номер:
8f1ae2bd24814b6482fe1296d7286d3f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.01.2024 17:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги передачі даних» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-18-017124-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bcb2fb12680a489d8ebd77105daecd47
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України UA-M-2024-01-25-000004 від 25.01.2024
Дата опублікування:
30.01.2024 15:07
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», КСП «Інженерні мережі» повідомляє наступне.
Нормативне регулювання питання забезпечення здійснення під час публічних закупівель обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат та очікуваної вартості витрат закупівлі, а, також, регулювання питання публічного оприлюднення таких даних міститься в п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – Постанова №710).
Так, п. 4(1) Постанови №710 встановлено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Як вбачається із наведеного вище положення, визначені в ньому обов’язки стосуються чітко визначеного та вичерпного кола суб’єктів: 1) головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня); 2) суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
З огляду на вказане КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» зауважує, що не належить до жодного із вказаних суб’єктів, в обґрунтування чого зазначає таке.
Згідно з п. 47 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов`язань, довгострокових зобов`язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров`я та здійснення витрат бюджету.
За положенням ч. 1 ст. 22 Бюджетного кодексу України, розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Пунктом 18 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України визначено, що головні розпорядники бюджетних коштів – це бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Відповідно до статті 22 Бюджетного кодексу України, головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
1) за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
2) за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників;
3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Головні розпорядники коштів Державного бюджету України визначаються відповідно до пункту 1 частини другої цієї статті та затверджуються законом про Державний бюджет України шляхом встановлення їм бюджетних призначень.
Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів визначаються рішенням про місцевий бюджет відповідно до пунктів 2 і 3 частини другої цієї статті.
Абзацом 3 ч. 3 ст. 10 Бюджетного кодексу України визначено, що головні розпорядники бюджетних коштів визначають мережу розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів з урахуванням вимог щодо формування єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів і одержувачів бюджетних коштів та даних такого реєстру.
Єдиний реєстр розпорядників бюджетних коштів доступний на веб-сторінці Державної казначейської служби України за посиланням (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) та на Порталі відкритих даних за посиланням: (https://data.gov.ua).
Під час пошуку інформації на вказаних ресурсах за ключовими словами: «КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ»» та за ЄДРПОУ 37577078 отримуємо відомості в яких значиться, що КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» (ЄДРПОУ 37577078) є одержувачем коштів.
Тобто за відомостями із Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» (ЄДРПОУ 37577078) є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником.
За змістом п. 38 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України, одержувач бюджетних коштів - суб`єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Таким чином, КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» є саме одержувачем бюджетних коштів, а тому не може відноситися до головних розпорядників бюджетних коштів, а також мати статус розпорядника бюджетних коштів нижчого рівня.
Разом з тим, необхідно зазначити, що КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» до суб`єктів господарювання державного сектору економіки, також, не належить, оскільки відповідно до п. 5.2 Статуту діє на основі комунальної власності територіальної громади міста Харкова і за формою власності, відповідно до п. 1.2 Статуту, є саме комунальним підприємством, отже, не є таким, що діє на основі повної чи часткової державної власності.
В підтвердження вказаного слід зазначити, що на сайті Фонду державного майна України за посиланням: (https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-subekti-gospodaruvannya.html) міститься Реєстр (перелік) суб’єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об`єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) і КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» (ЄДРПОУ 37577078) у вказаному переліку відсутнє.
Таким чином, варто констатувати, КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» (ЄДРПОУ 37577078) будучи комунальним підприємством, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів має статус одержувача бюджетних коштів, а тому не є і не може бути ані головним розпорядком бюджетних коштів, ані розпорядником нижчого рівня та, відповідно, не належить до суб`єктів господарювання державного сектору економіки.
Крім того, слід зауважити, що згідно абз. 3 п. 4.1 р. IV Договору №37577078-ПД-24 від 01.01.2024 що укладений в закупівлі UA-2023-12-18-017124-a, що кошти для оплати за цим договором є коштами, отриманими від господарської діяльності КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ», тобто є власними коштами, а не бюджетними.
Відтак, враховуючи те, що КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» не є ні головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ні суб`єктом господарювання державного сектору економіки, то положення пункту 41 Постанови №710 на підприємство не поширюються і воно не повинно забезпечувати: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Стосовно визначення очікуваної вартості Закупівлі до уваги були прийняті дані з вебсайтів операторів телекомунікації таких, як: «Київстар», «Vodafone», «Lifecell», а також ціна за договором, укладеним між КСП «Інженерні мережі» та ПрАТ «ВФ Україна» на 2023 рік. Документи додаються.