• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

«Реконструкція системи теплопостачання КНП «Івано-Франківський обласний фтизіопульмонологічний центр Івано-Франківської обласної ради» за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Матейки, 53 (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (45454000-4 – Реконструкція))

Завершена

9 033 372.00 UAH з ПДВ
Номер: 4b897ff1eb75478d8d0cb192fdb28935
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-21-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.12.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 21.12.2023 11:37 - 12.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.12.2023 №90-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 21.12.2023 № 90-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-12-18-013107-a 18.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з особливостями, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення вимог пункту 17 Особливостей шляхом укладення додаткової угоди до Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 08 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 17.11.2023) (далі – Особливості), відповідності умов договору вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повідомлення про внесення змін до договору (укладання додаткових угод). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Івано-Франківський обласний фтизіопульмонологічний центр Івано-Франківської обласної ради" (далі – Замовник) на 2023 рік, інформацію про предмет закупівлі, обґрунтування щодо необхідності виконання з реконструкції системи теплопостачання КНП «Івано-Франківський обласний фтизіопульмонологічний центр Івано-Франківської обласної ради», затверджене Генеральним директором Замовника, протокол розкриття пропозицій, договір від 18.12.2023 №190 (далі – Договір), укладений з Товариство з обмеженою відповідальністю "Промбудсервіс - Косів", додаткова угода від 20.12.2023 №1 до Договору, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідь Замовника на пояснення від 22.12.2023 року. За результатами моніторингу встановлено, що між Замовником та учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Промбудсервіс - Косів", укладено Договір, який не відповідає нормам Цивільного кодексу України, що є порушенням вимог пункту 17 Особливостей. Зокрема, відповідно до пункту 6.2. Договору: «Гарантійний строк на виконані роботи становить 5 років з дати підписання акту приймання виконаних будівельних робіт». Слід зазначити, що відповідно до пункту 1.1 Договору предметом договору є виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція системи теплопостачання КНП «Івано-Франківський обласний фтизіопульмонологічний центр Івано-Франківської обласної ради» за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Матейки, 53». Статтею 875 Цивільного кодексу України визначено, що договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта. Виходячи з вищенаведеного, гарантії якості у договорі будівельного підряду регламентуються статтею 884 Цивільного кодексу України, якою встановлено, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Період усунення порушень: 08.01.2024 10:35 - 23.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 08.01.2024 10:35

Запити/Пояснення