-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Шинка, філе куряче охолоджене, стегно куряче без кістки охолоджене
Завершена
1 937 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 685.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 685.00 UAH
Номер:
8c38467e611e43249f4144550bf7fa4e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-16-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.02.2024 00:00
Період моніторингу:
16.02.2024 13:12 - 09.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
15.02.2024 № 17
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручень Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, від 12.02.2024 №003100-18/2002-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.02.2024 № 17
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
33 UA-2023-12-18-015125-a 18.12.2023 ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М" встановлено порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі).
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та далі Особливості, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства шляхом розірвання договору від 02.01.2024 № 5 зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік UA-P-2023-12-18-005343-c ВІДДІЛУ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.12.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.12.2023, тендерну пропозицію учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М", повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 27 грудня 2023 року, договір від 02.01.2024 № 5, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 22.02.2024, 07.03.2024 на запити Східного офісу Держаудитслужби.
Моніторингом установлено, що відповідно до Додатку 4 тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи:
- довідку з детальним описом товару, що пропонується та відомостями про товаровиробника та джерелом походження(країна) товару (обов‘язково зазначається виробник, країна походження, назва товару );
- копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість (сертифікат) або декларація виробника або декларація про відповідність). Дані документи повинні бути надані на кожен запропонований вид товару.
Так, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М" завантажено Довідку з детальним описом товару, що пропонується та відомостями про товаровиробника та джерело походження (країна) товару від 26.12.2023р Вих.№024. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М" відсутні посвідчення про якість (сертифікати) або декларації виробників або декларації про відповідність, зокрема від товаровиробників: ТзОВ «Луцька аграрна компанія», ТзОВ «Птахокомплекс Губин», ПАТ «МХП», які зазначені в Довідці від 26.12.2023 Вих.№024.
Окрім цього, відповідно до Додатку 4 тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції Учаснику необхідно підтвердити інформацію щодо наявності експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів у випадках, визначених відповідно статтями 23 та 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М" завантажено Рішення про державну реєстрацію потужності оператору ринку про вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності: Роздрібна торгівля харчовими продуктами.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М" не відповідає вимогам встановленим Замовником у Додатку 4 тендерної документації.
Також моніторингом установлено, що відповідно до пунктів 3.8., 3.9. Розділу 3 «Інші документи» Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено надати учасником, у складі своєї пропозиції, наступні документи:
3.8. Цінову пропозицію за формою згідно Додатку 3 до тендерної документації. При поданні цінової пропозицію необхідно перелічити всі запропоновані товари за їх ідентифікацією (тобто вказати конкретну марку, товаровиробника, тощо).
3.9. Якщо учасник не є виробником, то він надає копію договору з виробником про поставку товарів або дилерський договір або договір про співпрацю чинний до кінця 2024 року. В разі, якщо учасник подає договір про співпрацю, то разом з таким договором учасник повинен надати документ, який підтверджує договірні відносини його контрагента із виробником (гарантійний, авторизаційний лист, накладна, договір, тощо.).
У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М" завантажено Цінову пропозицію від 26.12.2023 із переліком всіх запропонованих товарів за їх ідентифікацією із зазначенням товаровиробника. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М" відсутні документи, які підтверджують чинність договорів про поставку або співпрацю товаровиробників до кінця 2024 року, які зазначені у Ціновій пропозиції від 26.12.2023, що не відповідає вимозі встановленій у пункті 3.9. Розділу 3 «Інші документи» Додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. При цьому, норми пункту 44 Особливостей є імперативними, тобто обов’язковими для виконання. Слід зазначити, що замовник не наділений правом звільняти учасника закупівлі від надання будь-яких документів чи інформації, у складі тендерної пропозиції, які передбачені вимогами тендерної документації.
Проте, в порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі) Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М", натомість визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав із ним договір від 02.01.2024 № 5.
Період усунення порушень:
11.03.2024 18:24 - 26.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.03.2024 18:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виявлені під час моніторингу закупівлі порушення усунули. На виконання Висновку Східного офісу Держаудитслужби від 11.03.2024р.
Дата публікації звіту:
15.03.2024 15:10
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення, яке встановлено за результатом моніторингу закупівлі, усунуто шляхом розірвання договору від 02.01.2024 № 5 зокрема,
шляхом укладання відповідної додаткової угоди від 15.03.2024 № 1.
