-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15110000-2 М’ясо (М’ясо свинини (обрізне, охолоджене) (код ДК 021:2015: 15113000-3 Свинина), філе куряче (охолоджене) (код ДК 021:2015: 15112130-6 Курятина))
Завершена
1 672 919.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 364.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 364.60 UAH
Номер:
41df00e3d1244a1eac8abb8b531f93c8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-29-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2024 00:00
Період моніторингу:
29.01.2024 16:47 - 20.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.01.2024 №9-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.01.2024 №9-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2023-12-18-010322-a 18.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління гуманітарної політики Локачинської селищної ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 18 грудня 2023 року №103), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «Жидачевська Оксана Михайлівна», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26 грудня 2023 року №115, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 02 січня 2024 року №6 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 01 лютого 2024 року через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
15.02.2024 17:39 - 21.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.02.2024 17:39
Запити/Пояснення
Номер:
3b610b2e286844de9273729ae9755f6b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.01.2024 10:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса свинини (обрізне, охолоджене) та філе курячого (охолоджене) інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-18-010322-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f83ccef9412f4e8d8bea293dcf3eddfa
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
01.02.2024 09:38
Опис:
За результатами розгляду запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області про надання пояснень (інформації та документів) у межах проведення моніторингу закупівлі м’яса свинини (обрізне, охолоджене) та філе курячого (охолоджене) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-18-010322-a) повідомляємо наступне:
1. Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначались відповідно до п.1.4 Спільного наказу МОНУ та МОЗУ від 15.08.2006 р. №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», Спільного наказу МОНУ та МОЗУ від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», а також статті 61 Основ законодавства України про охорону здоров’я (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 4, ст. 19, № 15, ст. 132; 2014 р., № 2-3, ст. 41), нормам Законів України «Про охорону дитинства» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2001, № 30, ст.142) та «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. №771/97-ВР (зі змінами).
Розмір бюджетного призначення до предмету закупівлі розраховано, відповідно до чотирьох тижневого перспективного меню для закладів загальної середньої освіти Локачинської селищної ради, яке розроблялось на підставі норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. №305, та було погоджене начальником Володимирського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області. Технологічна документація на страви та вироби, що увійшли до меню, надана Євгеном Клопотенко та командою проєкту CultFood і погоджена державною установою «Інститут громадського здоров’я».
Розрахунок кількості предмета закупівлі ґрунтується на потребі відповідно до норми на одну дитину на день для одноразового харчування у закладах загальної середньої освіти та триразового харчування у закладах дошкільної освіти відповідно до вікової категорії (додатки 1 та 9 до норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», методом порівняння ринкових цін, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель «Prozorro», а також за даними офіційного веб-сайту Міністерства фінансів України за адресами:
https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/meat-food/meat/pork/;
https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/meat-food/meat/chicken/,
станом на 28.11.2023 року (додаються).
Очікувана вартість, окрім ціни товару, враховує витрати на доставку транспортом постачальника товару невеликими партіями на адреси закладів освіти Замовника (вказані в Додатку № 3 до тендерної документації).
2. Управління гуманітарної політики Локачинської селищної ради є структурним підрозділом Локачинської селищної ради. Власного веб-сайту не має.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщені на офіційному сайті Локачинської громади (Волинська область, Володимирський район) в блоці «Локачинська громада / Виконавчі органи ради / Управління гуманітарної політики / Обгрунтування закупівель» за посиланням https://lokachynska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-zakupivel-14-12-59-07-07-2023/.