-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги харчування
Послуги з організації харчування
Завершена
20 700 805.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 103 504.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 103 504.03 UAH
Номер:
b1e3c7d93f3d4b93adc7a7614a78ec3f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-11-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2024 00:00
Період моніторингу:
11.01.2024 15:40 - 02.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.01.2024 № 3-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 11.01.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 11.01.2024 № 3-З
Витяг з переліку процедур закупівель для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2023-12-18-006531-a 18.12.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КП «Шкільний» встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень, зокрема шляхом підвищення кваліфікації уповноваженої особи.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Управління освіти Прилуцької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.12.2023 № 212, зі змінами від 19.12.2023 (далі – тендерна документація); перелік змін до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція Комунального підприємства Прилуцької міської ради Комбінат шкільного харчування «Шкільний» (далі – КП «Шкільний»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.12.2023 № 219; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю послуги харчування від 01.01.2024 № 1; пояснення, інформація та документи, надані Замовником 15.01.2024 та 23.01.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено невідповідності в документах тендерної пропозиції учасника КП «Шкільний», подання яких вимагалось тендерною документацією.
Так, відповідно до вимог пункту 1.1 частини 1 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники мають надати «Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном». Крім того, згідно з вимогами додатку 2 до тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні: надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність спеціалізованого автотранспорту у достатній кількості, копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або договори оренди/суборенди».
У складі тендерної пропозиції учасник КП «Шкільний» надав «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 19.12.2023 № 189 (файл «3. Довідка про наявність обладнання з додатками.pdf») та «Довідку про наявність автотранспорту» від 19.12.2023 № 192 (файл «9. Довідка про наявність автотранспорту, копії про реєстрацію т.з., копії мед довідок, копія договору та акту на сан обробку.pdf»), в яких зазначив, що КП «Шкільний» має на балансі «власний спеціалізований автотранспорт в кількості 2 (дві) одиниці».
На підтвердження інформації, зазначеної в довідці щодо наявності власного спеціалізованого автотранспорта «в кількості 2 (дві) одиниці», у складі тендерної пропозиції учасник КП «Шкільний» надав свідоцтво про реєстрацію лише на одну одиницю транспортного засобу, а саме на «ГАЗ 3302 АХІ-1 Фургон малотонажний-В» (реєстраційний номер СВ8902ВА). Свідоцтво про реєстрацію другої одиниці транспортного засобу у складі тендерної пропозиції відсутнє.
У відповіді на запит посадової особи органу державного фінансового контролю Замовник надав пояснення, що «учасником закупівлі КП «Шкільний» було надано довідку про наявність у нього двох одиниць автотранспорту, однак копія свідоцтва про реєстрацію була надана тільки на один транспортний засіб, що на думку Замовника є достатнім для виконання кваліфікаційного критерію щодо наявності автотранспорту».
Отже, під час розгляду тендерної пропозиції КП «Шкільний» Замовником була виявлена відсутність документа, надання якого передбачалось тендерною документацією.
Також відповідно до вимог додатку 2 до тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні: надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність у штаті кухарів дитячого харчування з досвідом роботи по організації харчування дітей у закладах освіти (копії дипломів, копії трудових книжок або наказів про призначення на посаду/сумісництво або цивільно-привові угоди або інші документи, передбачені законодавством, які підтверджують наявність правових відносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками).
При цьому відповідно до вимог пункту 7 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації «Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою».
Учасник КП «Шкільний» у складі тендерної пропозиції в файлі «17. Довідка про наявність в штаті кухаря дитячого харчування, копії дипломів, копії трудових книжок.pdf» надав документ про освіту, викладений іншою мовою, ніж українська, без автентичного перекладу українською мовою, а саме:
- «Свидетельство № 000930 21114/23764, выдано гр. Крысенко Ольге Владимировне», в том, что он(а) в 1976 г. поступил(а) и в 1978 г. окончил(а) Черниговское профессиональное торгово-кулинарное училище».
При цьому, під час розгляду тендерної пропозиції КП «Шкільний» Замовник не встановив невідповідність вищезазначеного документа вимогам тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Разом з тим, враховуючи вищезазначене, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції КП «Шкільний» не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей.