Дата публікації:
15.03.2024 15:43
Запити/Пояснення
Номер:
10c0f847dbd148ecb8d7b2134c09fb1c
Назва:
Запит для надання пояснень
Дата опублікування:
19.02.2024 15:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Шинка, філе куряче охолоджене, стегно куряче без кістки охолоджене, код за ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-18-015125-a), яку проведено ВІДДІЛОМ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/43081140/info) Замовник є головним розпорядником коштів місцевого бюджету.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
3bb4ad451db3485db21e2623c160f656
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
22.02.2024 09:45
Опис:
На виконання Вашого запиту від 19 лютого 2024 року про надання пояснення за процедурою відкритих торгів (ID закупівлі: UA-2023-12-18-015125-a), відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» відділ організації діяльності закладів освіти Радехівської міської ради повідомляє наступне:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу №275 від 18.02.2020р.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін. Способом отримання інформації про ціну товару (шинка, філе куряче охолоджене, стегно куряче без кістки охолоджене) є надсилання не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) постачальникам (запит додається).
Замовником отримано цінові пропозиції (додаються) від наступних постачальників:
ФОП Демчук Є.В. :-шинка (233,00грн.); -філе куряче охолоджене (187,70грн.); -стегно куряче без кістки охолоджене (132,00грн.)
ФОП Гавор Г.Ю.: -шинка (187,00грн.); -філе куряче охолоджене (167,20грн.); -стегно куряче без кістки охолоджене (128,00грн.)
ПП "Привокзальна-М": -шинка (210,00грн.); -філе куряче охолоджене (170,00грн.); -стегно куряче без кістки охолоджене (130,00грн.)
Очікуваний обсяг потреби м’яса розраховано на підставі службової записки про перелік продуктів харчування на 2024 рік підготовленої головним спеціалістом відділу ОДЗО Радехівської міської ради Н.Москаль (додається). Службову записку підготовлено з врахуванням аналізу споживання продуктів харчування в минулому році та відповідно до норм споживання затверджених постановою Кабінету Міністрів України №305 від 24.03.21р.
Відповідно до Службової записки потреба становить у шинці 700 кілограм на рік; у філе курячому охолодженому 8000 кілограм на рік та у стегні курячому без кістки охолодженому 3000 кілограм на рік.
Очікуваний розмір бюджетного призначення визначено на підставі бюджетного запиту на 2024 рік (додається) та службової записки про перелік продуктів харчування на 2024р. з врахуванням аналізу споживання продуктів харчування за попередній календарний рік.
Розмір очікуваних бюджетних призначень на дану закупівлю відповідає обсягам затверджених Рішенням сесії Радехівської міської ради від 15 грудня 2023 року № 43 «Про місцевий бюджет Радехівської міської територіальної громади на 2024 рік» бюджетних призначень та становить 1 937 000,00 грн., що відповідає бюджетним призначенням за КЕКВ 2230 Продукти харчування на 2024 рік.
Дане рішення опубліковано на сайті Радехівської міської ради за посиланням https://miskrada-radekhiv.golos.net.ua/?p=pryynyati_rishennya&sp=single&id=186
2. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено з врахуванням Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України №2205 від 25.09.20р., Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2208 від 30.10.20р. та відповідно до норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 305 від 24.03.21р.
Також про обґрунтування технічних та якісних вимог враховано вимоги Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 р. №620/563.
Вимогами вищезгаданих нормативно-правових актів встановлено ряд вимог щодо технічних та якісних характеристик, а саме, запах м’яса повинен бути властивий свіжому м’ясу без сторонніх запахів та присмаків. У м’ясі не повинно бути живих гельмінтів та інших личинок, небезпечних для здоров’я людини. Постачання повинно здійснюватись спеціалізованим транспортом постачальника (рефрижератор) з дотриманням санітарних вимог.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту відділу організації діяльності закладів освіти Радехівської міської ради Львівської області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://rada.info/upload/users_files/43081140/3be86a9f70316c5b133cdb425144f748.docx
Номер:
18b7d75277bb499b8bfa159f4087717f
Назва:
Запит для надання пояснень
Дата опублікування:
04.03.2024 17:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Шинка, філе куряче охолоджене, стегно куряче без кістки охолоджене, код за ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-18-015125-a), яку проведено ВІДДІЛОМ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до підпункту 3.8. пункту 3 «Інші документи» Цінову пропозицію за формою згідно Додатку 3 до тендерної документації. При поданні цінової пропозицію необхідно перелічити всі запропоновані товари за їх ідентифікацією ( тобто вказати конкретну марку, товаровиробника, тощо).
