-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо Код товару що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015:15113000-3 М’ясо свинини(шинка) м’якоть без кістки, свіже, вищого ґатунку) Код ДК 021:2015: 15112130-6 – Курятина (Філе куряче охолоджене, гомілки курячі)
Завершена
1 958 925.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 465.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 3 465.00 UAH
Номер:
d839de19cb024a91b5203f8c76ca6d51
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-04-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.06.2024 00:00
Період моніторингу:
04.06.2024 12:21 - 26.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2024 № 29-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 03.06.2024 №29-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-12-18-007693-a від 18.12.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
За результатами аналізу питання своєчасності та повноти надання Замовником інформації, документів у випадках передбачених Законом, встановлено порушення вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 3 Порядку №1082 в частині не накладення кваліфікованого електронного підпису посадової особи Замовника.
За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ЛОТ 2 ФОП «Протальчук Тетяна Миколаївна» встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 1 пункту 44 Особливостей та абзацу п’ятому підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору, забезпечити виготовлення кваліфікованого електронного підпису уповноваженим особам, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді, спорту, соціального захисту та охорони здоров'я Горохівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.12.2023 № 313 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції учасників: ЛОТ 1 ФОП «Магурчак Владислав Вікторович», ЛОТ 2 ФОП «Протальчук Тетяна Миколаївна», Вимогу про усунення невідповідностей Учасника ФОП «Ярема Мирослава Миколаївна» від 02.01.2024 номер вимоги UA-2023-12-18-007693-a.c1, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника: ЛОТ 1 від 29.12.2023 № 347, ЛОТ 2 від 29.12.2023 № 348, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю: ЛОТ 1 від 29.12.2023 та ЛОТ 2 від 29.12.2023; договір про закупівлю ЛОТ 1 від 04.01.2024 № 7 на суму 622 800,00 грн, укладений з ФОП «Магурчак Владислав Вікторович», договір про закупівлю ЛОТ 2 від 04.01.2024 № 8 на суму 1 164 300,00 грн, укладений з ФОП «Протальчук Тетяна Миколаївна», пояснення Замовника від 07.06.2024 та від 18.06.2024, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 04.06.2024 та від 13.06.2024.
В ході проведення аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення встановлено, що статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На виконання статті 117 Конституції України, Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції, видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання.
Також, за нормою статті 49 Закону України від 27.02.2014 №794-VII «Про Кабінет Міністрів України», Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти - постанови і розпорядження. Акти Кабінету Міністрів України нормативного характеру видаються у формі постанов Кабінету Міністрів України.
Тобто, з 19.12.2020 Кабінетом Міністрів України головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) доручено забезпечити, а органам місцевого самоврядування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Крім того, Кабінет Міністрів України, при внесенні змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710), не вніс зміни до пункту 4, а доповнив Постанову № 710 новим пунктом 4-1, яким встановлено окремі вимоги для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктів господарювання державного сектору економіки.
Отже, Постанова № 710 містить окремі вимоги та розмежовує окремо органи місцевого самоврядування (пункт 4) та окремо головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) (пунктом 4-1).
Відповідно до наявного в електронній системі закупівель річного плану UA-P-2023-12-18-002247-a, джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету.
Відповідно до даних Єдиного веб порталу використання публічних коштів «Spending», який є офіційним державним веб порталом з відкритими даними про використання розпорядниками та одержувачами публічних коштів державного та місцевих бюджетів (https://spending.gov.ua/new/disposers/44045779/agreements) та даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – офіційному державному веб порталі, який входить до складу платформи відкритих даних у сфері публічних фінансів Є-data https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/44045779/profile) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів місцевих бюджетів.
Управлінням 04.06.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено запит про надання пояснень та документів, на підставі яких здійснено Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Водночас, запит Управління містив питання щодо надання Замовником посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Замовником в своєму поясненні від 07.06.2024 на запит Управління не надано документів щодо здійснення Замовником обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувану вартість.
Водночас, в вищевказаному поясненні Замовником надано «посилання на сторінку власного веб-сайту: https://gorokhivrada.gov.ua/».
Однак, при переході за вказаним посиланням встановлено, що на веб-сайті https://gorokhivrada.gov.ua/ відсутнє розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Управлінням вдруге 13.06.2024 надано запит про надання Замовником пояснень (інформації, документів).
Замовником у своїй відповіді від 18.06.2024 підтверджено не виконання вимог пункту 4-1 Постанови №710.
