-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Буряк столовий свіжий; Капуста білокачанна; Капуста цвітна свіжа; Капуста червонокачанна; Капуста молода (сезон); Морква столова свіжа; Цибуля ріпчаста; Часник свіжий; Кріп свіжий; Петрушка свіжа; Цибуля зелена свіжа; Перець солодкий (сезон); Кабачок(сезон); Баклажан (сезон); Огірок(сезон); Помідор (сезон); Апельсини; Банани; Лимони; Яблука; Персик (сезонний); Абрикоси (сезоні); Груша (сезона); Слива (сезона); Вишні (сезоні); Черешня (сезон); Смородина чорна (сезон); Диня(сезон); Гарбуз (сезон)).
Завершена
1 876 930.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 384.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 384.65 UAH
Номер:
2e5a2d43c4274fd988882bbf4baa6782
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-29-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2024 00:00
Період моніторингу:
29.01.2024 17:24 - 20.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.01.2024 № 8-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 29.01.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 29.01.2024 № 8-З
Витяг з переліку процедур закупівель для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 6 UA-2023-12-18-004253-a 18.12.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МПС-С», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Відділу освіти, молоді та спорту Суботцівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 18.12.2023 (протокол № 231); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МПС-С» (далі – ТОВ «МПС-С»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.12.2023 № 250; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 02.01.2024 № 2; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
19.02.2024 17:07 - 23.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.02.2024 17:07
Запити/Пояснення
Номер:
13ffc62647d149b1a195586b56dcab41
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
30.01.2024 10:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a405c1e1df2440d9ade56f8b49c4affc
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.02.2024 14:25
Опис:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначенння його очікуваної вартості викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою відділу освіти, молоді та спорту Суботцівської сільської ради №231 від 18.12. 2023 року.
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обгрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості - https://vmssub.pp.ua/.