-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
«Реконструкція системи теплопостачання КНП «Івано-Франківський обласний фтизіопульмонологічний центр Івано-Франківської обласної ради» за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Матейки, 53 (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (45454000-4 – Реконструкція))
Завершена
9 033 372.00
UAH з ПДВ
Номер:
4b897ff1eb75478d8d0cb192fdb28935
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-21-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.12.2023 00:00
Період моніторингу:
21.12.2023 11:37 - 12.01.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.12.2023 №90-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 21.12.2023 № 90-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-12-18-013107-a 18.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з особливостями, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення вимог пункту 17 Особливостей шляхом укладення додаткової угоди до Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 08 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 17.11.2023) (далі – Особливості), відповідності умов договору вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повідомлення про внесення змін до договору (укладання додаткових угод).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Івано-Франківський обласний фтизіопульмонологічний центр Івано-Франківської обласної ради" (далі – Замовник) на 2023 рік, інформацію про предмет закупівлі, обґрунтування щодо необхідності виконання з реконструкції системи теплопостачання КНП «Івано-Франківський обласний фтизіопульмонологічний центр Івано-Франківської обласної ради», затверджене Генеральним директором Замовника, протокол розкриття пропозицій, договір від 18.12.2023 №190 (далі – Договір), укладений з Товариство з обмеженою відповідальністю "Промбудсервіс - Косів", додаткова угода від 20.12.2023 №1 до Договору, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідь Замовника на пояснення від 22.12.2023 року.
За результатами моніторингу встановлено, що між Замовником та учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Промбудсервіс - Косів", укладено Договір, який не відповідає нормам Цивільного кодексу України, що є порушенням вимог пункту 17 Особливостей. Зокрема, відповідно до пункту 6.2. Договору: «Гарантійний строк на виконані роботи становить 5 років з дати підписання акту приймання виконаних будівельних робіт».
Слід зазначити, що відповідно до пункту 1.1 Договору предметом договору є виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція системи теплопостачання КНП «Івано-Франківський обласний фтизіопульмонологічний центр Івано-Франківської обласної ради» за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Матейки, 53».
Статтею 875 Цивільного кодексу України визначено, що договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта. Виходячи з вищенаведеного, гарантії якості у договорі будівельного підряду регламентуються статтею 884 Цивільного кодексу України, якою встановлено, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Період усунення порушень:
08.01.2024 10:35 - 23.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.01.2024 10:35
Запити/Пояснення
Номер:
6899d006ad394709917978d3968345a8
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
21.12.2023 14:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція системи теплопостачання КНП «Івано-Франківський обласний фтизіопульмонологічний центр Івано-Франківської обласної ради» за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Матейки, 53 (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (45454000-4 – Реконструкція))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-18-013107-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7f499c8c3fc249a288bf42b5038be7cc
Назва:
Відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 21.12.2023 №90-з
Дата опублікування:
22.12.2023 14:00
Опис:
КНП «Івано-Франківський обласний фтизіопульмонологічний центр Івано-Франківської обласної ради» (надалі - Замовник) у відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 21.12.2023 №90-з межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Реконструкція системи теплопостачання КНП «Івано-Франківський обласний фтизіопульмонологічний центр Івано-Франківської обласної ради» за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Матейки, 53» ДК:021:2015: 45454000-4 Реконструкція (UA-2023-12-18-013107-a), а саме: яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, пояснює наступне.
Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами) та відповідно до:
рішення сесії Івано-Франківської обласної ради від 22.08.2023 №721-23/2023 та на підставі довідки про зміни до кошторису на 2023 рік від 28.08.2023 №254 і довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік від 11.12.2023 №22 в сумі 2 500,00 тис. грн.;
рішення сесії Івано-Франківської обласної ради від 27.10.2023 №762-26/2023 та на підставі довідки про зміни до кошторису на 2023 рік від 03.11.2023 №352 і довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік від 07.11.2023 №16 в сумі 4 800,00 тис. грн.;
розпорядження Івано-Франківської ОВА від 06.12.2023 №516 та на підставі довідки про зміни до кошторису на 2023 рік від 08.12.2023 №468/1 і довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік від 11.12.2023 №21 в сумі 2 050,00 тис. грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені відповідно до виготовленої та затвердженої проектно-кошторисної документації: «Реконструкція системи теплопостачання КНП «Івано-Франківський обласний фтизіопульмонологічний центр Івано-Франківської обласної ради» за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Матейки, 53», яка пройшла експертизу та отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації (копія експертного звіту від 29.11.2023 №Т2163-АД в додатку до відповіді), а також відповідно до особливостей робіт, що необхідно виконати, з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Очікувану вартість робіт з реконструкції визначено з урахуванням чинних кошторисних норм України, що затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», а саме: «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», а також відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва №434 (копія кошторисної документації в додатку до відповіді).