Крім того, відповідно до вимог додатку 2 до тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні: надати копії посвідчень якості, сертифікатів якості на продовольчий товар та сировину».
У складі тендерної пропозиції у файлі «25. Довідка про сертифікати якості, копії сертифікатів.pdf» учасник КП «Шкільний» надав:
- «декларацію виробника» від 12.12.2023 № 00000030908 на «свинина 2 кат. в напівтушках обрізна /без ГМО/»;
- «посвідчення про якість на готову (молочну, рибну тощо) продукцію тваринного походження» від 18.12.2023 на «тушки хека»;
- «декларацію виробника про відповідність продукції» від 18.12.2023 № 68116 на «молоко пастеризоване 2,5% 900 г, сир кисломолочний 5% 1 кг фас п/е»;
- «посвідчення про якість продукції» від 18.12.2023 № 18 на «молоко 2,5%, сметана 21%, йогурт 2,5%»;
- «декларацію виробника на м’ясну продукцію тваринного походження» від 13.12.2023 № 801263 на «філе курчат-бройлерів охолоджене у вакуумі».
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасник КП «Шкільний» не надав копії посвідчень якості, сертифікатів якості на інший продовольчий товар та сировину, які використовуються під час приготування їжі відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню для дітей у закладах дошкільної освіти.
Відповідно до пункту 43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пояснення Замовника, надані на запит посадової особи органу державного фінансового контролю з цього питання, під час розгляду тендерної пропозиції КП «Шкільний» Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей також не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Період усунення порушень:
05.02.2024 15:12 - 20.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2024 15:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку Державної аудиторської служби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 05.02.2024 (закупівля № UA-2023-12-18-006531-a) повідомляємо, що з огляду на встановлені правопорушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на те, що Державна аудиторська служба Південного офісу Держаудитслужби України конкретизувала яких саме заходів потрібно вжити, управлінням освіти Прилуцької міської ради здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Зобов’язано фахівця з публічних закупівель Свистуна О. В. пройти навчання у сфері публічних закупівель, для недопущення в подальшому подібних порушень. Наказ додається.
Дата публікації звіту:
06.02.2024 16:16
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
13.02.2024 16:08
Запити/Пояснення
Номер:
6003403cac7f441e98b3df1e73ff2120
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
12.01.2024 10:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Прошу надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
986b0f39acfc438cb6f7d45be02fb692
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
15.01.2024 10:04
Опис:
Відповідь пояснення
Відповідно до Запиту Держаудитслужби України - 12.01.2024 10:16 «Послуги харчування (ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-18-006531-a) повідомляю наступне:
- Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована згідно мережі дітей на 2023-2024 н.р., та відповідно до рішення Прилуцької міської ради Чернігівської області від 02 грудня 2023 року №11 «Про встановлення вартості безоплатного гарячого харчування в закладах дошкільної, загальної середньої освіти м. Прилуки на 2024 рік» (посилання в кінці документу).
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблялись виходячи з того, що послуга з організації харчування повинна повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до віково-статевих особливостей, а також вимогам санітарного законодавства та нормам харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305.
Виконання норм харчування здійснюється у межах відповідних бюджетних призначень.
При виконанні послуг учасник повинен дотримуватися вимог чинних законодавчих актів, а саме:
- Податкового кодексу України, Бюджетного кодексу України, Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України;
- Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
- Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб»;
- Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (із змінами та доповненнями);
- Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-VIII (із змінами);
- Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39;
- Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року (із змінами).