Таким чином, Замовник, який є розпорядником бюджетних коштів, на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Аналогічну позицію висловив Верховний Суд у справі №420/11945/21.
Крім того, в електронній системі закупівель уповноваженою особою Замовника розміщено протокол від 29.12.2023 № 348, де міститься інформація про закупівлю за ID UA-2023-12-18-012726-a. Управлінням в електронній системі закупівель 13.06.2024 оприлюднено запит про надання Замовником пояснень.
Однак, Замовником протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, не надано відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено, що на виконання вимог пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та відповідно до норм пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Порядок №1082), оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію, завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце Замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Проте, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення уповноваженою особою Замовника інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, тендерної документації, тощо), на них накладено незахищений удосконалений електронний цифровий підпис посадової особи Доброжицької Тетяни Валеріївни (Організація (установа) ОМС Управління освіти кмссзоз Горохівської м/р, Код ЄДРПОУ 44045779, Посада – співробітник, тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Замовника.
Таким чином, Замовником під час розміщення інформації про закупівлю порушено вимоги пункту 3 Порядку №1082 в частині накладення кваліфікованого електронного підпису посадової особи Замовника.
За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі встановлено, що на виконання вимог пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
На виконання вимог пункту 1 Розділу 3 тендерної документації Учасник подає через електронну систему закупівель інформацію про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації, зокрема: інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до тендерної документації, де по Лоту 2 Учасник подає Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації за підписом Учасника, де під аналогічним договором слід розуміти договір, предмет якого (Код ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо Код ДК 021:2015: 15112130-6 Філе куряче охолоджене, гомілки курячі). Також, Учасник має надати «не менше 1 копії договору в повному обсязі (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці. Інформація повинна надаватися про повністю виконаний договір.» з «копії/ю документів/а (видаткових накладних) на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.».
Учасником ФОП «Протальчук Тетяна Миколаївна» 27.12.2023 у складі своєї тендерної пропозиції по Лоту 2 у файлі «аналогічний договір.pdf» надано довідку від 25.12.2023 № 141 з інформацією про наявність досвіду виконання по одному аналогічному договору, де замовником був Горохівський психоневрологічний інтернат, Договір від 01.02.2023 № 67 на суму 53 480,00 грн, та скан копії документів: Договір від 01.02.2023 № 67 із специфікацією № 1 на товар: позиція 1 «четвертина куряча охолоджена у кількості 270 кг, ціна за 1 кг 74,00 грн, на загальну суму 19980,00 грн», позиція 2 «філе куряче охолоджене у кількості 250 кг, ціна за 1 кг 134,00 грн, на загальну суму 33500,00 грн», накладну від 05.12.2023 № 67 на четвертину курчати охолоджену у кількості 44,8 кг, ціна 1 кг 80,00 грн, на загальну суму 3584,00 грн, накладну від 18.12.2023 № 133 на філе курятини охолоджене у кількості 47,5 кг, ціна 1 кг 155,00 грн, на загальну суму 7362,50 гривень. Накладні від 05.12.2023 № 67 та 18.12.2023 № 133 не містять інформації щодо Договору згідно якого проводиться постачання продукції, та фактична ціна за 1 кг товару не відповідає ціні товару кожної номенклатурної позиції специфікації № 1 до Договору від 01.02.2023 № 67.
Тобто, Учасником ФОП «Протальчук Тетяна Миколаївна» у складі своєї тендерної пропозиції надано інформацію та документи, які не підтверджують повного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці від 25.12.2023 № 141.
Отже, Учасник ФОП «Протальчук Тетяна Миколаївна» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, та на виконання вимог абзацу третього підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник мав обов’язок щодо відхилення тендерної пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Проте, у своїй відповіді від 18.06.2024 на запит Управління Замовником надано наступне пояснення: «При звірці документів, які надала ФОП Протальчук Тетяна Миколаївна на основі узагальнених показників було взято до уваги для підтвердження відповідності кваліфікаційних критеріїв довідку від 25.12.2023 №141, нами була допущена помилка в тому, що накладні не відповідають аналогічному договору (були завантажені накладні з іншого аналогічного договору). На даний час ФОП Протальчук Тетяна Миколаївна надала копії видаткових накладних, що відповідають наданому аналогічному договору від 01.02.2023 №67 на паперових носіях. Перелік додається.».
На виконання вимог частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Таким чином, в порушення вимог абзацу третього підпункту 1 пункту 44 Особливостей та абзацу п’ятому підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію Учасника процедури закупівлі ЛОТ 2 ФОП «Протальчук Тетяна Миколаївна» та уклав з ним договір про закупівлю від 04.01.2024 № 8 на суму 1 164 300,00 гривень.
