• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) в обласному протитуберкульозному диспансері Житомирської обласної ради під інфекційне відділення за адресою: смт. Гуйва, вул. Бердичівська, 64 Житомирського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція)

Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

33 237 342.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 332 373.42 UAH
Номер: 6d83231e9d3a4bc1a41b7dd1bb1a1f6d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-12-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.02.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 12.02.2024 14:10 - 05.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.02.2024 № 22 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 46 UA-2023-12-18-009163-a 18.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.m.petrovska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УК «Комфорт-Буд» встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу другого частини другої пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушення не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 18.12.2023 №460 (зі змінами відповідно до протоколу від 27.12.2023 № 492), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УК «Комфорт-Буд» (далі – ТОВ «УК «Комфорт-Буд»), вимогу про усунення невідповідностей до 19.01.2024, протокол від 12.01.2024 № 16, протокол від 19.01.2024 № 24, повідомлення про намір укласти договір від 19.01.2024, договір від 02.02.2024 №52-24 ZH05A_02_W на суму 33 078 024,00 грн з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 20.02.2024, 28.02.2024 та 01.03.2024 через електронну систему закупівель, на запит Держаудитслужби. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5.3 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник встановив кваліфікаційний критерій до учасників наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання договорів. Також у пункті 5.3 Розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років без урахування періоду дії військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Крім того, під аналогічними, у розумінні цієї документації, є договори співставні за складом та характером робіт, а саме, «Реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) в обласному протитуберкульозному диспансері Житомирської обласної ради під інфекційне відділення за адресою: смт. Гуйва, вул. Бердичівська, 64 Житомирського району Житомирської області». Водночас, відповідно до технічого завдання (додаток № 3 до тендерної документації) основні види робіт предмету закупівлі: підготовчі та будівельні роботи, вентиляція, опалення, внутрішній водопровід та каналізація, електрообладнанння та електроосвітлення, системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, передавання тривожних сповіщень, провідна мережа інтернет, телефонізація, регламент часу, виклична палатна сигналізація, цифрове телебачення, мережа охоронної сигналізації, трубопроводи та устаткування лікувального газопроводу, ліфт на 2 зупинки, пусконалагоджувальні роботи, зовнішні електромережі, блискавкозахист, встановлення ДЕС, майданчики для кисневого пункту та дизельного генератора, зовнішні мережі водопроводу, каналізації та теплопостачання та медичного газопостачання, система кабельного підігріву покрівлі та водостоків, монтаж технологічного обладнання, благоустрій, озеленення, покриття, майданчик для дезинфекції транспортних засобів, балонна рампа. Відповідно до пункту 5.3.2 Розділу ІІІ тендерної документації учасник надає завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору. Учасник ТОВ «УК «Комфорт-Буд» на вимогу пункту 5.3.2 Розділу ІІІ тендерної документації надав договір підряду від 24.06.2021 №23, предметом закупівлі якого є «Реконструція скверу на Майдані Соборному у м. Житомирі зі встановленням влагштоку Державного прапору України» та договір підряду від 28.09.2020 № 47 з предметом закупівлі «Реконструкція території благоустрою бульвару Нового в місті Житомирі», що не відповідає аналогічному договору в розумінні цієї документації, а саме договори не співставні за складом та характером робіт в частині вентиляції, опалення, внутрішній водопровід та каналізація, системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, передавання тривожних сповіщень; провідна мережа інтернет, телефонізація, виклична палатна сигналізація, цифрове телебачення, мережа охоронної сигналізації, трубопроводи та устаткування лікувального газопроводу, ліфт на 2 зупинки, блискавкозахист, встановлення ДЕС, майданчики для кисневого пункту та дизельного генератора, зовнішні мережі медичного газопостачання, системи кабельного підігріву покрівлі та водостоків, монтаж технологічного обладнання, майданчик для дизенфекції транспортних засобів, балонна рампа. Отже Учасник ТОВ «УК «Комфорт-Буд» не підтвердив відповідний досвід виконання аналогічних договорів, а Замовник на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УК «Комфорт-Буд» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, установленим статтею 16 цього Закону, визначив його переможцем та уклав з ним Договір. Також під час моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції, зокрема, локальними кошторисами, що мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу. Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально-технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3), буде відхилена на підставі абз. II пп. 2 п.44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Також відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен розуміти, що у випадку зазначення у Додатку 3 конкретної марки чи виробника або конкретного процесу, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи торгову марку, патент, тип або конкретне місце походження чи спосіб виробництва – необхідно розуміти зазначене, як можливість використання еквіваленту. Посилання Замовником у Додатку 3 на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію джерела його походження або виробника може бути необхідним відповідно до проекту будівництва, що пройшов державну експертизу. Учасник ТОВ «УК «Комфорт-Буд» на виконання вимог пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації, а саме, пункту 677 Додатку №3 до тендерної документації Вишки телескопічні [на автомобілі], вантажопідйомність 0,35т у кількості 16 маш.год вказав спеціальний вантажний автомобіль ГАЗ-3307 (з автопідйомником телескопічним вантажопідіймальністю 300 кг на його базі) у кількості 10,24 маш.год. (пункт 49 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-02). У поясненні, яке надано Замовником 01.03.2024 на запит Держаудитслужби, зазначено, зокрема, «Учасник на виконання зазначеної вимоги вказав спеціальний вантажний автомобіль ГАЗ-3307 (з автопідйомником телескопічним вантажопідіймальністю 300 кг на його базі), з врахуванням технічних характеристик механізму, що є еквівалентом зазначеної техніки, яка не призводить до зміни трудових і технічних ресурсів та не впливає на якість робіт, зокрема не перевищує нормативну-розрахункову вартість робіт.». Однак спеціальний вантажний автомобіль ГАЗ-3307 (з автопідйомником телескопічним вантажопідіймальністю 300 кг на його базі) не може бути еквівалентом Вишки телескопічні [на автомобілі], вантажопідйомність 0,35 т в технічній частині, а саме, вантажопідйомності. Окрім цього заявлена учасником ТОВ «УК «Комфорт-Буд» кількість маш/год роботи спеціального вантажного автомобіля ГАЗ-3307 (з автопідйомником телескопічним вантажопідіймальністю 300 кг на його базі) не відповідає кількості маш/год роботи вишки телескопічної (на автомобілі), вантажопідйомність 0,35 т, зазначених Замовником у пункті 677 Додатку №3 до тендерної документації. Отже Замовник на порушення вимог абзацу другого частини другої пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УК «Комфорт-Буд» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 06.03.2024 15:18 - 21.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 06.03.2024 15:18

Оскарження висновку в суді

Опис: Повідомляємо, що Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-18-009163-a, розміщеного в електронній системі закупівель «06» березня 2024 року Державною аудиторською службою України. Як наслідок, 19.03.2024 року Замовником було ініційовано звернення до Житомирського окружного адміністративного суду з метою оскарження висновку моніторингу.
Дата публікації: 20.03.2024 16:03
Дата відкриття провадження: 21.03.2024 00:00
Номер відкриття провадження: Справа № 240/5499/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ознайомившись із висновком Державної аудиторської служби України за результатом моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) в обласному протитуберкульозному диспансері Житомирської обласної ради під інфекційне відділення за адресою: смт. Гуйва, вул. Бердичівська, 64 Житомирського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція) за ідентифікатором UA-2023-12-18-009163-a, яким при здійсненні моніторингу за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "УК "Комфорт-Буд" встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу другого частини другої пункту 44 Особливостей. 1. Орган моніторингу стверджує, у Учасник ТОВ «УК «Комфорт-Буд» на вимогу пункту 5.3.2 Розділу ІІІ тендерної документації надав договір підряду від 24.06.2021 №23, предметом закупівлі якого є «Реконструція скверу на Майдані Соборному у м. Житомирі зі встановленням флагштоку Державного прапору України» та договір підряду від 28.09.2020 № 47 з предметом закупівлі «Реконструкція території благоустрою бульвару Нового в місті Житомирі», що не відповідає аналогічному договору в розумінні цієї документації, а саме договори не співставні за складом та характером робіт. Відповідно до абз. 7 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. (далі – Особливості), у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до п. 48 Особливостей у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 16 Закону, для підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, Замовник може вимагати від учасників процедури наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовник, встановлюючи кваліфікаційну вимогу щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів у вказаній в тендерній документації вимозі, виходив з того, що цей досвід є співставним за предметом даної процедури закупівлі, та який можна вважати найбільш відповідним критерієм для забезпечення Замовнику впевненості у достатньому досвіді учасника, якісному виконанні робіт за процедурою закупівлі та ефективного використання Замовником коштів, яке Замовник зобов’язаний забезпечити. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням ч. 4 ст. 5 Закону №922 та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону №922. Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Предметом даної закупівлі, згідно вказаного коду Єдиного закупівельного словника, є реконструкція, тобто будівельні роботи, які передбачають втручання в несучі та огороджувальні конструкції, інженерні мережі. Крім того, сюди відноситься зміна функціонального призначення або розширення геометричних форм об'єкта нерухомості. В тендерній документації вживається саме слово "співставний", що має наступне значення - вказує на спільність (іноді одночасність) у чомусь (в існуванні, володінні, звучанні тощо) кого-, чого-небудь з кимсь, чимсь. За характером предмету закупівлі та за предметом проекту договору, що викладений в Додатку 2 тендерної документації, договір, що буде укладатися за результатами закупівлі є договором будівельного підряду. Відповідно до ч. 2 ст. 875 Цивільного кодексу України договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема, житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта. Як вбачається з пункту 5.3 Розділу ІІІ тендерної документації, умова щодо співставності за складом і характером робіт за аналогічним договором стосується лише складу та характеру виконаних робіт за предметом закупівлі. Співставними до таких робіт, відповідно, є договори з нового будівництва/капітального ремонту або реконструкції обʼєктів соціальної інфраструктури. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 7 та сканами підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.3.2-.5.3.3. В тендерній документації вживається саме слово "співставний", що має наступне значення - вказує на спільність (іноді одночасність) у чомусь (в існуванні, володінні, звучанні тощо) кого-, чого-небудь з кимсь, чимсь. При цьому, об`єкт будівництва, на якому виконуються роботи, не має принципового значення, оскільки порядок виконання будівельно-монтажних робіт на різних об`єктах регулюється одними й тими ж будівельними нормами, зокрема ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», відповідно до п.1 якого ці норми встановлюють загальні вимоги до організації будівельного виробництва під час нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або частин, лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури. Водночас, тендерною документацією не встановлено переліку видів робіт за аналогічним договором, досвід виконання яких учасник повинен підтвердити під час подання власної тендерної пропозиції. Також, тендерна документація не містить вимоги про обов`язкову наявність в аналогічних договорах учасників ідентичних або однакових робіт з роботами, що передбачені в технічному завданні тендерної документації, йдеться саме про співставність робіт за предметом закупівлі, тобто робіт з нового будівництва/капітального ремонту або реконструкції. Разом з тим, з метою спростування вищезазначеного твердження Держаудитслужби щодо невідповідності наданих аналогічних договорів за співставністю робіт, надаємо також відповідну таблицю з порівняльним складом робіт за предметом закупівлі та наданими учасником аналогічними договорами. Таким чином, відповідно до наданих учасником ТОВ «УК «Комфорт-Буд» документів про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, ним було виконано умови тендерної документації щодо підтвердження наявності відповідного досвіду виконання аналогічного договору співставного за складом та характером робіт до предмету даної закупівлі. 2. Держаудитслужба зазначає, що Учасник ТОВ «УК «Комфорт-Буд» на виконання вимог пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації, а саме, пункту 677 Додатку №3 до тендерної документації Вишки телескопічні [на автомобілі], вантажопідйомність 0,35т у кількості 16 маш.год вказав спеціальний вантажний автомобіль ГАЗ-3307 (з автопідйомником телескопічним вантажопідіймальністю 300 кг на його базі) у кількості 10,24 маш.