У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М" завантажено Цінову пропозицію від 26.12.2023р із зазначенням запропонованих товарів та вказанням конкретної марки, товаровиробника.
Водночас, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М" завантажено Довідку з детальним описом товару, що пропонується та відомостями про товаровиробника та джерело походження (країна) товару від 26.12.2023р Вих.№024, із зазначенням відомостей про товаровиробника. Проте, відомості в зазначеній Довідці про товаровиробника відрізняються від інформації про товаровиробника, що зазначена в Ціновій пропозиції від 26.12.2023р учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М".
Просимо надати пояснення з вищезазначеного питання.
2. Відповідно до підпункту 3.9. пункту 3 «Інші документи» якщо учасник не є виробником, то він надає копію договору з виробником про поставку товарів або дилерський договір або договір про співпрацю чинний до кінця 2024 року. В разі, якщо учасник подає договір про співпрацю, то разом з таким договором учасник повинен надати документ, який підтверджує договірні відносини його контрагента із виробником (гарантійний, авторизаційний лист, накладна, договір, тощо.).
Відповідно до Цінової пропозиції від 26.12.2023р учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М" товаровиробниками запропонованих товарів є: ТзОВ «Євро-Комперс», ТзОВ «Агроль», ПП «Миронівська птахофабрика», ТзОВ «Луцька аграрна компанія».
Так, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М" завантажено:
- файл ПП-ТОВ Євро-Комерс.pdf, який містить в собі Договір поставки від 08.10.2021 № ЄК-Р214. Відповідно до пункту 9.1. даний договір діє до 31.12.2021 року. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М" відсутні додаткові угоди, що підтверджують продовження строку дії Договору поставки від 08.10.2021 № ЄК-Р214 до кінця 2024 року;
- файл ПП-ТзОВ ЛАК.pdf, який містить в собі Договір поставки від 18.10.2021 № ВС-311. Відповідно до пункту 6.1. даний договір діє до 31.12.2023 року. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М" відсутні додаткові угоди, що підтверджують продовження строку дії Договору поставки від 18.10.2021 № ВС-311 до кінця 2024 року.
Просимо надати пояснення, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М" не враховані вищезазначені невідповідності.
Також, просимо надати інформацію із зазначенням назви файлу, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М", який містить в собі копію договору з виробником про поставку товарів або дилерський договір або договір про співпрацю чинний до кінця 2024 року ПП «Миронівська птахофабрика».
3. Відповідно до Додатку 4 в складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: гарантійний лист, про відповідність якості товару та своєчасної його поставки до комори кожного окремого закладу освіти, проте у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М" завантажений Гарантійний лист від 26.12.2023 Вих.№017 із зазначенням: «…своєчасної його поставки до комори закладу освіти», при цьому у Додатку 4 визначений Перелік адрес закладів відділу організації діяльності закладів освіти Радехівської міської ради.
Просимо надати пояснення, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М" не врахована вищезазначена невідповідність.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
2618b9e6fa714122bca3221a3dfe4a14
Назва:
Пояснення за процедурою відкритих торгів (ID закупівлі: UA -2023-12-18-015125-а )
Дата опублікування:
07.03.2024 16:02
Опис:
На виконання Вашого запиту від 04 березня 2024 року про надання пояснення за процедурою відкритих торгів (ID закупівлі: UA-2023-12-18-015125-a), відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» відділ організації діяльності закладів освіти Радехівської міської ради повідомляє наступне:
1. Відповідно до п.3.8. розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації від 18.12.2023р. зазначено про необхідність подання цінової пропозиції за формою відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, де необхідно перелічити всі запропоновані товари за їх ідентифікацією (тобто вказати конкретну марку, товаровиробника, тощо), (далі по тексту – цінова пропозиція).