Період усунення порушень:
19.06.2024 16:27 - 04.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2024 16:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління освіти, культури, молоді, спорту, соціального захисту та охорони здоров’я Горохівської міської ради повідомляє про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень, а саме:
- звернулися до постачальника ФОП Протальчук Тетяни Миколаївни з листом про розірвання договору №8 від 04 січня 2024 року (лист №148/01-19/2-24 від 19.06.2024 р. додається);
- захищений носій з електронним підписом уповноваженій особі був виготовлений 14 лютого 2024 року.
Всі зауваження прийняті до уваги.
Дата публікації звіту:
21.06.2024 16:36
Запити/Пояснення
Номер:
df558e673b85490da314b28f4f404186
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.06.2024 14:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Код ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо Код товару що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015:15113000-3 М’ясо свинини(шинка) м’якоть без кістки, свіже, вищого ґатунку) Код ДК 021:2015: 15112130-6 – Курятина (Філе куряче охолоджене, гомілки курячі) за кодом ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-18-007693-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d4a774918c494a0f8dec0f756ed735cb
Назва:
Пояснення на запит.
Дата опублікування:
07.06.2024 13:13
Опис:
Управління освіти, культури, молоді, спорту, соціального захисту та охорони здоров’я Горохівської міської ради повідомляє, що на основі потреби технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмету закупівлі Код ДК 021:2015:15110000-2 – М’ясо Код товару що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015:15113000-3 М’ясо свинини(шинка) м’якоть без кістки, свіже, вищого ґатунку); Код ДК 021:2015: 15112130-6 – Курятина (Філе куряче охолоджене, гомілки курячі) та комерційних пропозицій потенційних постачальників було здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено очікувану вартість предмета закупівлі. Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту:
https://gorokhivrada.gov.ua/
Номер:
e24a954f6e404fc6b57543574f3b52f2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.06.2024 15:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Код ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо Код товару що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015:15113000-3 М’ясо свинини(шинка) м’якоть без кістки, свіже, вищого ґатунку) Код ДК 021:2015: 15112130-6 – Курятина (Філе куряче охолоджене, гомілки курячі) за кодом ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-18-007693-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Управлінням в електронній системі закупівель 04.06.2024 оприлюднено запит про надання пояснень щодо наступного: яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також Замовник мав обов’язок надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
На запит Управління Замовником оприлюднено разом з поясненнями копії двох комерційних пропозицій ФОП Протальчук Тетяни Миколаївни від 08.12.2023 № 140 та ФОП Магурчака Владислава Вікторовича від 07.12.2023 № 1, які містять перелік продуктів харчування (крупи, борошно, яйця, молоко, сир, риба, м'ясо, тощо), овочів (свіжих та оброблених), фруктів та ціни за одиницю товару; технічні та якісні характеристики предмету закупівлі (файли «Комерційна пропозиція 1.pdf», «Комерційна пропозиція 2.pdf», «Потреба,технічні характеристики.pdf»). При цьому, у своїй відповіді Замовник не надав інформацію щодо своїх дій саме по здійсненому обґрунтуванню розміру бюджетного призначення (розрахунки (заявки) кожного закладу загальної середньої освіти, закладів дошкільної освіти, які входять в управління освіти, культури, молоді, спорту, соціального захисту та охорони здоров’я Горохівської міської ради, зведені розрахунки, кошториси, тощо).
Крім того, Замовник у своїй відповіді надав посилання на сторінку власного веб-сайту: https://gorokhivrada.gov.ua/, на якому не розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Вдруге, Замовнику надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Вдруге, надати пояснення (інформацію, документи) щодо проведення уповноваженою особою Замовника дій відповідно до вимог частини четвертої статті 4 Закону та частини десятої статті 11 Закону.
2. В електронній системі закупівель уповноваженою особою Замовника розміщено протокол від 29.12.2023 № 348, де міститься інформація про закупівлю за ID UA-2023-12-18-012726-a.
Замовнику надати пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності.
3. На виконання вимог пункту 1 Розділу 3 тендерної документації Учасник подає через електронну систему закупівель інформацію про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації, зокрема: інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до тендерної документації, де по Лоту 2 Учасник подає Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації за підписом Учасника, де під аналогічним договором слід розуміти договір, предмет якого (Код ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо Код ДК 021:2015: 15112130-6 Філе куряче охолоджене, гомілки курячі). Також, Учасник має надати «не менше 1 копії договору в повному обсязі (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці. Інформація повинна надаватися про повністю виконаний договір.» з «копії/ю документів/а (видаткових накладних) на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.».