год. (пункт 49 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-02), який не може бути еквівалентом приведеної у Додатку № 3 техніки в частині вантажопідйомності. Окрім цього заявлена учасником ТОВ «УК «Комфорт-Буд» кількість маш/год роботи спеціального вантажного автомобіля ГАЗ-3307 (з автопідйомником телескопічним вантажопідіймальністю 300 кг на його базі) не відповідає кількості маш/год роботи вишки телескопічної (на автомобілі), вантажопідйомність 0,35 т, зазначених Замовником у пункті 677 Додатку №3 до тендерної документації. Отже Замовник на порушення вимог абзацу другого частини другої пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УК «Комфорт-Буд» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей визначив його переможцем та уклав з ним Договір. Вкотре звертаємо увагу, що умовами п. 5.1.2. тендерної документації встановлено вичерпний перелік обовʼязкової техніки, обладнання та механізмів наявність якої повинен підтвердити учасник при поданні тендерної пропозиції, а саме: - Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т – мінімум 1 одиниця; - Автогрейдер – мінімум 1 одиниця; - Екскаватори одноковшеві на гусеничному ходу – мінімум 2 одиниці; - Котки дорожні самохідні грунтові – мінімум 1 одиниця; - Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т; - Компресори пересувні – мінімум 1 одиниця; - Апарат для стикового зварювання поліетиленових труб – мінімум 1 одиниця. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджена Учасником в повному обсязі, наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 5 та скан-копіями підтверджуючих документів. В пункті 677 Додатку №3 до тендерної документації «Вишки телескопічні [на автомобілі], вантажопідйомність 0,35т» окремою позицією зазначена будівельна техніка, що використовується для виконання робіт. Пунктом 6 тендерної документації передбачено те, що Учасник повинен розуміти, що у випадку зазначення у Додатку 3 конкретної марки чи виробника або конкретного процесу, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи торгову марку, патент, тип або конкретне місце походження чи спосіб виробництва– необхідно розуміти зазначене, як можливість використання еквіваленту. Учасник на виконання зазначеної вимоги вказав спеціальний вантажний автомобіль ГАЗ-3307 (з автопідйомником телескопічним вантажопідіймальністю 300 кг на його базі), з врахуванням технічних характеристик механізму, що є еквівалентом зазначеної техніки, яка не призводить до зміни трудових і технічних ресурсів та не впливає на якість робіт, зокрема не перевищує нормативну-розрахункову вартість робіт. З урахування того, що спеціальний вантажний автомобіль ГАЗ-3307 (з автопідйомником телескопічним вантажопідіймальністю 300 кг на його базі) не власний, а орендований, трудовитрати на перебазування та обслуговування не в враховуються в кількості машино-годин застосованої техніки у відповідності до КНУ «Настанова з розроблення ресурсних елементних кошторисних норм», Учасником змінена кількість машино-годин в бік зменшення. Товариство з обмеженою відповідальністю «Управляюча компанія «Комфорт-Буд» підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: - договірною ціною; - зведеним кошторисним розрахунком; - пояснювальною запискою; - локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумковою відомістю ресурсів; - проектом календарного графіку виконання робіт. Окрім того, вважаємо за необхідне також додати, що скоригованим проєктом запроєктовано припливно-витяжну систему вентиляції з механічним спонуканням. За проєктною документацією забір зовнішнього повітря має здійснюватися припливними установками через повітрозабірні грати в зовнішніх стінах та вікнах, витяжка - через існуючі вентиляційні канали та існуючі вентиляційні шахти за допомогою змонтованих на горищі вентиляційних установок. Тобто, монтаж усієї проєктної припливно-витяжної системи (як то: установлення усіх вентиляторів, фільтрів, дифузорів, клапанів, гратів, повітропроводів та усього іншого вентиляційного обладнання) технологічно має здійснюватися внутрішньо по приміщеннях. Відповідно, технічна необхідність у використанні вишки телескопічної (на автомобілі) вантажопідйомністю 0,35тн. - відсутня. Таким чином, твердження органу моніторингу щодо порушення Учасником умов тендерної документації є безпідставними. Підсумовуючи викладене, вважаємо, що Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації при здійсненні закупівлі діяв в межах наданих повноважень та у порядку встановленому Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, а також просимо Північно-східний офіс Держаудитслужби України прийняти дані аргументовані заперечення та протягом 2 днів переглянути висновок за результатом моніторингу закупівлі «Реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) в обласному протитуберкульозному диспансері Житомирської обласної ради під інфекційне відділення за адресою: смт. Гуйва, вул. Бердичівська, 64 Житомирського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція) за ідентифікатором UA-2023-12-18-009163-a і визнати відсутність порушень законодавства у сфері публічних закупівель при проведенні даної процедури закупівлі. У разі відсутності відповіді Державної аудиторської служби щодо усунення порушень про які зазначено у висновку, керуючись ч. 10 ст. 8 Закону, Департамент буде вимушений оскаржити висновок за результатом моніторингу вказаної закупівлі у судовому порядку.
Дата публікації звіту: 13.03.2024 19:04

Запити/Пояснення