Учасники процедури закупівлі повинні:
- надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність спеціалізованого автотранспорту у достатній кількості, копію свідоцтва про реєстрацію транспорного засобу або договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу транспортного засобу копію медичної довідки водіїв, та скан-копію договору на санітарну обробку транспортних засобів учасника та останнього акту здачі-приймання наданих послуг за таким договором;
- надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність централізованих складських приміщень, де зберігається товар та сировина відповідно до санітарний норм зберігання, холодильного, морозильного та технологічного обладнання, в достатній кількісті, яка відповідає зберіганню товару, інвентарю та підтвердити правовий статус набуття(володіння, користування) такого обладнання ( договір на право власності або оренди/суборенди, або лізингу/сублізингу або акти прийому передачі) ;
- надати довідку (інформацію) в довільній формі про проходження медичного огляду та скан-копії особових медичних книжок працівників з відмітками про проходження ними обов’язкового прифілактичного медичного огляду, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150, які здійснюють харчування дітей в закладах освіти учасника;
- примірне чотиритижневе сезонне меню для дітей у закладах дошкільної освіти, погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби (згідно постанови КМУ від 24.03.2021р. №305);
- надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність в штаті інженера-технолога громадського харчування з досвідом роботи по організації харчування дітей (копія диплому, копія трудової книжки зі стажем роботи не менше п’яти років);
- надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність у штаті кухарів дитячого харчування з досвідом роботи по організації харчування дітей у закладах освіти (копії дипломів, копії трудових книжок або наказів про призначення на посаду/сумісництво або цивільно-привові угоди або інші документи, передбачені законодавством, які підтверджують наявність правових відносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками);
- надати довідку (інформацію) в довільній формі про повірку терезів на харчоблоках закладів освіти та скан – копію останнього Акту виконання повірки вагів;
- надати скан-копію державної реєстрації потужностей з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на право здійснення діяльності, затвердженого наказом Мінагрополітики від 10.02.2016р. №39;
- надати скан-копію актів, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України.
- надати скан-копії посвідчень з електробезпеки з групою допуску не нижче ніж ІІ працівників, які здійснюють харчування дітей в закладах освіти;
- надати гарантійний лист що організація харчування буде здійснюватися лише на харчоблоках закладах Замовника;
- відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Учасник повинен надати скан копії експлуатаціїних дозволів для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, які є операторами ринку, та несуть відповідальність за дотримання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів;
- надати копії посвідчень якості, сертифікатів якості на продовольчий товар та сировину;
- скан-копію чинного договору вивезення та утилізації відходів;
- надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень.
Також в роботі використовувався порадник «Здійснюємо якісні закупівлі харчування для закладів освіти: Порадник для уповноважених осіб, які здійснюють закупівлі харчування для ЗЗСО та ЗДО / Нос О. /
за заг. ред. Протасової Н., Полторак В., Жабенко Л., Пуцової А. – К. : Швейцарсько-український проєкт DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної осві-ти», 2021. – 44 с.»
https://hromady.org/wp-content/uploads/2022/02/Здійснюємо-якісні-закупівлі-харчування-для-закладів-освіти.pdf
- Постанова Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/305-2021-%D0%BF#Text%E2%80%99
- рішення Прилуцької міської ради Чернігівської області від 02 грудня 2023року № 11 «Про встановлення вартості безоплатного гарячого харчування в закладах дошкільної, загальної середньої освіти м.Прилуки на 2024 рік»: https://pryluky.cg.gov.ua/web_docs/5612/2023/02/docs/48-11.zip
- посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
http://uopmr-gov-ua.1gb.ua/data/documents/2024-01-15-0001.pdf
Номер:
58973a36ca5048af8be764be5cc72f17
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
19.01.2024 12:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів з наступних питань.
1. Згідно з пунктом 1.1 частини 1 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники мають надати «Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном». Крім того, згідно з вимогами додатку 2 до тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні: надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність спеціалізованого автотранспорту у достатній кількості, копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або договори оренди/суборенди».
У складі тендерної пропозиції учасник Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» (далі – КП «Шкільний») надав «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 19.12.2023 № 189 (файл «3. Довідка про наявність обладнання з додатками.pdf») та «Довідку про наявність автотранспорту» від 19.12.2023 № 192 (файл «9. Довідка про наявність автотранспорту, копії про реєстрацію т.з., копії мед довідок, копія договору та акту на сан обробку.pdf»), в яких зазначив, що КП «Шкільний» має на балансі власний спеціалізований автотранспорт в кількості 2 (дві) одиниці.
Враховуючи вищезазначене, прошу пояснити, яким чином та на підставі яких документів встановлено (зазначити файл тендерної пропозиції), що учасником КП «Шкільний» надані документи для підтвердження правової підстави володіння/користування 2 (двома) одиницями спеціалізованого автотранспорту, зокрема, свідоцтва про реєстрацію 2 (двох) одиниць транспортних засобів, а тендерна пропозиція відповідає вищевказаним умовам тендерної документації?