27.12.2023 Учасником ФОП Протальчук Тетяною Миколаївною у складі своєї тендерної пропозиції по Лоту 2 у файлі «аналогічний договір.pdf» надано довідку від 25.12.2023 № 141 з інформацією про наявність досвіду виконання по одному аналогічному договору, де замовником був Горохівський психоневрологічний інтернат, Договір від 01.02.2023 № 67 на суму 53 480,00 грн, та скан копії документів: Договір від 01.02.2023 № 67 із специфікацією № 1 на товар: позиція 1 «четвертина куряча охолоджена у кількості 270 кг, ціна за 1 кг 74,00 грн, на загальну суму 19980,00 грн», позиція 2 «філе куряче охолоджене у кількості 250 кг, ціна за 1 кг 134,00 грн, на загальну суму 33500,00 грн», накладну від 05.12.2023 № 67 на четвертину курчати охолоджену у кількості 44,8 кг, ціна 1 кг 80,00 грн, на загальну суму 3584,00 грн, накладну від 18.12.2023 № 133 на філе курятини охолоджене у кількості 47,5 кг, ціна 1 кг 155,00 грн, на загальну суму 7362,50 гривень. Тобто, Учасником ФОП Протальчук Тетяною Миколаївною надано інформацію та документи, які не підтверджують повного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці від 25.12.2023 № 141. Крім того, вищезазначені накладні не містять інформації щодо Договору згідно якого проводиться постачання продукції, та фактична ціна за 1 кг товару не відповідає ціні товару кожної номенклатурної позиції специфікації № 1 до Договору від 01.02.2023 № 67.
3.1. Замовнику надати пояснення щодо вчинених дій чи бездіяльності по виконанню вимог пункту 41 Особливостей, а саме: чому розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ФОП Протальчук Тетяни Миколаївни здійснено без урахування положень пункту 43 Особливостей, так як Учасником ФОП Протальчук Тетяною Миколаївною не виконано вимогу тендерної документації щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору.
3.2. Чому Замовником прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції Учасника ФОП Протальчук Тетяни Миколаївни вимогам тендерної документації при тому, що Учасником ФОП Протальчук Тетяною Миколаївною в тендерній пропозиції по Лоту 2 не надано документальне підтвердження інформації про її відповідність кваліфікаційним критеріям: не підтверджено повне виконання аналогічного договору 01.02.2023 № 67.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e561dfe77e7e441eb280355a6d128a60
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.06.2024 09:30
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Код ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо Код товару що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015:15113000-3 М’ясо свинини(шинка) м’якоть без кістки, свіже, вищого ґатунку) Код ДК 021:2015: 15112130-6 – Курятина (Філе куряче охолоджене, гомілки курячі) за кодом ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-18-007693-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, в зв’язку з цим Управління освіти, культури, молоді, спорту, соціального захисту та охорони здоров’я Горохівської міської ради надає пояснення (інформацію та документи):
1. Сторінка власного веб-сайту була прив’язана до сторінки головного розпорядника бюджетних коштів в червні 2024 року, тому з технічних причин обґрунтування предмета закупівлі не було розміщене (прив’язане) на вищезгаданому сайті.
2. Надаємо розрахунки кожного закладу загальної середньої освіти, закладів дошкільної освіти, які входять в управління освіти, культури, молоді, спорту, соціального захисту та охорони здоров’я Горохівської міської ради та кошториси на основі яких було здійснено обґрунтування предмета закупівлі.
3. Щодо Учасника ФОП Протальчук Тетяни Миколаївни, яка у складі своєї тендерної пропозиції по Лоту 2 у файлі «аналогічний договір» надала довідку від 25.12.2023 № 141 з інформацією про наявність досвіду виконання по одному аналогічному договору, де було зазначено виконання договору в повному обсязі з усіма додатками зазначеними в договорі. При звірці документів, які надала ФОП Протальчук Тетяна Миколаївна на основі узагальнених показників було взято до уваги для підтвердження відповідності кваліфікаційних критеріїв довідку від 25.12.2023 №141, нами була допущена помилка в тому, що накладні не відповідають аналогічному договору (були завантажені накладні з іншого аналогічного договору). На даний час ФОП Протальчук Тетяна Миколаївна надала копії видаткових накладних, що відповідають наданому аналогічному договору від 01.02.2023 №67 на паперових носіях. Перелік додається.