• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шинка, філе куряче охолоджене, стегно куряче без кістки охолоджене

Завершена

1 937 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 685.00 UAH
Номер: 8c38467e611e43249f4144550bf7fa4e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-16-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.02.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 16.02.2024 13:12 - 09.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.02.2024 № 17 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручень Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, від 12.02.2024 №003100-18/2002-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.02.2024 № 17 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 33 UA-2023-12-18-015125-a 18.12.2023 ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М" встановлено порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі). За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та далі Особливості, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства шляхом розірвання договору від 02.01.2024 № 5 зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік UA-P-2023-12-18-005343-c ВІДДІЛУ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.12.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.12.2023, тендерну пропозицію учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М", повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 27 грудня 2023 року, договір від 02.01.2024 № 5, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 22.02.2024, 07.03.2024 на запити Східного офісу Держаудитслужби. Моніторингом установлено, що відповідно до Додатку 4 тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: - довідку з детальним описом товару, що пропонується та відомостями про товаровиробника та джерелом походження(країна) товару (обов‘язково зазначається виробник, країна походження, назва товару ); - копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість (сертифікат) або декларація виробника або декларація про відповідність). Дані документи повинні бути надані на кожен запропонований вид товару. Так, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М" завантажено Довідку з детальним описом товару, що пропонується та відомостями про товаровиробника та джерело походження (країна) товару від 26.12.2023р Вих.№024. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М" відсутні посвідчення про якість (сертифікати) або декларації виробників або декларації про відповідність, зокрема від товаровиробників: ТзОВ «Луцька аграрна компанія», ТзОВ «Птахокомплекс Губин», ПАТ «МХП», які зазначені в Довідці від 26.12.2023 Вих.№024. Окрім цього, відповідно до Додатку 4 тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції Учаснику необхідно підтвердити інформацію щодо наявності експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів у випадках, визначених відповідно статтями 23 та 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М" завантажено Рішення про державну реєстрацію потужності оператору ринку про вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності: Роздрібна торгівля харчовими продуктами. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М" не відповідає вимогам встановленим Замовником у Додатку 4 тендерної документації. Також моніторингом установлено, що відповідно до пунктів 3.8., 3.9. Розділу 3 «Інші документи» Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено надати учасником, у складі своєї пропозиції, наступні документи: 3.8. Цінову пропозицію за формою згідно Додатку 3 до тендерної документації. При поданні цінової пропозицію необхідно перелічити всі запропоновані товари за їх ідентифікацією (тобто вказати конкретну марку, товаровиробника, тощо). 3.9. Якщо учасник не є виробником, то він надає копію договору з виробником про поставку товарів або дилерський договір або договір про співпрацю чинний до кінця 2024 року. В разі, якщо учасник подає договір про співпрацю, то разом з таким договором учасник повинен надати документ, який підтверджує договірні відносини його контрагента із виробником (гарантійний, авторизаційний лист, накладна, договір, тощо.). У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М" завантажено Цінову пропозицію від 26.12.2023 із переліком всіх запропонованих товарів за їх ідентифікацією із зазначенням товаровиробника. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М" відсутні документи, які підтверджують чинність договорів про поставку або співпрацю товаровиробників до кінця 2024 року, які зазначені у Ціновій пропозиції від 26.12.2023, що не відповідає вимозі встановленій у пункті 3.9. Розділу 3 «Інші документи» Додатку 1 до тендерної документації Замовника. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. При цьому, норми пункту 44 Особливостей є імперативними, тобто обов’язковими для виконання. Слід зазначити, що замовник не наділений правом звільняти учасника закупівлі від надання будь-яких документів чи інформації, у складі тендерної пропозиції, які передбачені вимогами тендерної документації. Проте, в порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі) Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ПП "Привокзальна-М", натомість визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав із ним договір від 02.01.2024 № 5.
Період усунення порушень: 11.03.2024 18:24 - 26.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 11.03.2024 18:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виявлені під час моніторингу закупівлі порушення усунули. На виконання Висновку Східного офісу Держаудитслужби від 11.03.2024р.
Дата публікації звіту: 15.03.2024 15:10

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення, яке встановлено за результатом моніторингу закупівлі, усунуто шляхом розірвання договору від 02.01.2024 № 5 зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди від 15.03.2024 № 1.
Дата публікації: 15.03.2024 15:43

Запити/Пояснення