Відповідно до абзацу 2 Додатку 4 до тендерної документації від 18.12.2023р. була вимога до Учасника про надання у своїй тендерній пропозиції довідки з детальним описом товару, що пропонується та відомостями про товаровиробника та джерелом походження (країна) товару (обов‘язково зазначається виробник, країна походження, назва товару), (далі по тексту – довідка з описом).
Замовником було проаналізовано та опрацьовано зміст поданих Учасником документів та вирішено, що подані документи відповідають вимогам замовника. У ціновій пропозиції та у довідці з описом вказано товаровиробників, які постачатимуть товар Учаснику, а саме, ТзОВ «Євро-комерс» являється товаровиробником шинки та курячого філе, а ТзОВ «Луцька аграрна компанія» є товаровиробником стегна курячого, що співпадає у згаданих документах, є спільним для них. На підтвердження інформації Учасник надав у складі тендерної пропозиції підписані договори на постачання визначеного товару конкретним товаровиробником та накладні. Учасником надано цінову пропозицію з інформацією про товаровиробників ТзОВ «Євро-комерс» та ТзОВ «Луцька аграрна компанія» із наданням видаткових накладних на підтвердження постачання визначеного товару. В довідці з детальним описом товару учасник описав запропонований товар виробників ТзОВ «Євро-комерс» та ТзОВ «Луцька аграрна компанія». Оскільки предметом закупівлі є шинка, філе куряче охолоджене та стегно куряче без кістки охолоджене, Учасник вказав постачальників саме такої продукції, яка вимагалася Замовником, то така інформація вважається Замовником достатньою. Хоча в зазначених документах міститься інформація про інших товаровиробників, проте вони Замовником не взяті до уваги, оскільки поставка продукції від ТзОВ «Євро-комерс» та ТзОВ «Луцька аграрна компанія», повністю задовільняє вимоги Замовника для забезпечення виконання вимог договору.
2. Згідно з частиною 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до ст.638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Стаття 180 Господарського кодексу України визначає, що договір є укладеним з моменту одержання особою, яка направила пропозицію укласти договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
При укладенні господарського договору сторони зобов’язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Пролонгація договору. Пролонгація (англ. prolongation, нім. Prolongation f) – продовження строку чинності документа – договору, угоди, векселя тощо. Пролонгація відбувається шляхом укладення спеціальної угоди чи доповнення або ж автоматично, у порядку, передбаченому самим договором.
Суб’єкт господарювання із своїм контрагентом погодив пролонгацію строку дії договору автоматично, про що зазначено у самому договорі, а також, Учасник надав у тендерній документації Довідку (інформаційну) стосовно підтвердження достовірності наданої інформації Вих.№016 від 26.12.2023р., де зазначено, що Учасник даної процедури закупівлі на придбання та/або поставку товару (товарів), в особі директора М.М. Гавора, даною довідкою гарантує та/або підтверджує повноту та достовірність наданої інформації. Відповідно це і є підтвердженням, або ж додатковим документом на підтвердження чинності поданих документів. А відтак, додаткові угоди на продовження чинності договору не потрібні, оскільки умова відносно пролонгації зазначена у самому договорі, автоматична пролонгація та погоджена сторонами. Окрім цього, даною довідкою Учасник гарантує та/або підтверджує, що за надання завідомо неправдивої інформації, відповідно до вимог/умов тендерної документації, зобов’язується та готове понести в установленому законом порядку повну та обґрунтовану юридичну відповідальність. А це означає, що Учасник наділений повною цивільною та господарською правосуб’єктністю та розуміє значення своїх дій/бездіяльності відповідно до чинного законодавства України.
Щодо завантаженого файла ТзОВ «Євро-Комерс» у форматі pdf, Договору поставки №ЄК-Р214 від 08.10.2021р. у пункті 9.1 дійсно зазначено, що даний Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2021р. Однак, у п.9.3 даного Договору зазначено, що у тому випадку, якщо сторони у термін не менш ніж за 20 днів до закінчення терміну дії даного договору, не повідомлять один одного про бажання розірвати Договір, то останній вважається продовженим терміном на один рік. Відповідно, до Додатку №1 до Договору №ЄК-Р214 від 08.10.2021р. Протокол погодження договірної ціни від 02.03.2023р., та інших, вбачається, що сторони використовують автоматичну пролонгацію договору та перебувають між собою у договірних відносинах по договору №ЄК-Р214 від 08.10.2021р.