2. Згідно з вимогами додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» «Учасники процедури закупівлі повинні: надати копії посвідчень якості, сертифікатів якості на продовольчий товар та сировину».
У складі тендерної пропозиції у файлі «25. Довідка про сертифікати якості, копії сертифікатів.pdf» учасник КП «Шкільний» надав:
- «декларацію виробника» від 12.12.2023 № 00000030908 на «свинина 2 кат. в напівтушках обрізна /без ГМО/»;
- «посвідчення про якість на готову (молочну, рибну тощо) продукцію тваринного походження» від 18.12.2023 на «тушки хека»;
- «декларацію виробника про відповідність продукції» від 18.12.2023 № 68116 на «молоко пастеризоване 2,5% 900 г, сир кисломолочний 5% 1 кг фас п/е»;
- «посвідчення про якість продукції» від 18.12.2023 № 18 на «молоко 2,5%, сметана 21%, йогурт 2,5%»;
- «декларацію виробника на м’ясну продукцію тваринного походження» від 13.12.2023 № 801263 на «філе курчат-бройлерів охолоджене у вакуумі».
Враховуючи вищезазначене, прошу пояснити, яким чином та на підставі яких документів встановлено (зазначити файл тендерної пропозиції), що учасником КП «Шкільний» у складі тендерної пропозиції надано копії посвідчень якості, сертифікатів якості на інший продовольчий товар та сировину, які використовуються під час приготування їжі відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню, а тендерна пропозиція відповідає вищевказаній умові тендерної документації?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
055a2c4c68b44ece9fffa5303015179b
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
23.01.2024 09:07
Опис:
Відповідь пояснення Відповідно до Запиту Держаудитслужби України - 19.01.2024 12:10 «Послуги харчування (ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-18-006531-a) повідомляю наступне:
1.Відповідно до додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагалося надання, серед іншого, довідки (інформації) в довільній формі про наявність спеціалізованого автотранспорту у достатній кількості, копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу транспортного засобу копію медичної довідки водіїв, та скан-копію договору на санітарну обробку транспортних засобів учасника та останнього акту здачі-приймання наданих послуг за таким договором;
При цьому, Замовником не було встановлено мінімальну кількість автотранспорту, яка повинна бути в наявності в Учасника.
Учасником закупівлі КП Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» було надано довідку про наявність у нього двох одиниць автотранспорту, однак копія свідоцтва про реєстрацію було надано тільки на один транспортирний засіб, що на думку Замовника є достатнім для виконання кваліфікаційного критерію щодо наявності автотранспорту.
2. Також, відповідно до додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагалося надання, серед іншого, копій посвідчень якості, сертифікатів якості на продовольчий товар та сировину.
Замовником не було конкретизовано на який саме товар та сировину було необхідно надати копії посвідчень якості і сертифікатів якості, як не було зазначено й про необхідність надання вказаних документів на всі продукти вказані в меню Учасника.
Додатково Учасником було подано довідку (додаток 27) в якій зазначено, що всі продукти, які надходять на підприємство, мають сертифікати якості та посвідчення якості.
Згідно зроблених зауважень, управлінням освіти Прилуцької міської ради було додатково запрошено документи на право власності та сертифікати на продукцію, на що КП Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» надав додаткові документи, що додаються окремим файлами з підписами:
1.) Посвідчення транспорт
2.) Посвід. та сертифікати якості папка № 1
3.) Посвідчення та сертиф. папка № 2
4.) Посвідчення та сертиф. папка № 3
5.) Посвідчення та сертиф.папка № 4 9 чорнослив та пекінка
Крім того, при прийнятті рішення по даній закупівлі просимо врахувати, що КП Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» було єдиним учасником закупівлі (Ідентифікатор закупівлі:UA-2023-12-18-003192-a), недоліки які були виявлені під час моніторингу не є суттєвими та не вплинули на об’єктивність та неупередженість при виборі переможця.
У разі ухвалення висновку, який буде містити зобов’язання про розірвання договору, без гарячого харчування залишиться (1568) діток дошкільного віку, адже Замовнику буде необхідно провести нову процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, просимо не приймати рішення щодо зобов’язання Учасника розірвати договір, а обмежитися попередженням.