Щодо завантаженого файла ТзОВ «Луцька аграрна компанія» у форматі pdf, Договору поставки № ВС-11 від 18.10.2021р. у пункті 6.1 Договору, дійсно зазначено, що даний Договір набирає чинності з 18.10.2021 і діє до 31.12.2023р. Однак, у п.6.2 даного Договору зазначено, що дія Договору продовжується на кожний наступний рік, якщо жодна із сторін не заявить письмово про його розірвання не пізніше, ніж за 15 днів до закінчення дії Договору. Отже, додаткової угоди для пролонгації даного Договору не потрібно, адже момент пролонгації прописано у самому договорі про що сторони дійшли взаємної згоди, підписавши даний Договір.
Відносно завантаженого файла у форматі pdf, заяви-приєднання від 04.01.2022р. з Приватним акціонерним товариством «МХП», слід зазначити, що заява-приєднання діє не більше 5 років з дня підписання заяви-приєднання. Відповідно до ст.ст.633, 641 та 642 Цивільного кодексу України передбачено такий вид договорів, як публічний договір, в якому одна сторона – підприємець взяла на себе обов’язок здійснювати продаж товарів, виконання робіт або надання послуг кожному, хто до неї звернеться. А відповіддю особи, якій адресована пропозиція укласти договір може бути вчинення дії відповідно до вказаних у пропозиції умов договору (відвантажила товар, надала послуги, виконала роботи, тощо). Як вбачається із Видаткової накладної № ЛЬ300033905 від 21.12.2023р. та інших видаткових накладних, між сторонами відбулось підписання публічного договору та прийняття заяви приєднання, оскільки між ними здійснюється відносини господарської діяльності.
Отже, оскільки Учасник надав у документах тендерної пропозиції повний перелік документів для задоволення вимог Замовника, а саме, підписані договора з товаровиробниками ТзОВ «Євро-комерс» та ТзОВ «Луцька аграрна компанія» на постачання продукції, яка вимагалася Замовником (шинка, філе куряче охолоджене та стегно куряче без кістки охолоджене) та накладні на підтвердження постачання даного виду товарів, то така інформація вважається Замовником достатньою. Інформація про інших товаровиробників, зазначених учасником Замовником не взяті до уваги, оскільки поставка продукції від ТзОВ «Євро-комерс» та ТзОВ «Луцька аграрна компанія», повністю задовільняє вимоги Замовника для забезпечення виконання вимог договору.
3. Замовником в Додатку 4 до тендерної документації від 18.12.2023р. вимагалось від Учасника надання гарантійного листа про відповідність якості товару та своєчасної його поставки до комори кожного окремого закладу освіти. Учасником надано гарантійний лист Вих.№017 від 26.12.2023р., де зазначено засвідчення та гарантія якості товару та своєчасної його поставки до комори закладу освіти. Однак, Замовником було взято до уваги лист-погодження з істотними умовами договору Вих.№027 від 26.12.2023р., де Учасник зазначає, що погоджується з усіма істотними умовами договору, викладеними в тендерній документації, та погоджується підписати проект договору про закупівлю оприлюднений Замовником у тендерній документації з дотриманням усіх умов протягом строку встановленому в договорі. Відповідно до п.5.4 розділу 5 проекту Договору зазначено, що Постачальник за цим Договором здійснює поставку та відвантаження товару до дислокації закладів освіти, визначених у додатку № 2 до цього Договору. А додаток №2 до проекту договору містить перелік закладів освіти та їх адресу (місцезнаходження). Оскільки заклади освіти знаходяться за різними юридичними адресами, то в розумінні Замовника кожний заклад освіти є, відповідно, окремим закладом освіти, отже, доставка товару здійснюється до кожного окремого закладу, оскільки всі заклади знаходяться за різними адресами.
Взявши до уваги зобов’язання та гарантії зазначені Учасником у листі-погодженні з істотними умовами договору з урахуванням ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, отже після укладення договору, сторони мають чітко виконувати його вимоги, про що Учасником зазначається у вищезазначених документах.
Додатки: додаються